Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Hvordan bli stor raskest mulig uten ulovlige stoffer

Doggcrappoman
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    32

Exclamation Hvordan bli stor raskest mulig uten ulovlige stoffer

Hvordan bli stor raskest mulig uten ulovlige stoffer?
    Av Doggcrapp, oversatt av ambiguous
    Hentet fra ”Cycles for pennies”

Growinlikeagorilla: I din brede erfaring, hvor tung kan man bli uten bruk av ulovlige stoffer. Jeg vet at det er mange variabler, men et gjennomsnitt. 100kg? 105kg? 110kg? Eller drømmer jeg? Jeg er 25 år, 182cm og 95kg, og vil si at jeg har gjennomsnittsgener (er hvit).

Doggcrapp: Å ja, mange variabler, inkludert gener, kroppsfett, kosthold og trening. Hvis noen var deffa og gjorde alt riktig så tror jeg at slank/hardt på 3.5lbs (1 lbs=0.454kg) muskelmasse pr inch (1 inch = 2.54cm) høyde er mulig naturlig. Nå snakker jeg om en som er skikkelig deffa. Hvis vi snakker om offseason-utseende med en del fett, så tror jeg at noen ”i form” kunne komme til 4.0lbs pr inch høyde. Så en 6 fot (ca 183cm) høy person kunne f.eks komme til rundt 130kg med en del fett (offseason), og ca 114kg deffa.

Husk nå på at dette handler om en horde med faktorer. Hvis jeg var i et kappløp om å få min rene klient størst mulig (muskelmessig) på kortest mulig tid i konkurransen med andre (ikke nødvendigvis rene) utøvere, så ville jeg ha gjort følgende:

1) Enorme mengder mat – høyt proteininntak i det området jeg tidligere har anbefalt (så mye mat at hvis det ble gjort separat så ville det ha gjort ham veldig fet – mer om det senere). Et massivt etegilde med “byggemat” som ville ha lagt så mye muskler (og litt fett) naturlig på ham på kortest mulig tid.

2) Veldig korte treninger – tunge progressive vekter – rest-pause-trening – ekstrem stretching.

3) Kreatin, glutamin, ALA, CLA, multivitamin.

4) Jeg ville ha fått ham til å gå på tredemølla i 60 minutter 5-6 ganger I uka for å kontre fettøkningen fra det ekstreme matinntaket. Jeg ville ha justert de tallene etter hvert, opp eller ned.

Han ville enkelt sagt ha blitt en menneskelig smeltedigel. Det ville være den raskeste måten å få en 75kgs til en slank 115kgs kroppsbygger.

Kan folk flest gjøre dette? Nei, det er veldig tidkrevende og sinnsykt hardt å gjøre over lengre tid. Folk tenker ikke i en viss kontekst.

La oss si at noen veier 75kg og ønsker å bli 115kg en dag (helst raskest mulig). Hvis de ikke trente, ikke gjorde cardio og bare spiste enorme mengder mat helt til vekta viser 115kg, hvor lenge ville det da tatt dem å øke de 40 kiloene? Det ville ha tatt lang tid. I mine øyne, hvis du klarte det på ett år, så ville de ha vært ganske utrolig, OG DA SNAKKER VI KUN OM RENT KROPPSFETT.

Bare tenk på hvor ekstremt du måtte ha presset deg for å gjøre det samme trikset med muskelmasse. Det skjer ikke at du legger på deg 40kg ren muskelmasse naturlig på ett år så lenge du ikke har gener i eliten.

Jeg ønsker at folk skal forstå hvor vanskelig det er å legge på seg mye muskler og hvor hardt du må ”flytte grenser” når det gjelder spising, trening og cardio for å komme dit.
    Heroes come, heroes go, but demons are forever!

Doggcrappoman
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    32
    Ja, jeg har snudd døgnet takket være Total Club Manager - og nå er jeg lei av det spillet, flere spørsmål?
    Heroes come, heroes go, but demons are forever!

Superior newbie Nudz sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    24
    Ingen spørsmål men fotball manager er mye bedre
    Spilte det en del før, finner det ikke=(
    Edit: også bra jobbet da
    God, the greatest mack of them all
    ©

Break out of your comfort zone!

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Så er spørsmålet... hva er ulovlige stoffer?
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Silver Member Lean01 sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Det som står på dopinglisten i USA

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean01
    Det som står på dopinglisten i USA
    Det er vel bare en liste over ting som er ulovlige i sammenheng med idrett osv det da =)

Vil man bli størst mulig på lovlig vis og ikke er i noen konkurranse så er jo ikke aas ett ulovlig stoff
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Hvordan skal man skaffe det lovlig?

Gold Member CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av darp
    Det er vel bare en liste over ting som er ulovlige i sammenheng med idrett osv det da =)

Vil man bli størst mulig på lovlig vis og ikke er i noen konkurranse så er jo ikke aas ett ulovlig stoff

I USA så er det det.
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av kim--
    Hvordan skal man skaffe det lovlig?
    Kjøpe på apotek.

Silver Member Lean01 sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av ambiguous
    Hvis jeg var i et kappløp om å få min rene klient størst mulig (muskelmessig) på kortest mulig tid i konkurransen med andre (ikke nødvendigvis rene) utøvere, så ville jeg ha gjort følgende:
    Her får du vel svaret ditt, ikke nødvendigvis rene utøvere ville jeg tolke som folk som går på aas.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av dragon06
    I USA så er det det.
    ja det er det nok, men de fleste på dette forumet befinner seg vel i norge nå så

Lignende tråder

1. Hvor stor kan man bli uten Steroider?
    By eiv in forum Trening
    Svar: 49
    Nyeste innlegg: 30-05-09, 18:59
  2. Hvordan bli helt mjuk? Hvor mye skal jeg tøye ut? Hjelp.
    By ^The0ne^ in forum Kampsport og annen sport
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 10-12-04, 00:57
  3. Hvordan bli stor!
    By admin in forum Artikler
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 13-01-03, 17:09
  4. hvordan bli bedre i benkpress?
    By juggernaut in forum Trening
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 13-01-03, 00:39
  5. Hvordan tøye for å bli myk?