Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Hvor mange reps per sett?

Medlem
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    20

Cool Hvor mange reps per sett?

Hei trener med 12reps*3 sett på hver øvelse jeg tar...hvor lenge bør jeg holde på med dette før jeg går over til 6 reps*3 sett

Hørt at det er lurt og ha litt grunnlag før jeg begynner og trene eksplosivt, min lillebror trente 12*3 i ett år før han gikk over til eksplosiv trening..han trener for og bli sterk ikke stor bare for og understreke det...

Mvh Dalland

Ya Diig!? BigBoi sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    23
    Ikke heng deg så mye opp i reps og sånt nå.. bare hold deg mellom 8 og 12 reps!
    Pump It Uuuup!

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av BigBoi Vis post
    Ikke heng deg så mye opp i reps og sånt nå.. bare hold deg mellom 8 og 12 reps!
    Varfor?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Superior newbie
    Ble medlem
    02-2005
    jeg liker å ta max 8 reps..

Bronse Member Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Varfor?
    For å holde treningen i den anaerobe sonen vil jeg tro, mellom 30-90 sekunders muskelbelastning. (Kommer selvsagt helt ann på hvilket tempo en kjører repetisjonene)
    De aller fleste i befolkningen vil havne et sted mellom der med tanke på muskelfibersammensetningen, med andre ord et generelt tips.
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

Ble medlem
    04-2006
    Det kommer jo ann på hvilket mål man har med treningen. Ingen som er interessert i styrke vil basere all trening på 8+ reps.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Det kommer jo ann på hvilket mål man har med treningen. Ingen som er interessert i styrke vil basere all trening på 8+ reps.
    Han er 15 år... Tror han vil bli større og få sixpack som alle de andre Dette vet jeg alt om.

Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    Han er 15 år... Tror han vil bli større og få sixpack som alle de andre Dette vet jeg alt om.
    Hehe .. Det er mulig. Jeg tror uansett han vil ha bedre utbytte av å benytte seg av både lav- og høyrep-trening.

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Hehe .. Det er mulig. Jeg tror uansett han vil ha bedre utbytte av å benytte seg av både lav- og høyrep-trening.
    Det kan jeg også tenke meg at han vil få. Også tror jeg han vil få bedre utbytte av å trene bein

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Siden han er 15 ville jeg ikke anbefale å starte ut og kjøre blodtunge 3-4reps når han sikkert har langt fra krèm teknikk og ikke har trent mye Styrke vil øke meget bra på 8reps i startfasen
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.