Lurer bare på hvor ofte folket trener her på fp. Og om det virkelig er alle her som driver med trening.
Så stem i vei og skriv gjerne litt om hva du trener.
jeg trener ikke
Mindre en 1 gang i uka
1 gang i uka
2 ganger i uka
3 ganger i uka
4 ganger i uka
5 ganger i uka
6 ganger i uka
hver eneste dag
2 ganger hver dag
Mer enn 2 ganger hver dag
Lurer bare på hvor ofte folket trener her på fp. Og om det virkelig er alle her som driver med trening.
Så stem i vei og skriv gjerne litt om hva du trener.
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
To ganger hver uke![]()
http://www.dingsekongen.no
jeg trener 2 ganger om dagen bortsett fra lørdag da jeg har total hviledag
første treningen er noe fysisk: kardio 3 dager i uka, styrke 3 dager.
den siste treningen blir vanligvis noe kampsport av et eller annet slag
5 i uka
En dag uten trening er en dag uten mening
I`m a bodybuilder, and I`m okey,all night and train all d... tre ganger i uka.
Sier 4 ganger i uka, men det varierer med årstideneHva er trening? Om sandvolleyball er trening trener jeg flere ganger til dagen hele sommeren. På deff trener jeg stort sett hver dag.
Hver dag.4-5 dager med vekter og resten kardiotrening.
I`m to old for this shit!
Hver dag hvis kardio teller. Hvis rolig kardio teller (gå tur), blir det to noen dager.
3 dager med styrke.
2 ganger styrke+litt spontancardio 3-4 ganger i uken.
selvsagt teller kardio folkens.![]()

Når jeg er i Stavanger blir det fort 6 ganger i uka, om ikke også 7, men når jeg er i Kristiansand og har eksamen (og liksom trener på et over crowded treningssenter) så blir det kjapt bare 2 ganger. Så jeg kryssa på 4hehe...
Vel, noen dager blir det 3 økter, men bare periodevis. Jeg ligger for det meste på 2 økter om dagen, og det er harde treninger, ikke noen "treningsøkt" iform av en times gåtur. :P
Teller knallhard knulling?![]()
GUN SHOW
I am the stiff nipple scissor man
Tonight you can kiss your nipples goodbye
Hehehe. Karma.Opprinnelig skrevet av Ingar
4 ganger styrke pluss kardio de andre dagene
"Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"
I put on womens clothing and hang around in bars!Opprinnelig skrevet av Vidis
Jeg trener fullkroppsprogram for styrke/volum 3 ganger i uka. Eventuell cardio på deff kommer i tillegg.
Forstår ikke hvordan man kan ha tid til å trene 2-3 ganger om dagen. Men hvis man er arbeidsledig og bor i blokk og singel så går vel det...
Trener ikke.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Opprinnelig skrevet av Frode-Falch
Jeg kombinerte 2 økter om dagen med både skole og jobb for et års tid siden. Det tok ikke lang tid før jeg ble ganske utbrent da, men det er fullt mulig å få tid til det.Opprinnelig skrevet av eføy81
"Bor i blokk"?![]()
Har hus, hage, barn og ta meg av også jeg, 4 ganger i uka er maks det jeg får tid til når samboeren min også trener tilsvarende
Aldri... Trening? Hva er det?
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Blir 4 ganger i veka med vekter+kardio og skøytetrening.
6 dager i uka, 2 ganger om dagen![]()
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
når jeg får dårlig samvittighet.. som kommer ca 4 ganger i uka..
Jay Cutler as president
3-4 men kommer alltid ting i veien, treninga skal egentlig komme i veien for andre ting, men det er ikke alltid så lett ...![]()
Blir normalt 3 økter med styrke og 2-3 med kardio.
Tenker vi sier fem i uka jeg :-)
5-7 ganger i uken..
Jo mer jeg trener, jo større blir jeg. Derfor trener jeg rygg hver dag.. [/IRONI]
Vekt:103,3 kg (10.04.08)
Høyde: 1.90
Beste løft:
Benkpress: 150kg, 5*125kg
Markløft: 5x150kg
styrke tre ganger i uken, + kardio hver dag..
Trener en del.
Blir som regel 8-12 økter på en vanlig uke. noen ganger mere noen ganger litt mindre. Utenom styrke blir det svømming, løping, hinderbane, ski på vinteren, orientering, osv osv..
Lager du hinderbane og altså med sånn løpe under over ting og hoppe mellom rockeringer?Opprinnelig skrevet av PG*
![]()
Nei har en 50 meter fra vinduet her.. tungt som et helvete så dra fettet gjennom den..Opprinnelig skrevet av SparcoT
Edit: er ikke 100% standard internasjonal militær hinderbane som finnes på blant annet, Linderud, Jørstadmoen, Heistadmoen osv.. Men er en egen luftversjon som er litt kortere men har de samme elementene..