Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Hvordan er mitt treningsprogram?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2009

Hvordan er mitt treningsprogram?

Her er mitt treningsprogram, hadde vært fint om dere sier hva dere synes om det og kanskje kommer med tips til forbedring

Hver Tirsdag:
    - 5 min oppvarming på romaskin
    - Nedtrekk foran 5x5 reps
    - Rygghev, så mange jeg klarer, 3 sett
    - Chins 5x5 reps
    - Skulderpress 5x5 reps
    - Roing 5x5 reps
    - evt. vanlig bicepstrening med manualer på slutten hvis de ikke allerede er blitt utslitt av de andre øvelsene.

Hver Torsdag:
    - Chestpress 5x5 reps
    - Benkpress 5x5 reps
    - Situps 30x3 reps
    - Heve bena mens jeg ligger på gulvet og holder i en ribbevgg (nedre mage)
    - Sidene av magen, med roteringsmaskin(husker ikke hva den het) 5x5 reps
    - Underarmer med vekter

Hver Lørdag:
    - Knebøy 5x5 reps
    - Beinpress 5x5 reps
    - Bakside av lår: 5x5 reps
    - Standing Culf 5x5 reps
    - Innside av lår 5x5 reps
    - Utside av lår 5x5 reps

I tilegg løper jeg litt de dagene jeg ikke er på treningstudioet

fjeldmann fjeldmann sin avatar
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    26
    utside innside lår i gynokologmaskinen bør du kutte ut. Du trenger den ikke og øveslsen er dårlig. Tren styrke på ett bein istede, utfall øvelser, ett beins knebøy, stepp upp. Da trener du utside inneide lår slik de skal brukes, nemlig til å stabilisere hoften så den ikke dette ut til siden eller inn mot midten. I tilegg trenger du hoftestabilitet og trening på ett bein når du løper.

30 situps er og ganske dårlig. Magen blir sterk som på samme måte som andre muskler, og det er ikke av 30 reps. I Tilleg trener du hofteleddsbøyere ca 80% og mage 20% ved situps og det diskuteres om det er skadlig for ryggen i tilegg. prøv omvendt chrunsh og planke øvelser i stede.

5x5 i rotatormaskin må du kutte ut. Ryggen din kommer til å skrike av skrekk når du gjør den øvelsen tungt. Svær ryggen din liker ikke rotere overkorppen så tungt alene uten hjelp av rumpa. prøv pallof press, side planker, choop og lift i stede ( Sjekk youtube)

Hva med og trene kroppen litt hyppigere. Etter 2-3 dager er du restituert. Så hvorfor vente 7 dager med og trene samme muskel igjen?

Prøv
    - overkropp, underkorpp helkropp splitt.
    -3 fullkropp
    - underkropp overkropp som roterer mellom annenhver gang.
    - overkropp-bein-overkropp (siden mange ikke liker og trene bein eller løper mye eller er aktiv i idrett osv)

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Hva er målet ditt med treningen? Jeg ser du ikke har øvelser på armer og legger, noen spesifikk grunn til det?
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.