You saw the topic mushrom
You saw the topic mushrom
Det varirer vel litt, men generellt sett dyrtLeste i DN i dag at kjedene Elixia og SATS endelig har satset på inkl. oppfølging av medlemmene med treningveileder.
Pass på at du får en som har peiling på hva han\hun driver med. Det er mangen som tror de har peiling og utgir seg for å være trener uten å ha nok kunnskaper!
Skal du bruke penger på dette så pass på å sjekke om treneren er god
Du må nok regne med 500 spenn per time
500 til 1200 kr pr time. Noen er så populære at de kan ta seg godt betalt.
Gro i fred.
Takk for svar. Men dette var i dyreste laget, hvertfall for meg som er studentOpprinnelig skrevet av flashman
![]()
Tror du kommer bedre ut av det hvis du får noen med peiling til å lage et treningsopplegg til deg. Komplett med øvelser, kosthold og treningstips.
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Få deg en kompentent treningspartner, er som regel nok for de fleste,
og det er gratis..
Du har sikkert noen du kjenner du kan trene ilag med..
Spinkle armer, tynne bein og en diger mage... Det tar tid å bygge opp en slik kropp!

Hva skal du med det... bli kjent med folk på gymet som har peiling heller...
[QUOTE=hildrum]Hva skal du med det... [QUOTE]
Hadde ikke tenkt å få meg det(viste at stipendet mitt ikke ville strekke til), hadde bare undret på det i en stund, og ville bare vite det
Det som er så kjiipt er at all jeg kjenner er enten for lat til å trene, eller er de så opptatt med sin idrett (fotball, ski, lakengymnastikk, pule handa). Så får vell bare prøve å komme i konversasjon med noen på treningssenteret![]()
Sist endret av aion; 26-02-05 kl 01:14