Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: Hvor mye muskler kan man legge på seg?

Medlem mizuno sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    41

Hvor mye muskler kan man legge på seg?

Vet ikke om dette er riktig sted å legge spørsmålet, men jeg prøver.

Jeg lurer litt på hvor mye muskler det er mulig å legge på seg f.eks. i løpet av en måned?? an
    Vil det for eksempel være mulig for meg som jente å legge på meg så mye som 1-1,5 kilo muskler på en måned gitt optimale forutsetninger som riktig kosthold, hvile osv??

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av mizuno
    Vet ikke om dette er riktig sted å legge spørsmålet, men jeg prøver.

Jeg lurer litt på hvor mye muskler det er mulig å legge på seg f.eks. i løpet av en måned?? an
    Vil det for eksempel være mulig for meg som jente å legge på meg så mye som 1-1,5 kilo muskler på en måned gitt optimale forutsetninger som riktig kosthold, hvile osv??
    Tror ikke det er umuligt nei... men det spør vel på ganske mangen faktorer. Er du veldig godt trent i utgangspunktet så vil du bruke lengre tid på å bygge muskler, har du nettopp begynt å trene så vil det gå endel raskere.

Men det er nok ingen formel eller noen nøyaktige mål på hvor mye en person kan legge på seg av muskler på en mnd, alt for mye individuelle ting som spiller inn.
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2006
    jeg vil nok si at det er helt umulig å legge på seg 1-1,5 kilo med ren muskelmasse på kun en måned, desverre... trener du bra og følger et godt kosthold vil du nok kunne klare det på et halvt år..
    Rest when you're dead!

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    En jente som aldri har trent og slikt, som har litt potensiale burde med gode gener kunne legge på seg 1-1,5 kg muskler på en mnd. med rett trening og kost. spørs som sagt på potensiale og utgangspunktet..

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Om du er fullstendig utrent og en fjær på 40kg som spiser lite, og dessuten ikke skyr å legge på deg litt fett, så er det meget mulig tror jeg. Jeg har selv klart å øke 15kg på ett år uten økning i fettprosenten, simpelthen fordi utgangspunktet mitt var hårreisende. Og dette var uten kostholdsplan annet enn å spise mye.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Så dette var med kun vanlig kost og kosttilskudd vio?
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Fikk se noen forsøk de hade gjort på NiH når jeg var der før sommeren. på en forsøksgruppe ( forelseren som ahdde gjort forsøket var litt tilbakeholden med at det bare var 12 stk el no ) så hadde de lagt på seg i snitt 6 kg muskler på 3 mnd. Da hadde de spist etter plan og trent et program som lignet RYP. Hun som hadde lagt på seg mset hadde lagt på seg 12 kg elle rnoe slikt og han som hadde lagt på seg minst var under 1 kg.
    Forøvrig hadde halvparten spist 3 måltid og andre halvparten spist 6 måltid, med samme antall kalorier. de med 6 måltid hadde gått litt ned i fett% de som spiste 3 hadde gainet 5 kg fett i snitt

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch
    Så dette var med kun vanlig kost og kosttilskudd vio?
    Vanlig kost, ingen kosttilskudd. Grandis og maxboller stort sett. Men jeg veide 56kg da jeg begynte, mind you. Da jeg rundet 78-79kg begynte nålen å krype sakte.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio
    Da jeg rundet 78-79kg begynte nålen å krype sakte.
    Nålen med hva

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG*
    Nålen med hva
    ha ha.. :P. På badevekten.

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Vanlig kost, ingen kosttilskudd. Grandis og maxboller stort sett. Men jeg veide 56kg da jeg begynte, mind you. Da jeg rundet 78-79kg begynte nålen å krype sakte.
    Ingen russisk drops eller lignende. Hehe jeg får ta ditt ord for det da.
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch
    Ingen russisk drops eller lignende. Hehe jeg får ta ditt ord for det da.
    Har aldri prøvd russisk drops. Gikk med store planer om turanabol+winstrol/anavar, men festen ble brått krasjet av prolaps i nakken. Ikke et gram av meg er kunstig oppbygget eller vedlikeholdt. Du får spørre samboeren min de siste 3 årene ;P.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    PÅ et år har jeg økt fra 69kg til ca 86kg nå. Dette med en noget høyere fettprosent enn på 69kg
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Medlem mizuno sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    41
    Så, kan jeg utifra svarene deres konkludere med at det faktisk vil være mulig å legge på seg 1-1,5 kilo musler i løpet av en måneds tid?? Nå har jeg ikke vært veldig muskuløs tidligere, men har gått opp noe i vekt den siste tiden uten at jeg kan tro jeg har økt fettprosenten, herav spørsmålet mitt.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    24
    Har trent ca 10-11 måneder nå, og har gått opp ca 20 kg.
    Tror jeg har enda lavere fettprosent nå, enn før jeg begynte.
    Først nå i det siste at jeg har begynt med kosttilskudd (bare kreatin og weight gainer så det er sakt )

Vil tro at det er fint mulig å gå opp 1,5 kg i muskelmasse, spesielt vist du er utrent, sånn som jeg var.
    Men nå er jo du jente så det kan jo hende det tar lenger tid for å øke muskelmasse for deg

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    NEIHEI DU LYVER!!!! det går ikke an uten og bole kjempemye!!masse med nåler i hue og ræv er det som må til for det sier masse eksperter her inne!!! og pappaen min er sterkere enn din.
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Spiser mye egg og lever fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Muskulaturen drar inn enormt med vann den første tiden man trener. Det er derfor man ikke ser så stor forskjell som vekta skulle tilsi selv om man øker fra 70 til 85 kg. Siluetten er jo såklart større, men man ser somregel ikke ut som om man har lagt på seg 15 kg rein muskelmasse. Legger man på seg 15 kg ETTER de 15 første "newbie-kiloene", da snakker man fysikk. Look out!!
    Dette er min teori iallefall.
    Tenk deg 20kg biff. Deg deg at du fordeler dette jevnt utover kroppen din. 20 kg rein muskelmasse vil utgjøre en vanvittig forskjell - ikke bare en mer bulky look.
    Jeg gikk nettopp opp 10kg selv jeg. Tok meg ca 1 mnd. Etter en diett på lite mat, gikk jeg over til, for meg, normalt kcal-inntak. Jeg er altså 10 kg tyngre, men det ser ikke slik ut. Litt blautere bare, selv om fettprosenten er noenlunde den samme. Poenget er bare at vann i muskulaturen har mye å si m.t.p. vekt.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.