Som tråden heter: Hvor vitalt mener du variasjon er når du trener?
Som tråden heter: Hvor vitalt mener du variasjon er når du trener?
Veldig, så det er dumt at jeg er for lat til å gjøre det.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Lært deg et nytt ord i dag Anders?
Variasjon er veldig viktig for meg. Både for å ikke gå lei, men også for å ha opprettholde en god progresjon.
Faste rutiner er fint. Men de varer aldri evig. Underlig nok …
You ran a marathon? That's cute …
Variasjon er en viktig variabel for fremgang! Uten variasjon så stagnerer du!
Forklar gjerne hvorfor.
Still et skikkelig spørsmål, så kanskje det blir flere givende svar .. ?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Hvor vitalt det er?
Ikke spesielt mye...
(vitalt: livsviktig; som spiller en sentral rolle vitale kroppsorganer)
Henger meg på Frank her.
Det er vitalt for at man skal ha fremgang, og for å kunne legge på seg muskler. Kroppen er på ingen måte interessert i å bli større (mere muskelmasse), det krever masse ekstra energi. Eneste måten og tvinge kroppen til å gjøre endringer på er å progressivt overbelaste og variere stimuliet en påfører.
It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
- Mike Mentzer
http://www.mikementzer.com
http://www.i-a-r-t.com
Kjempe VITALT!
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Ja det er viktig gitt.
Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.
Variasjon er nok viktig, men for de fleste tror jeg jevnlig trening over tid er mye viktigere og et mer kritisk problem i forhold til fremgang i treningen.