Hvor ofte "poser" du? Er du flau over å pose foran andre mennesker?
Hvor ofte "poser" du? Er du flau over å pose foran andre mennesker?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Flere ganger om dagen foran speilet hjemme.Opprinnelig skrevet av AxMataz
Nesten aldri foran andre mennesker. Må i såfall være folk jeg kjenner veldig godt.
DittoOpprinnelig skrevet av Platon73
![]()
Oi, du rakk å svare før jeg var ferdig med å lage undersøkelsen.Opprinnelig skrevet av Platon73
Jaja, bare å huke av et valg, blir gøy å se hvor "modige" FP folk er på det området.![]()
Samme for meg, hadde vel hjulpet på om jeg ble kvitt bilringen, kanskje poset mere da.. men kaster jo skjorten med en gang det er sol, men blir lite pose fordi omOpprinnelig skrevet av Platon73
En gang i tiden var det gøy,men nå er det bare patetisk med den kroppen jeg har![]()
Bare foran dama![]()
Det er ikke uten grunn at det kaller meg Flexter(haha)
Big Daddy Kay..
stort sett hver gang jeg er innom badet og ikke har på meg genser
høyre bicep får seg en liten flex hehe
blir stående å le litt av meg selv noen ganger roflm
Poser mye under treningen, legger merke til at folk synes det er dumt, men til helvete med dem tenker jeg bare da.
RockyRock
Enig RockOpprinnelig skrevet av Rock
Altså.. man pumper jern for å få pen kropp, ikke sant? hvorfor er det da tabu å posere inne i gymmet? F.eks hvis man har stylet en bil så skal man jo vise den frem!
Eller?
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
ja jeg vet, ser jeg noen som poser, så pleier jeg å hoppe inn og posere ved siden av, hehe.
Synes det er teit når jenta i trang syltynn bukse og littebitten topp, jeg mener jeg kan se g-strengen hennes og puppene hennes, og hun bøyer seg mye ut med vilje, rister på hodet fordi jeg vil se hvordan jeg ser ut i forskjellige poseringer, nei jeg poserte ikke for deg kjerring, jeg gjorde det fordi jeg vil se hvordan jeg ser ut din jævla hykler.
RockyRock
Jeg har en lei tendens til å stå og flekse på jobb, fordi det er speil på veggene og få kunder. Har ikke noe bedre å gjøre.
Og så flekser jeg litt på trening i blant. Mest for å se etter feil og sånt.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Posering er viktig. Hjelper til med å få kontakt med muskelgruppene. Så det er bare å posere så mye man vil![]()
Ja, du sier det så synes jeg du burde legge ut filmen om strandposeringen din ArralouOpprinnelig skrevet av Arralou
![]()
Hehe, må nok innrømme at det skjer hver gang jeg passerer et speil.. kanskje ikke like synlig hver gang, men flexer uansett en eller annen muskel :P
Hehe
Kombinasjon speil hjemme(av og til ute) + t-skjorte/bar overkropp =posing/flexing
hehe
Enkelte ganger etter en bra økt.
-Alene (selvfølgelig).
SCP
Hender jeg øver meg litt på å pose ordentlig da... Ryggen fks, er et kapittel for seg selv.. Ikke noe særlig muskler.. Og når man i tillegg ikke klarer å stramme eller pose så blir det ikke så bra..! Hehe, men øvelse gjør mester![]()
Det er instinktivt, akkuratt å "jakte" damer på byen
kver gang eg går forbi et speil/vindu/pen dame, da popper det opp en liten flexing en eller annen plass på kroppen, stortåa/traps/biceps/triceps
okey, eg overdriver så sykt
både hjemme når jeg ikke er varm og på trening når jeg er varm![]()
liker og se på meg selv! grunn til at vi trener i singlett![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Jeg er for det meste alene på gymmet, men drar bare opp skjorta og ikke mer når andre er der
Ellers har jeg alltid en "posedown" etter hver økt på gymmet og når jeg kommer ut av dusjen, haha.
Kun når jeg er alene hjemme, eller kanskje litt når kjæresten er der.....og når jeg ser meg i speilet på do...og hver morgen for å se om jeg har blitt større i løpet av natta....ja, okei..poser hver dag
![]()
Må si at jeg er overasket over hvor mange som faktisk poserer overalt hvor de ser et speil!Kunne ikke tenke meg å (les: tør ikke) selv å posere f.eks. i banken eller på politistasjonen, men hey, that's just me..
![]()
Det blir noen ganger iløpet av dagen ja, særlig når jeg deffer.
\o/
Vil si så godt som aldri. Noen få ganger til nære venner for å be dem se om det er noen forskjell fra forrige gang.
Jeg begynner kanskje å få mere selvtillit ( de som ser på profilen min får skjønne hvorfor) men jeg driver og poser bla armer en del mere fremfor vennene mine...
Om kvelden når jeg pusser tennene f.eks flekser jeg litt.. Eller foran speilet i garderoben etter at jeg har trena.. Man må jo se litt på kroppen nå og da..:P Synes det skal være lov å vise seg litt frem når man har brukt så mye tid og arbeid på og få det man har.
At folk jeg kjenner synes det er tåpelig, driter jeg i.. Ikke min feil at de ikke gidder å trene:P
<3Fitnessfrøken<3
Hehe, når vi snakker om fleksing/posing... Var på en fest her om dagen, der treningen min ble diskutert og det endte med at folka satt rundt bordet og heia på meg "Roy! Roy! Roy!" mens de klappet i hendene for å få meg til å vise frem overkroppen min... Måtte jo bare da :P
hehe.. Royb: har opplevd omtrent det samme. Var på sånn turntrenings helg i Tr.heim. Så kom det to fulle russ, og ville ha meg til og ta baklengs salto i bar overkropp.. Kunne jo ikke skuffe dem heller:P
<3Fitnessfrøken<3
bump
Noen som har vært borti fenomenet "fylle-posing" ? Har noen bekjente som driver med Parkour og etter et ukjent antall enheter drar de alltid av seg på overkroppen og begynner å henge seg i det som går an å henge seg i samt å ta armhevinger. I min tid på Blindern Studenterhjem var det også en del folk som måtte kle av seg etter hvert som promillen steg. Dette må da være et kjent fenomen ?
Russian police, stern, stern but fair.
Posa litt før da det var litt å se på, men nå er det heller flaut å pose. (selv når jeg er alene)
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Nå er det slik at hver gang jeg ser et speilbilde blir det skyggeboksing og/eller posing.![]()
Så lenge det er et speil i nærheten flexer jeg mer enn gjærne.![]()
Oh, the boy's a slag... The best you ever had.
Haha. Må si jeg savner Rock litt, og de banale uttrykkene hans.Opprinnelig skrevet av Pensjonert bruker