Og hvorfor? Hva er det som er så bra der dere trener, at dere valgte dette stedet?
Og hvorfor? Hva er det som er så bra der dere trener, at dere valgte dette stedet?
Trener for å holde meg i form, trener på skolen siden det er gratis og praktisk da det er 400 meter hjemmefra.
eidt: Forøvrig er det en kjip kjeller med 20-25 år gammelt utstyr og forsterkeren til anlegget har tatt kvelden, så er ikke musikk nå..Men har hantler til 45, nok stenger, vektskiver og det en trenger, men ikke noe fancy apperat.
Jeg trener på University of Essex Sports Centre. Syntes egentlig ikke det er spesielt bra, men det ligger kun et par minutters gange fra leiligheten min, og er det eneste reelle alternativet i området, så.. Men de har nå det som trengs, så jeg klarer meg![]()
Hva er best av sats og elexia da?
jeg trener for tiden på sats, men vet ikke helt om jeg trives..
så lenge jeg trener på en av de stedene, så får jeg det gratis...
neon som har erfaring med de to?
elixia colosseum og sjølyst, fordi det er mye fint og se på![]()
SATS Asker, var nærmest der jeg bodde før, og likesågodt bare fortsatt der.. =p pluss at det er en veldig flink PT der![]()
20 år
177 "høy"
73-75kg
I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!
Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil
Haugesund aerobic- og treningssenter, ved Oasen storsenter.
Fordi jeg stort sett får ha olympiastengene for meg selv, og det er bare fem minutter gange fra sofaen.![]()
You ran a marathon? That's cute …
Trener for tiden på sats i Sandnes. Helt grei plass, men som alle sats sentere så er utvalget av bentreningsapparater elendig. Vurderte city da jeg flytta bort hit, men føler meg ikke hardcore nok enda![]()
Harald's Gym. Grunnen er rett og slett at det er veldig nærme. Prisen er litt stiv.

TrimIt Arendal. De har det utstyret jeg trenger og er 5 min. fra der jeg bor.
Det er også en meget høyt kvalifisert PT der og et par andre gode utøvere.![]()
Jeg trener på Fitness Club på Eide - http://fitnessclub.no/ Godt utstyrt gym hvor man kan komme og gå som man vil. (Egen nøkkel)
Det er det mest naturlige valget da det er det nærmeste gymmet, og her langt utpå landet støtter man opp om det lokale næringslivet.![]()
Life is too short to be small!
I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.
Hjemme.
Ingen seriøse gym i nærheten her på bondelandet og da er det greit å slippe alle tullingene i ett kommersielt gym.
Vurderer å investere i litt mer utstyr siden det ikke er så mye her for tiden.
på selveste fitnessenteret.
Aka bolegymmet
aka ghettogymmet
etc
Trives godt der siden det ikke er noen trimmere eller rusbrusjenter der.
For det meste noen lunde seriøse karer. Dessuten er der åpent til over midnatt, og nøkkelkortløsning.
Trener på City Gym i Sandnes... Godt miljø og ikke så hardcore som mange vil ha det til![]()
Jeg for min del trives best på SATS. Har trent på sats i litt over 6 år og trives fortsatt minst like godt, også begynt å jobbe der.
Har innimellom hatt litt lyst til å byttet og har hatt noen prøveuker på blandt annet Elixia, men trivdes aldri.
Har jo selvfølgelig med tilvenning å gjøre... men elixia har så "pussy" atmosfære. Får mer lyst til å trene på SATS rett og slett.
Utenom det har jeg forståelse for at folk trives på elixia når man ikke tar trening blodseriøst ( passer kanskje ikke sats heller for den saks skyld ) og det at det faktisk er 18 års grense der ( det året man fyller 16 på sats.. ).
SATS er litt mer treningssted hvor man faktisk vil komme i form, får så mye mer følelsen av at Elixia er et sted man trener for å være kul og ha det koslelig.
Men det er kanskje bare meg...
Jeg begynte på SATS dagen jeg fylte 16 siden det var nærmest og eneste i asker sentrum på den tiden. Har med tiden blitt en del kjent med folk der og det er hyggerlig å dra dit samtidig som jeg føler at jeg kan trene seriøst så lenge jeg har respekt og tar hensyn til at det er "vanlig dødelige" som trener der også, noe jeg ikke ser på som noe problem.
Trener på bolestudioet på gløshaugen, tilknyttet NTNU.
+ Koster 550 spenn i året og er mindre enn 200m å gå dit. Nytt og relativt bra utstyr.
- Altfor lite kapasitet i "rushtiden" ca kl1600-2000. Max 40kg hantler. Når et apparat (les beinpressen,tredemøller etc) er ødelagt, så får de ikke ut fingeren og fikser dette før det har gått månedsvis.
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
jeg har alltid hatt følelsen av at Elixia er for folk som bare vil røre litt på seg, og holde kroppen i gang bare.. Elixia er ikke et sted man bygger.. da skriker alle BOLER om det er noen store karer som trener der liksom (dette er noe jeg tror, for ingen har ropt det etter meg) [enda^^]
men på SATS kan man trene effektivt og få hjelp av de som kan mer, eller om du trenger en backup på benk osv.. bedre treningsmiljø mener nå jeg.. og de 16åringene som trener der, trener ikke akkurat =p de har forsåvidt akkurat fått medlemskap av folka sine, og henger der med gutta.. LAME! >_< og sitter de på noen apparater eller no slikt, er det bare å se dumt på dem og høre om de kan flytte seg så man får trent ^^
20 år
177 "høy"
73-75kg
I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!
Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil
Når man sier at "Elixia er sånn, SATS er sånn" så blir det litt feil føler jeg. Da har vel strent tatt lite å si hvilket skilt som henger utenfor døren? Greit nok, de kan dele noen av de samme filosofiene, men det er jo vidt forskjellige folk som driver og går på de forskjellige senterene i samme kjede, så å sammenligne dem blir feil. Ett eksempel er der jeg trener. Jeg trener i samme kjede som Tom, men på Åkra. Der har vi fått beskjed om at vi som bruker styrkerommet ikke betaler nok til å dekke husleien engang, så dette gidder de ikke satse på. HAS i Karmsundsgaten, 2 mil fra har derimot en egen etasje for vektrom, med det meste du trenger, pluss litt til. Her blir det brukt penger i motsetning til der jeg trener.
Kverulering! Norheim er så godt som i Haugesund. Jeg må dessuten gå mot Haugesund for å komme hjem. Det er bare snakk om noen meter fra kommunegrensen. Vi kaller oss ikke Karmøybuer/smådjevler her.![]()
Jeg legger bare rene fakta på bordet her, Tom. Jeg tar kveld nå, men regner med at iløpet av morgendagen har du endret infoen under avataren din. Jeg må ærlig talt si at jeg er skuffet over deg akkuratt nå. På Vea sitter det en gutt å feller en tåre på grunn av en utro Norheimsjævel. Jeg forstår ikke at det går an å "skrøyte" på seg å bo i Haugesund kommune, Karmøy kommune er vel tross alt en bedre kommune å bo i? Kan ikke du gi meg en liten forklaring, som kjører i begge filer?![]()
He, he!
Har kalt meg selv Haugesunder så lenge jeg kan huske. Har aldri kalt meg Karmøybu. Min mor nevnte igår at hun likte seg på Karmøy. Det ble møtt av hoderysting og småfrekke kommentarer fra en av mine barndomskamerater. Det er en av mine andre barndomskamerater som er så glad i betegnelsen «Djeveløynå». Begge disse bor på Norheim, og har vokst opp her. Noen av våre tidligere medelever fra Norheim-/Vormedal skole, planla en gang å sprenge Karmsundbroen. Sprengstoff hadde de, men sprengningen foregikk i trygge omgivelser langt fra broen. Trist! Vi hadde nok alle et håp om å se «Djeveløynå» reke ut i Nordsjøen og bli borte for all tid. Det har også flere ganger vært snakk om en folkeavstemning for å få fastlands-Karmøy inn i Haugesund Kommune.
Alt hatet har kanskje sin rot i at vi taler to forskjellige språk? Kanskje vi Norheimere har et mindreverdighetskompleks i forhold til de urbane Haugesunderne? Det er tross alt mye kulere å bo i en bykommune. Dessuten er Haugesund en Høyre-kommune, der skattepengene forvaltes med den største varsomhet.
Du får følge med på teksten under avataren min fremover.
Håper kinnene dine er tørre i morgen, og at du får en fin helg til tross for mitt nusselige lille utbrudd.![]()
NTNU Dragvoll, billig, greit med utstyr, men mangler ett par maskiner, noen pene damer iblant.
6 år med smisking for en deltidsjobb på SATS.. woho :P
Tvilsomt eller ikke så mente jeg det faktisk, men skal selvfølgelig ikke påstå på noen måte at SATS er perfekt selvom det kanskje virker sånn...savner jo blandt annet et ordentlig dipsstativ og en chinstang. Ellers kalrer jeg meg fint foreløpig med hva de har der og det gjør også folk flest, og det er jo også poenget.
Vet godt hvordan deter å være i nød etter å ville ha noen å plage så du er tilgitt for denne gang![]()
Tusen takk, det føltes så godt!![]()
Trener på Pro Gym i Molde, helt ok plass, den største fordelen er nøkkelkort så jeg kan trene når det selv passer meg. Greit med utstyr, mange steroidebrukere rundt 20, få damer, ellers midt på treet. Trener der fordi det er det som ligger nærmest der jeg bor.
jeg har sett nok av bolere på elixia, og generellt sett folk som er mye fittere en gjennomsnittet. alt avhenger selvfølgelig av hvilken avdeling, men på coloseum er det godt med veltrente folk, selvfølgelig har man og kari på 55 som skal trimme av seg juleribba men hun forsvinner fort.
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Trener på Pro Gym Vallø.
Men var og trente på Elixia Lamberseter på torsdag. Hadde jeg bodd der hadde det gymmet blitt hyppig brukt. Veldig bra utstyrt, lyst og fint, store og kunnskapsrike instruktører. Og det var en del gromme karer der, selv om noen av de virket litt for opptatt med å bli sett på en å trene.
Så jeg kjenner meg ikke igjen i dette med at man blir sett ned på visst man er bygger på et slikt studio.
lol! syns ikke det virka som det var så mange bolere der da jeg trente der, mulig dem starta da jeg forsvant for å fylle tomrommet
uansett, der jeg trener nå er sikkert 8 av 10 brukere av et eller annet. men kan ikke se hvordan dette påvirker trivselsstatusen? da tenker jeg på både brukere og ikke- brukere..
progym molde er jo meget bra utstyrt da, det skal sies. selv om ledelsen nedpå der ikke er helt på nett...
jeg trener btw på kaliber i trheim. litt dyrt, men er vel ikke noe billigere andre plasser.
men satser på at hightower gir meg gratis trening så snart jeg får ifbb-kortet mitt
og jeg glemte å nevne at det er det beste gymmet i trheim da![]()
For øyeblikket er jeg gym-løs.
Har vel alltid trent på Dragvoll, har bil, så det går. Bodde der nede i fjor ja, nå har jeg flytta opp til Moholt. Mye bedre oppe på dragvoll, åpnere under taket, slipper å få hete/svette-slag når man kommer inn og apparatene er bedre. De nye technogym-apparatene er jo helt misformet.
Trener på Mandal Treningssenter / Roalds Gym. Greie priser der, tror jeg betaler 2400 for årskort. Har så godt som alt av apparater, frivekter opp til 55 eller 60 (husker ittj) haugen av olympiastenger og overflod av vekter. Nesten aldri opptatte benker eller knebøy racks der. Fin nøkkelkort ordning så jeg kan trene der hver dag fra klokka 06 til 23Tar vell en 20 min å gå dit, så tar det som en fin liten kardio.
Vet ikke om du tenker på det gamle Roalds som var temmelig mye mindre enn det nye han har flyttet til. Heter egentlig Mandal Treningssenter nå. Men jo det er en jævlig flott gym, gammelt utstyr gjør ingenting for min del ettersom det gir like godt utbytte som 2008 modellene de har på Sats her borte. Han lager forøvrigt alt selv og.
Jeg savner Lund Trening i Kr.Sand jegNoen som trener der nå?
Det sies vel at bolerne flytta seg fra Moldehallen til Pro Gym da det åpna. Noe fryktelig bolehus er det ikke, men jeg synes det har blitt flere og flere og yngre og yngre av bolegutta. Det har uansett lite å si for min del da jeg stort sett trener på formiddagen da det er tomt og jeg kan stønne og flexe meg i speilene som jeg vil.Dessuten kan folk sette så mange sprøyter i rumpa de greier spør du meg. Synes ikke Pro Gym er _meget_ bra utstyrt, men det er stort sett det man trenger. Ledelsen kjenner jeg ikke så mye til, men jeg kjenner han ene som holder på og det er en skikkelig oppegående fyr iaf.