Hvilket treningsenter trener dere på, eller trener dere hjemme.
Hvordan er det der dere trener? åssen er miljøet.
hvor mye koster det. Priser pr.månde,år osv.
anbefalinger....
Hvilket treningsenter trener dere på, eller trener dere hjemme.
Hvordan er det der dere trener? åssen er miljøet.
hvor mye koster det. Priser pr.månde,år osv.
anbefalinger....
Trener på karl johan fitness som har blitt til et EXHALE gym. 2000kr i for et år hvis man betaler cash. Miljøet er bra og det har nettopp kommet nye maskiner. Eneste som er litt skummelt er at pr0ndog lusker rundt der og spionerer på meg![]()
Elixia i porsgrunn.. 398 i mnd tror jeg.. Greit nok.. dere vet vel åssen det er der..
Trente på hardcoregym som dere kaller det når jeg bodde hjemme.. 2000kr året med egen nøkkel..
Tennis, fotball, basket need one ball..
Rallying needs two...
Trener hjemme i boden , har et power rack en regulerbar benke og ei int. stang med litt vekter.
Miljøet der er rolig og musikken er akkurat slik jeg selv vil ha den.
Så trener jeg i tillegg på www.centrumtrim.no som nok må være ett av norges elendigste møkkagym for mosjonister som ikke har andre planer enn å betale abbonement og forbli akkurat i den formen de er i dag.
Har du litt mer muskler eller løfter litt mer enn folk flest så blir du uglesett der , det eneste lille positive der er at de spiller lav musikk og at kardio avdeligen er god.

Trener på Frisk Huset. Koster rundt 320kr i mnd (student).
Er et helt greit gym. Verken hardcore eller skikkelig pusekatt. På dagtid er der mest pensjonister, mens på kvelden kommer det rekende noen muskelbunter. Er det eneste gymmet utenom spenst her i byen, så her er all slags folk.
Miljøet er helt greit. Folk ser litt på deg om du tar skikkelig i, men man blir ikke uglesett. Maskinene og frivektene, benkene, racken er liksom litt adskilt. Over høytalerne runger det radio. Har litt problemer med å psyke meg opp når det er nyhetene... Hadde likt litt skikkelig musikk.
Luften blir skikkelig rævva på kveldene, når der er mye folk. Blir rett og slett litt tungt å puste.
Hadde det vært noen andre alternative plasser å trene på, så hadde jeg seriøst vurdert dem. Mener friskhuset sliter litt med at de skal tilfredsstille et for bredt segment. Skal være et gym for både pansjonister på mølla og ungfoler som vil ha rammstein og full pupp.
Jeg trener på bergen kampsportsenter gratis..:P pga jeg er instruktør i kickboxingklubben som eier stedet..! Der betaler du 700kr for 6mnd. Der har du gode kardiomuligheter på sekkefeltet, og akkurat det du trenger av vekter. Miljøet er bra, og du blir ikke uglesett hvis du trener i singlet o.l, pga de fleste som er i støtet gjør det..:P
En sann mester har tro på seg selv når ikke andre har det...
Jeg trener og jobber på Puls i Larvik. Koster 300,- i måneden. Det er mange hobbymosjonister her, men vi har også en del større karer som trener på kveldstid.
Trener på Solheim trim og fysioterapi! Har alt jeg trenger og et godt miljø blant hobbymosjonister og fitnessuttøvere. 400 i måneden.
It's never too late to become what you might have been
Trener hjemme i kjeller`n , hater kø![]()
Er et godt og stille miljø uten regler for T-shorter osv![]()
Har hatt en tur innom åsande trenings senter når jeg gikk på skole der oppe, møljet virket OK, men ble så sent hjemme, så orket ikke det![]()
Elixia Lambertseter. 409,- pr mnd, ingen dyrere?
Har alt man trenger der, god ventilasjon, alle slags mennesker, blir ikke uglesett om vi så trener i singlet og skriker på siste rep'et.
Mye folk fra kl fire-fem på ettermiddagen til rundt åtte-halv ni på kvelden, ellers helt ok.
Solarium, dusj og badstue har de også.
Godt miljø.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
I garasjen.
Har kort på Puls Askøy,koster noe over 500,- i mnd for ingenting,eneste jeg bruker der er spinningsykkelen og korsryggapparatet.
Ett studio som ikke er anbefalt noen.
Clausthaler....
Jeg trener også på et fysikalsk institutt. 400 i måneden og 1000 for tre. Fikk beskjed om at prisene ville øke. Det er ingen instruktører der som vet noe styrketrening. 20x2 reps på alle maskinene er den veiledningen vi får. Ikke mye bra,men her må man bare instruere seg selv.
Trener i et lite treningsrom i bomberommet på skolen
Det er gratis, lite folk og styrer som regel musikken selv.
Trener på Dragvoll Idrettsenter i Trondheim.
Betalte 700kr for hele skoleåret (HIST-student).
Er et helt ok gym, men kan bli veldig folksomt til tider. Er uansett absolutt verdt pengene.
Er i tillegg en kjempe fordel at det ligger "rett opp i høgget" her![]()
Spinkle armer, tynne bein og en diger mage... Det tar tid å bygge opp en slik kropp!
Trener på Dragvoll NTNUI i Trondheim. Kostet meg 500kr.
Oppsiktsvekkende mangfold i apparater for hobbymosjonister, men for små vekter til å ha særlig praktisk nytte for styrkeløftere. Går kun opp til 36kg, og man må kjempe om de få skivene som er til benk. Er stort sett et miljø av søndagsbolere som mistenker deg for det ene og det andre om du løfter tungt, og som prater om festing midt i seriene og drikker vodka i pausene, men det er også tilholdssted for friidrettsstjernene og en koselig russisk (tidligere olympisk) styrkeløfter. hehe.
Og så er det rett oppe i gaten som Pondus sier.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Trener her på Mixed style academy

trener på powerhouse / asker squash og fitness center.. manualer opp til 70kg, panatta apperater, 2 knebøy stativer, 2 benkpress,hack, benpress, masse benker, dips, sofaer, tv, mpetre, solarium, og 90% kroppsbyggere. nesten alltid ledig apparater, er vel max 20 folk der på en folksom dag. trives kjempebra!! http://www.asf.as/
Vi startet opp i 1999, da under navnet Holmen Treningssenter AS. Tanken var å lage et treningssenter som var bygget opp av folk som trente selv og dermed ikke hadde noen direkte kommersielle interesser utover å dekke egne utgifter. Vi hadde ved gjentatte treningsøkter på andre sentre (sats, elexsia osv) irritert oss over at det ikke var tilrettelagt for folk som trener ofte, men at hele ideen var blitt å tjene penger. Vi åpnet derfor et sted slik vi selv ville ha det. Fordi tanken ikke var å bli "rik" av dette, automatiserte vi stedet med adgangskontroll og ga tillitt til våre medlemmer/venner.
Sist endret av forecloseradream; 14-02-05 kl 00:08
Trener på Spicheren her i Kristiansand. Er ikkje det beste treningssentret eg har trent på, men har eit greit utvalg av apparater. Har en liten avdeling i kjelleren med tyngre vekter for dei som trener litt hardcore, men travelt å springe mellom etasjene i lengda Manualene går opp til 50kg, men de er dårlig utformet. . Musikken der er heilt på tryne,virker som de har Love collection cden på konstant. Prisen har økt til 1000,- for 3 måneder og 1300,- for eit semester. Dette er student priser.
Konklusjon: Ok som allround senter, men ikkje meir heller.
Sist endret av TheGame; 14-02-05 kl 01:42
Trener 2 ganger i uka på skola's treningsrom, helt greit med utstyr, og én gang i helga på et treningsenter (har nøkkel). Pluss utetrening (fotball, jogging, osv..)
Opprinnelig skrevet av Alex_92
Nautilus i Tromsø. De holder til i forbindelse med Alfheim Bad. Ikke spesielt god plass, og det hender man får trene med Hotell Cæcar-musikken i bakgrunnen. Maskiner og etter hvert en del frivekter.
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Sprek treningssenter i Verdal.
Nyåpnet for ca et år siden. Bra med apparater og frivekter, men har manualer bare opp til 32 kg. Bra kardio del. Kan til tider være veldig mye folk, men det er heldivis mye trivelige folk der![]()
Digresjon rundt platons sig:
Jeg tenker ergo er jeg ikke apatisk
Jeg tenker og er empatisk
Jeg tenker og blir religiøs
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Ja det kan også være en måte å se det på. Selv om jeg absolutt ikke er enig i en av omskrivingene![]()
Trener på Arena Treningssenter på Mariero i Stavanger.
Betaler 310,- i måneden og har trent der siden oktober 1999. Kongebra miljø og alltid godt humør og kjentfolk!
Fikk nettopp vekter i størrelsen 43, 46 og 48 og nye skal vist være på vei.![]()
Vekt:103,3 kg (10.04.08)
Høyde: 1.90
Beste løft:
Benkpress: 150kg, 5*125kg
Markløft: 5x150kg
KRAFT i Tromsø, rett ved universitetet, 1400,- per år. Greit med plass bra, utstyr(opp til 45kg manualer) og pent. Litt dårlig lufting til tider![]()
Puls Letohallen på Dal, fint studio på alle måter. En haug med squash-haller, solariumer, cardio-apparater, et par gruppetreningsrom, veldig mange styrke-maskiner i tillegg til et stort frivekt-rom... Eneste er at det gjerne kunne vært noen tyngre manualer å oppdrive....
Men, der er ingen regler om kleskode så jeg liker meg godt...
Er det noen som trener på Friskis og Svettis her?
Hvordan er det der; miljøet.....
Det er ihvertfall billig der!
Sats kan gå å henge seg i Forhold.
http://www.friskissvettis.no
Treningsrommet på Universitet i Stavanger. 150kr året, styrer musikken selv, og har egentlig alt man trenger av utstyr.
Spicheren når jeg er i Kristiansand.
Trener på Bodø Kampsportsenter og på sentrum gym. utrolig bra miljø på begge steder.
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
TMBN Rena leir..
Have a good one :)
Nautilus Furuset.
Opprinnelig skrevet av Miss-Tricky
trener på puls i florø et fint og rent studio. er heldig trener gratis har fri kort går ut i 2130 så jeg har god tid. trener og underviser folk i hvordan di skal gjør det rett mens jeg trener . puls har nok vekter til amatører og proffer, har også spinning erobbik og body pumping.![]()
![]()