Dette kan bli spennende
Denne undersøkelsen er selvsagt anonym. Unntaket er hvis noen trykker av på "10+", da er det obligatorisk å gi seg til kjenne.
Vi definerer "treningspartnere" som en du har hatt aerob eller anarob trening med
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Mer enn 10. Jeg er ei treningshore.
Ingen, Jeg trener alene

Dette kan bli spennende
Denne undersøkelsen er selvsagt anonym. Unntaket er hvis noen trykker av på "10+", da er det obligatorisk å gi seg til kjenne.
Vi definerer "treningspartnere" som en du har hatt aerob eller anarob trening med
Sist endret av Tivoli-kroppen; 02-05-07 kl 13:26
Mer enn 10. Ingen som har guts nok til å trene blodhardt...
Har hatt 5 treningspartnere på et år nå i vekttrening og alle har feiga ut. Men nå har jeg en treningspartner som er mer enn tøff nok![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
haha morroklompen måtte komme med noe slik ja
har hatt en rundt 6 trenings partnere men kun 2 seriøse som jeg har trent med over lengre tid til nå...
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Det har blitt så helsikes mye fokus på knuling, og klaging på at damer for mer "bede" enn dem selv at noe måtte gjøres
Det er jo et treningsforum, og siden dette aldri har blitt diskutert, så tenkte jeg at tiden var inne
Forøvrig har jeg hatt 4 treningspartnere. En over en lengre periode. Mens de gjenværende har kun vært innom for en prøvetime og to. De teller vel egentlig ikke.
Nå trenes det alene, og trives godt med det. jumping
hehe ja du har så rett så rett! trodde det bare var jeg som klaget på det å alikvell var jeg/er jeg super aktiv i "knulle" tråden haha.. men men...
har en 3dje seriøs trenings partner nå som jeg tror kommer til og fungere kanon! vi begynner nå å lese hverandres teknikker osv så dette kan bli VELDIG bra om vi fortsettere sammen...
et MUST og ha en trenings partner som spotter deg skikkelig å leser dine måter og teknikker og gjøre ting på
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Hvis jeg ikke regner med OTS, så har jeg vel hatt en reell treningspartner som har kjrøt akkuratt samme program som meg osv. Utenom det har jeg hatt et par jeg har trent samtidig med, spottet osv, men ikke kjørt helt samme program..
4
Forsvaret: 1
Hjemme i fjor: 1
Her i år: 2
+ jeg har seff trent med flere andre mennesker, men dette er de relativt "faste".. hehe..
har vell prøvd å kjørt samme program jeg og trenings partner men det fungerer sjeldent... han trenger noen øvelser og jeg gjerne noen andre for max kontakt så da blir det til at det altid sklir ut... men vi trener på likt og like lenge og er der for hverandre når vi trenger spotting lixom...

Egentlig så er jeg enig i det du sier. En treningspartner er en sohar vært med over tid, og da bør man vel være enig i et opplegg.
De som er med meg på ei økt eller to, følger mitt opplegg.
Absolutt mange fordeler med en treningsparter, og selv om jeg trives meget godt alene, så hadde jeg nok slått til hvis jeg fikk en god deal i treningspartnerbutikken
Litt greit å kunne slite seg helt ut, uten å være redd for å få en manual i trynet
Hm, har vel hatt 5 stykker som har trent med meg over tid. Favoritten min må være en veninne, det er noe spesiellt med å se en flott dama trene hardt!

Har hatt en skikkelig og 2 over kortere tid. Han skikkelige trente jeg sammen med i 7-8 år, litt til og fra. Ah, det var tider da vi trente sammen på gymmet til Svend Karlsen i Hokksund. Skikkelig trøkk![]()
Nå trener jeg alene.
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Den er jeg enig med, men er ikke like kult og hyle og skrike eller slippe en promp når man trener med en dame. Sist jeg satte ny rekk i benken var den foresten en dame som spotta meg.
Har kun hatt 3 faste treningspartnere. Alle har vært bra på hver sin måte men føler ikke jeg har funnet den ultimate treningspartneren enda!
Uteliv, inneliv eller underliv?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................