Etter nermere 2 års fravær fra styrketrening kribler det etter å begynne igjen.
Men hvordan gjør jeg det for å få en best mulig start?
Lett fullkropps? Rett på split? Hæ?
Etter nermere 2 års fravær fra styrketrening kribler det etter å begynne igjen.
Men hvordan gjør jeg det for å få en best mulig start?
Lett fullkropps? Rett på split? Hæ?
Når du ikke har vært på dass på et par dager, hvordan begynner du igjen da?
Start med dette bildet: http://www.facebook.com/photo.php?pi...&ref=fbx_album og jobb deg gjennom albumet. Etterpå drar du og trener.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Hehe, hva med å telle 8-tall en uke før du begynner. Se hvor mange åttetall du klarer å se i løpet av en uke og gjør "MENTAL NOTES" av hver du ser. Skal se det blir fart på aktiviteten av dette, og trening blir en flott sak å gjøre etter en slik ferie på Havanna's strand.
Du er virkelig i form i dag, Arralou.
http://www.dingsekongen.no
Ja, jeg har vært i byen og ordnet meg pass i dag. Så glemte jeg postkortet hos politiet. Løp tilbake og hentet postkortet. Prøvde å finne posten, fant ikke. Løp inn på smykkebutikk for å spørre, kjøpte to smykker og løp ut igjen på posten. Glemte postkortet på smykkebutikken og løp tilbake. Løp deretter på posten og postet kortet. Var mye latter på denne turen ja, hahahaha.
Hvem skal du sende postkort til, mon tro?
http://www.dingsekongen.no
Nå må vi være litt hjelpsomme her, og få Fiat-en inn i varmen, så den ikke blir stående ute og ruste enda en vinter.
Hvordan ønsker Fiat-en å bli trimmet? For toppfart eller for utstilling?
Fiaten skal rigges for korte sprinter mellom lyskryssene, men samtidig ikke helt ukapabel til et og annet langdistanseløp med krappe svinger.
Utstilling er i utgangspunktet ikke et alternativ, men i disse tider da rat-look er så in er det jo en mulighet.
Bare si disse to frasene høyt til deg selv:
"nothing to it than to do it"
og
"no pain no gain"
så løper du en tur på gymmet og pumper litt jern.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Begynn med hel, eller halvkroppsprogram du. Også kan du komplisere treningen litt mer når du kommer inn i rutinene igjen.
Gutter, jenter og psykedelikere, hold på deres hest1ner, Fiat har meldt seg inn på treningssenteret og Hatt sin første økt på nok så lenge. Det gikk helt greit og han ble bøs og sterk som bare rakkeren. Han gleder seg også til forkrøplende treningsverk førstkommende fredag.
Takk for tips, jeg får ta disse til etterretning og gjør det motsatte.
Bildene til AxMataz var absolutt til inspirasjon for en fattig stakkar.
Kjempebra. Da er du allerede i gang. Her har du (og andre) litt inspirasjon:
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Sist endret av Julenissen; 23-09-10 kl 05:30
Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!
Gjør det du liker. Kan som tom sier her anbefale 5/3/1 enkelt og greit opplegg, fungerer toppers og du har litt rom til å velge ut øvelser du liker som evt støtteøvelse.
Jeg er/var i nesten samme situasjon som deg fiat. Personlig satt jeg opp en superenkelt 3-splitt. Tror det viktigste i starten er å komme i gang og trives med treningen. Så får heller en heller gå over til andre programmer etterhvert.. Kan fort bli litt mye med en gang, det er ihvertfall min erfaring![]()