Viser resultatene 1 til 24 av 24

Tråd: Hvor trener man i Haugesund?

violently in love <3 chezresurrected sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31

Smile Hvor trener man i Haugesund?

Vet ikke om dette var riktig thread...

Ey, jeg lurte på om det er noen som har noe peil på hvor det går an å trene i haugesund til lørdag?

Skal være der i helga =) og om det er noen som har tenkt til å trene denne lørdagen og har lyst på selskap, si ifra =)

Andreas =)

Satyr blah sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Powergym er et gym i sentrum bl.a.
    www.powergym.no
    Anbefaler det igrunn.

Utenom det har du f.eks. Uno gym, som ikke er fullt så sentralt.
    Nautilus i haraldshallen.
    Yes treningssenter på raglamyr.
    Haugesund aerobic senter.
    sats oasen.
    “Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”

- Arnold Schwarzenegger

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av blah Vis post
    Powergym er et gym i sentrum bl.a.
    www.powergym.no
    Anbefaler det igrunn.

Utenom det har du f.eks. Uno gym, som ikke er fullt så sentralt.
    Nautilus i haraldshallen.
    Yes treningssenter på raglamyr.
    Haugesund aerobic senter.
    sats oasen.
    blir nok powergym ser jeg for meg meg =) fine åpningstider og, nå er det bare å finne frem :P

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    skal selv til haugesund 5 dager om 2 uker s&#229; passa perfekt med denne tr&#229;den n&#229;
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Spiser mye egg og lever fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Sitat Opprinnelig skrevet av chezresurrected Vis post
    blir nok powergym ser jeg for meg meg =) fine &#229;pningstider og, n&#229; er det bare &#229; finne frem :P
    Powergym er kn&#248;tlite, men whatever floats your boat.
    Yes Treningssenter p&#229; Raglamyr er splitter nytt, meget fine lokaler, manualer opp til 60kg, 2kneb&#248;ystativ, 3 stk benkpress + alt annet av utstyr egentlig. Jeg har v&#230;rt innom alle sentrene i Haugesund, og jeg ville nok valgt Yes Treningssenter. Der kan man ogs&#229; bruke magnesium uten at noen gir deg pes. Fint styrkel&#248;ftermilj&#248; har de ogs&#229;

Powergym har nok mer et lite byggermilj&#248;, med alt det inneb&#230;rer.
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Latsabb tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Hovedsenteret til «Haugesund aerobic- og treningssenter» i Karmsundsgaten har en ganske bra kjelleravdeling, med nytt utstyr fra Hammerstrenght. Manualene veier opp til og med 60kg. Ligger like ved legevakten, om noe skulle gå galt … Hovedetagen har byens høyeste «rusbrusjentefaktor»!

Sitat Opprinnelig skrevet av blah Vis post
    sats oasen.
    Jeg vil ikke ha på meg at jeg trener på et SATS-senter. Dette heter nå «Haugesund aerobic- og treningssenter, Oasen» …
    You ran a marathon? That's cute …

Littlefield
    Ble medlem
    04-2005
    velkommen tilbake du da! hahhah!

Satyr blah sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Aerobic senteret har stort lokale og mye utstyr, det skal de ha,
    trente der 1-2 &#229;r, grei sjappe det
    Men til gjengjeld er de vel dyrest ogs&#229;(s&#229;vidt jeg husker?).
    De har foresten magnesium p&#229; powergym ogs&#229;.

Uno gym har vel noe byggemilj&#248; og tror jeg,
    var bl.a. p&#229; Tommy Torvildsen seminar der
    en gang i tiden.
    Sist endret av blah; 15-11-07 kl 16:57
    “Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”

- Arnold Schwarzenegger

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Skal du bo i byen er vel Powergym det beste, men om du har muligheten for &#229; flytte litt p&#229; deg ville jeg nok valgt Aerobicsenteret. Yes har jeg aldri pr&#248;vd, s&#229; det kan jeg ikke uttale meg om.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Skal du bo i byen er vel Powergym det beste, men om du har muligheten for å flytte litt på deg ville jeg nok valgt Aerobicsenteret. Yes har jeg aldri prøvd, så det kan jeg ikke uttale meg om.
    vi skal bo med flyplassen så det er vell på karmøy siden... hva er best å trene på da?
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Medlem zigge sin avatar
    Ble medlem
    01-2004
    Da blir det vel Uno og "sats"? p&#229; oasen som er det n&#230;rmeste... Ellers s&#229; har du jo Asbj&#248;rns Gym & fitness i Kopervik.

-FV: "s&#229; f&#229;r du noke b12 &#229; kj&#248;re det i sjink&#229; s&#229; ligge det der &#229; potra"

hahaha
    BØØØØ!

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    vi skal bo med flyplassen så det er vell på karmøy siden... hva er best å trene på da?
    Om du skal bo ved flyplassen, så har du ca 1 mil til HAS Oasen, 1,5 mil til UNO, 1,4 mil til HAS Meieriet (det som jeg mener er best), 1,8 mil til PowerGym og 2 mil til Yes. Om du vil sørover, er det 1,5 mil til HAS Kopervik, Nautilus eller Gym&Fitness, 2 mil til HAS Åkra, eller 1,7 mil om du vil låne det gamle benkpresset mitt Så nå får du velge selv. Om du kommer neste uke, så sender du bare en PM, så kan vi se om vi kan ta ett par økter samen på HAS-meieriet, så ordner jeg skyss. Ekstra kjøretur for meg, men ingen problem så lenge det er godtfolk på besøk
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Nå har du kjørt for mye på bakhjulet. Noen av disse distansene fremstår som en smule underlige …

Medlem zigge sin avatar
    Ble medlem
    01-2004
    Har UNO flytta?

Er det ikke ett kortspill som heter det ogs&#229;? hehe
    BØØØØ!

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av zigge Vis post
    Har UNO flytta?

Er det ikke ett kortspill som heter det også? hehe
    Jepp, også en ikke så ukjent norsk film. Som henter inspirasjon fra dette spillet.

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av zigge Vis post
    Har UNO flytta?

Er det ikke ett kortspill som heter det ogs&#229;? hehe
    Det er ikke bare et kortspillet, det er selve KORTSPILLET! Se hvor majestetisk +4 kortet fremst&#229;r der det st&#229;r og fordeler sine vrede over resten av gjengen..

yeah

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Om du skal bo ved flyplassen, så har du ca 1 mil til HAS Oasen, 1,5 mil til UNO, 1,4 mil til HAS Meieriet (det som jeg mener er best), 1,8 mil til PowerGym og 2 mil til Yes. Om du vil sørover, er det 1,5 mil til HAS Kopervik, Nautilus eller Gym&Fitness, 2 mil til HAS Åkra, eller 1,7 mil om du vil låne det gamle benkpresset mitt Så nå får du velge selv. Om du kommer neste uke, så sender du bare en PM, så kan vi se om vi kan ta ett par økter samen på HAS-meieriet, så ordner jeg skyss. Ekstra kjøretur for meg, men ingen problem så lenge det er godtfolk på besøk
    kommer ikke neste uke men uka etterpå 27ende blir det vell... tirsdagen da..

ja kan godt ta noen økter sammen bare kjekt det med guide forøvrig har jeg enten med min egen bil eller leier bil så det er et fett men det kan vi komme tilbake til...

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    N&#229; har du kj&#248;rt for mye p&#229; bakhjulet. Noen av disse distansene fremst&#229;r som en smule underlige …
    Tom, jeg kom rett fra trening, s&#229; jeg mener jeg er unnskyldt!
    Kan godt hende distansene er underlige, men da er det km i feilmargin, ikke mil iallefall

Hvilke er det du stusser p&#229; egentlig?

Satyr blah sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Noen som har peil på prisene hos Aerobic senteret om dagen?
    halvår / år?

- Arnold Schwarzenegger

Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Om du skal bo ved flyplassen, så har du ca 1 mil til HAS Oasen, 1,5 mil til UNO, 1,4 mil til HAS Meieriet (det som jeg mener er best), 1,8 mil til PowerGym […]
    Halv mil fra Oasen til Uno? Kortere vei til Meieriet enn til UNO? Ikke så mange kilometerne til og fra, men …

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Koster 435,- mnd for vanlig, 400,- for student eller offshoreavtale.

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av maiie Vis post
    velkommen tilbake du da! hahhah!
    tenker jeg du lo godt, men hvor endte jeg å trene :P joda på city )))) og hvem var så snill og lot meg bo hos seg ))) JO DET VAR DU *kosepå*

Littlefield
    Ble medlem
    04-2005
    Jada man stiller da opp for gamle venner, n&#229;r de reiser p&#229; bomturer til haugesund! og det var sikkert fint for deg &#229; trene p&#229; city igjen Jeg fikk barnepass til bikkja, &#229; du slapp &#229; sove ute... wohooo vinnvinnsituasjon..

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av maiie Vis post
    Jada man stiller da opp for gamle venner, når de reiser på bomturer til haugesund! og det var sikkert fint for deg å trene på city igjen Jeg fikk barnepass til bikkja, å du slapp å sove ute... wohooo vinnvinnsituasjon..
    Sånn bortsett fra å passe på barnet fikk til og med være med en kjempe god vennine i mange timer både lørdag og søndag, sove godt fikk jeg og, og ikke ute i pappeske som jeg hadde forestilt meg :P

Ja, city i seg selv er grunn nok til å bytte til uis, det lover jeg nesten at jeg kommer til å gjøre, må bare finne søknads papirer men men =)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.