-

-
jeg skifter på splitten og øvelser når jeg stagnerer og evt blir lei og ikke har framgang. Da er det på tide og bytte
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Spørs litt på været, av og til er en V-splitt greit å bruke... dog, litt eksplisitt.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
bytter når jeg føler for det, men kjører minst 1 mnd pluss på en splitt
par mnd vanligvis
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

-
Har brukt det samme treningsprogrammet i 2 mnd nå. Kanskje jeg burde byttet. Har forandret litt på øvelsene(lagt til knebøy, benkpress og utfall), og antall rep, er ikke det nok da?
Det er ingen satt regel for ofte man bør forandre program. Men gode indikasjoner er når man stagnerer eller går lei. Men husk at man trenger ikke forandre alt, man kan f.eks bare forandre et par øvelser, rep rangen eller selve splitten.
Jeg tror og at det å sette en regel at "hver tredje måned skal jeg bytte program" kan være feil. Da du kanskje er midt i en knallperiode når du finner ut du skal bytte program.
Opprinnelig skrevet av MrMuscle
Ok, regnet nesten med det men spørr for sikkerhets skyld
Forbedring (kan) komme(r) ved å skape en annen muskulær belastning. I tillegg er variasjon ARTIIIIIIIGOpprinnelig skrevet av snupp
![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)