Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Hvor mange hviledager i uken for maks virkning?

Registered User simon16 sin avatar
    Ble medlem
    02-2006

Hvor mange hviledager i uken for maks virkning?

Jeg er en gutt på 17 som vil ha store armer, og trener dem hver ukedag og hviler i helgene. Er dette en bra måte å prioritere hvile og trening på? Eller går det an å trene hver dag, med mer effekt? Takker for eventuelle svar!

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Tipper at grunnent til at du trener er fordi du vil se bra ut? Da vil jeg anbefale deg 3 ting:

1: Tren hele kroppen. Det ser bare teit ut med store armer og ellers liten kropp.
    2: Ikke tren de hver dag, restitusjon er like viktig som trening, mao muskler trenger å hvile.
    3: For de desidert beste resultatene anbefaler jeg deg at du lager deg en profil her på fp og at du får hjelp til å sette opp et ordentlig fullkroppsprogram og et bra kosthold.
    Gjør du det ordentlig kommer resultatene fortere og i mye større grad og du blir mer happy.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Medlem SuperMan! sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23
    Enig med AxMataz =)

Ikke tren dem hver dag, det blir helt feil, du vil ødelegge musklene til slutt ved å presse dem så hardt.
    Husk også å tøy godt ut med biceps(siden du liker å trene dem så hardt), for restutisjonstiden blir mindre

Bruk fp forum søk, og søk litt rundt, les litt her å der, skaff deg kunnskaper, så skjønner du raskt at det er lurt med ett ordtenlig og komplett trenings\kosthold program
    The only thing we have to fear is fear itself

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.