Vis resultat av spørreundersøkelsen: Hvor mange treningspartnere har du hatt?

Antall stemmer
52. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen
  • 1

5 9,62%
  • 2

5 9,62%
  • 3

13 25,00%
  • 4

10 19,23%
  • 5

6 11,54%
  • 6

2 3,85%
  • 7

0 0%
  • 8

1 1,92%
  • 9

0 0%
  • 10

2 3,85%
  • Mer enn 10. Jeg er ei treningshore.

5 9,62%
  • Ingen, Jeg trener alene

3 5,77%
Viser resultatene 1 til 23 av 23

Tråd: Hvor mange treningspartnere har du hatt?

Supermod
    Ble medlem
    07-2002

Hvor mange treningspartnere har du hatt?

Dette kan bli spennende

Denne undersøkelsen er selvsagt anonym. Unntaket er hvis noen trykker av på "10+", da er det obligatorisk å gi seg til kjenne.

Vi definerer "treningspartnere" som en du har hatt aerob eller anarob trening med
    Sist endret av Tivoli-kroppen; 02-05-07 kl 13:26

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Mer enn 10. Ingen som har guts nok til å trene blodhardt...
    Har hatt 5 treningspartnere på et år nå i vekttrening og alle har feiga ut. Men nå har jeg en treningspartner som er mer enn tøff nok
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    haha morroklompen måtte komme med noe slik ja

har hatt en rundt 6 trenings partnere men kun 2 seriøse som jeg har trent med over lengre tid til nå...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Har blitt noen ja - de faller fra en etter en. Tror det har blitt 6stk - får se hvor lenge han "nye" holder ut. (er snart sommer og da forsvinner han også tenker jeg)
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    haha morroklompen måtte komme med noe slik ja

har hatt en rundt 6 trenings partnere men kun 2 seriøse som jeg har trent med over lengre tid til nå...
    Det har blitt så helsikes mye fokus på knuling, og klaging på at damer for mer "bede" enn dem selv at noe måtte gjøres

Det er jo et treningsforum, og siden dette aldri har blitt diskutert, så tenkte jeg at tiden var inne

Forøvrig har jeg hatt 4 treningspartnere. En over en lengre periode. Mens de gjenværende har kun vært innom for en prøvetime og to. De teller vel egentlig ikke.

Nå trenes det alene, og trives godt med det. jumping

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tivoli-kroppen Vis post
    Det har blitt så helsikes mye fokus på knuling, og klaging på at damer for mer "bede" enn dem selv at noe måtte gjøres

Det er jo et treningsforum, og siden dette aldri har blitt diskutert, så tenkte jeg at tiden var inne

Forøvrig har jeg hatt 4 treningspartnere. En over en lengre periode. Mens de gjenværende har kun vært innom for en prøvetime og to. De teller vel egentlig ikke.

Oi - hvis vi skal telle med dem som har vært med under 1 mnd også så blir det fort mange.

Men hvordan trener dere da? Følgere dere ditt opplegg eller han sitt? eller blir det en combo? De som jeg trener med får følge mitt opplegg eller ingenting.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

hehe ja du har så rett så rett! trodde det bare var jeg som klaget på det å alikvell var jeg/er jeg super aktiv i "knulle" tråden haha.. men men...

har en 3dje seriøs trenings partner nå som jeg tror kommer til og fungere kanon! vi begynner nå å lese hverandres teknikker osv så dette kan bli VELDIG bra om vi fortsettere sammen...
    et MUST og ha en trenings partner som spotter deg skikkelig å leser dine måter og teknikker og gjøre ting på
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Hvis jeg ikke regner med OTS, så har jeg vel hatt en reell treningspartner som har kjrøt akkuratt samme program som meg osv. Utenom det har jeg hatt et par jeg har trent samtidig med, spottet osv, men ikke kjørt helt samme program..

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    4
    Forsvaret: 1
    Hjemme i fjor: 1
    Her i år: 2
    + jeg har seff trent med flere andre mennesker, men dette er de relativt "faste".. hehe..

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    har vell prøvd å kjørt samme program jeg og trenings partner men det fungerer sjeldent... han trenger noen øvelser og jeg gjerne noen andre for max kontakt så da blir det til at det altid sklir ut... men vi trener på likt og like lenge og er der for hverandre når vi trenger spotting lixom...

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hollywood Vis post
    Oi - hvis vi skal telle med dem som har vært med under 1 mnd også så blir det fort mange.

Men hvordan trener dere da? Følgere dere ditt opplegg eller han sitt? eller blir det en combo? De som jeg trener med får følge mitt opplegg eller ingenting.
    Egentlig så er jeg enig i det du sier. En treningspartner er en sohar vært med over tid, og da bør man vel være enig i et opplegg.

De som er med meg på ei økt eller to, følger mitt opplegg.

har en 3dje seriøs trenings partner nå som jeg tror kommer til og fungere kanon! vi begynner nå å lese hverandres teknikker osv så dette kan bli VELDIG bra om vi fortsettere sammen...
    et MUST og ha en trenings partner som spotter deg skikkelig å leser dine måter og teknikker og gjøre ting på
    Absolutt mange fordeler med en treningsparter, og selv om jeg trives meget godt alene, så hadde jeg nok slått til hvis jeg fikk en god deal i treningspartnerbutikken

Litt greit å kunne slite seg helt ut, uten å være redd for å få en manual i trynet

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Egentlig så er jeg enig i det du sier. En treningspartner er en sohar vært med over tid, og da bør man vel være enig i et opplegg.

De som er med meg på ei økt eller to, følger mitt opplegg.

Absolutt mange fordeler med en treningsparter, og selv om jeg trives meget godt alene, så hadde jeg nok slått til hvis jeg fikk en god deal i treningspartnerbutikken

Litt greit å kunne slite seg helt ut, uten å være redd for å få en manual i trynet
    haha kom til og tenke på en ækkel gammel hendelse da jeg fikk en 50kg hantel rett i knollen... off.. glad det var pannen og ikke nesa eller tenna! et par sånne lærepenger har gjort at jeg ALDRI kjører tungt uten å ha en bak meg eller i nærheten

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hm, har vel hatt 5 stykker som har trent med meg over tid. Favoritten min må være en veninne, det er noe spesiellt med å se en flott dama trene hardt!

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    haha kom til og tenke på en ækkel gammel hendelse da jeg fikk en 50kg hantel rett i knollen...
    AHA... Det forklarer en hel del

El Guapo Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Har hatt en skikkelig og 2 over kortere tid. Han skikkelige trente jeg sammen med i 7-8 år, litt til og fra. Ah, det var tider da vi trente sammen på gymmet til Svend Karlsen i Hokksund. Skikkelig trøkk

Nå trener jeg alene.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Bronse Member olert sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Favoritten min må være en veninne, det er noe spesiellt med å se en flott dama trene hardt!
    Jepp

Savner det etter at jeg bytta gym
    R.I.P Pondus 03.04.07

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Hm, har vel hatt 5 stykker som har trent med meg over tid. Favoritten min må være en veninne, det er noe spesiellt med å se en flott dama trene hardt!
    Den er jeg enig med, men er ikke like kult og hyle og skrike eller slippe en promp når man trener med en dame. Sist jeg satte ny rekk i benken var den foresten en dame som spotta meg.

Har kun hatt 3 faste treningspartnere. Alle har vært bra på hver sin måte men føler ikke jeg har funnet den ultimate treningspartneren enda!
    Uteliv, inneliv eller underliv?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Biggus Vis post
    Har hatt en skikkelig og 2 over kortere tid. Han skikkelige trente jeg sammen med i 7-8 år, litt til og fra. Ah, det var tider da vi trente sammen på gymmet til Svend Karlsen i Hokksund. Skikkelig trøkk

Nå trener jeg alene.
    Hvor i hokksund ligger gymmet til svend karlsen egentlig?
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa Vis post
    Den er jeg enig med, men er ikke like kult og hyle og skrike eller slippe en promp når man trener med en dame. Sist jeg satte ny rekk i benken var den foresten en dame som spotta meg.

Har kun hatt 3 faste treningspartnere. Alle har vært bra på hver sin måte men føler ikke jeg har funnet den ultimate treningspartneren enda!
    Da er det meg du leter etter! Jeg henter alltid en bøtte når treningspartneren min skal trene bøy!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Da er det meg du leter etter! Jeg henter alltid en bøtte når treningspartneren min skal trene bøy!
    Ja tror ikke det hadde vært så dumt!
    Du skryter jo av at du er like svak som meg så vi hadde vært en fin match
    Uteliv, inneliv eller underliv?

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa Vis post
    Ja tror ikke det hadde vært så dumt!
    Du skryter jo av at du er like svak som meg så vi hadde vært en fin match
    Jeg er nok svakere
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

El Guapo Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mr.Gluteus Vis post
    Hvor i hokksund ligger gymmet til svend karlsen egentlig?
    Det er vel 7-8 år siden han solgte det og flytet til Kristiansand. Gymmet skiftet eiere og navn til Puls. Ligger på et sted som heter Losmoen (industrifelt).
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Biggus Vis post
    Det er vel 7-8 år siden han solgte det og flytet til Kristiansand. Gymmet skiftet eiere og navn til Puls. Ligger på et sted som heter Losmoen (industrifelt).
    Aha, der har jeg trent faktisk. Det heter Progym det nå
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •