Jeg er en gutt på 17 som vil ha store armer, og trener dem hver ukedag og hviler i helgene. Er dette en bra måte å prioritere hvile og trening på? Eller går det an å trene hver dag, med mer effekt? Takker for eventuelle svar!
Jeg er en gutt på 17 som vil ha store armer, og trener dem hver ukedag og hviler i helgene. Er dette en bra måte å prioritere hvile og trening på? Eller går det an å trene hver dag, med mer effekt? Takker for eventuelle svar!
Tipper at grunnent til at du trener er fordi du vil se bra ut? Da vil jeg anbefale deg 3 ting:
1: Tren hele kroppen. Det ser bare teit ut med store armer og ellers liten kropp.
2: Ikke tren de hver dag, restitusjon er like viktig som trening, mao muskler trenger å hvile.
3: For de desidert beste resultatene anbefaler jeg deg at du lager deg en profil her på fp og at du får hjelp til å sette opp et ordentlig fullkroppsprogram og et bra kosthold.
Gjør du det ordentlig kommer resultatene fortere og i mye større grad og du blir mer happy.![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Enig med AxMataz =)
Ikke tren dem hver dag, det blir helt feil, du vil ødelegge musklene til slutt ved å presse dem så hardt.
Husk også å tøy godt ut med biceps(siden du liker å trene dem så hardt), for restutisjonstiden blir mindre
Bruk fp forum søk, og søk litt rundt, les litt her å der, skaff deg kunnskaper, så skjønner du raskt at det er lurt med ett ordtenlig og komplett trenings\kosthold program![]()
The only thing we have to fear is fear itself