Medregnet gymmet, hjemme, jobben, skole osv.
Vi snakker flexing/posing, fiksing av hår, studering av egen rumpe eller triceps, sminking osv.
Anslagsvis..
Medregnet gymmet, hjemme, jobben, skole osv.
Vi snakker flexing/posing, fiksing av hår, studering av egen rumpe eller triceps, sminking osv.
Anslagsvis..
klarer ikke tenke så langt ...
jæææææææ..... .. mange
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
7-10 alt inkludert vil jeg anslåJeg trener jo foran speil også, men det teller ikke fordi jeg aldri ser meg i speilet mens jeg trener
![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
1-2t sammenlagt. Er ikke sundt for meg å være for kroppsfiksert, får dessuten "faen som jeg har vokst følelsen" når jeg ikke ser meg selv i speilet på en stund. Grunnen til at det er lite timer uken er også fordi at jeg har tatt håret, så slipper å putte dritt i det. Pusser tenna, studerer skjeggvekst, og kjører litt most muscular, that's it. Tid som brukes på kjøkkenet er noe annet, alt for mye.
Er 1-2timer pr uke lite ? Det er 17minutter pr dag.
Dette var ikke helt de svarene jeg trodde jeg skulle få. Trodde da folk her brukte mer tid på å se på seg selv.
Jeg syns 7-10 timer hørtes lite ut. 1-2 timer?? Jeg ser mitt eget speilbilde i vinduet på trikken mer enn 2 timer i uka.. Høhø
Litt overdrevet kanskje..
Gremlings har foreløpig rekorden med "mange".
forfengeligheten selv! lett 10 timer i uka! også har vi jo trening foran speil også da....
Han kom, han sågs och han segrade
Kanskje 2 minutter i løpet av en uke.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Nei, jeg er så godt som en vampyr, ser meg aldri i speilet. Er ikke sikker på om jeg har et speilbilde engang. Dessuten har jeg ingen klær som passer annet enn 2 bolebukser som jeg bruker til og fra skolen. Nå som det er ferie går jeg simpelthen rundt naken hjemme for å skjære ned på klesvasken. Koster 15kr per vaskemaskin. Ikke fikser jeg håret eller barberer meg heller.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
maks en time tilsammen.
bruker jeg mer tid forran speilet oppdager jeg bare nye "feil"
har store vansker for å forstå at det kan bli noe mer enn en halvtime i løpet av uka. altså maks 5 min pr dag.
MAKS.
og jeg pleier ikke å se på meg selv i speilet når jeg pusser tennene.
Jeg ser i speilet når jeg pusser tennene og da innser jeg at jeg må jobbe litt med nasehårene osv det skal jeg innrømme, kler jeg av meg på overkroppen så vil jeg bare gråte men da tar jeg av meg underbuksa og så er humøret tilbake igjen.
Der jeg trener nå, er det til og med speil i taket. Så selv under benkpressøktene ser jeg speilbildet mitt, og foran tredemøllene våre. Ønsker ikke å vite hvor mye tid jeg har foran et speil per dag.![]()
7 timer kanskje - eventuelt opp i mot ti. Medregnet timene på trening. Som forøvrig er en ganske merkelig opplevelse siden stedet jeg trener har tjukkespeil nede i frivektsrommet. Jeg mistenker at det er med vilje. I damegarderoben tror jeg det er tynnespeil. Eneste man kan stole på er det som befinner seg i det arealet hvor alle apparatene står.
Hjemme ser jeg meg i speilet når jeg sminker meg og fikser håret. Tar kanskje tjue minutter om dagen. Dessuten bruker jeg fem minutter nå og da til fleksing av biceps og på å se på rygg, rumpe og bein.
"Wow… muscles _and_ curves, my penis is so confused!" Dr. G. House. (se5ep10)
Bildeprofilen min
Treningslogg
~30 timer
http://www.dingsekongen.no
Endelig en ærlig sjel!![]()
Jeg står enkelt å greit alt for lenge jeg (:
If you're not the best, then you're just like the rest .
Haha. Jeg vil ikke vite det en gang. Jeg staar alltid foran speilet og floerter med meg selv.. hehe
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
har slutta å pose...det er bedre å leve i troa på at det er noe der, framfor å finne ut at det ikke er deti tillegg er jeg jo korthåra nå - så da er det bare å spyle kroppen, smøre den inn med 8 lag selvbrunig og springe ut
![]()
Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.
hehe, det ekke så mange nå lenger, orker ikke dra å flexe på fellesarialene/toalettene/håndvaskerommene osv der hvor det alltid er medsoldater.. men blir nok litt over et par timer i uka hvis jeg regner med etter trening/dusjen flexen![]()
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -