har trent en god stund nå og feilen jeg først gjorde var at jeg strakk ut etter trening, som jeg har hørt er lite gunstig hvis man skal få korte muskler. så har lagt opp og strekke ut armer etter trening.
men har fotsatt lite fremgang når det gjelder en skikkelig kulså hvis dere kunne komme med noen tips erfaringer, som kan hjelpe meg med dette, hadde det vært knall.
bicepsene min er ca 38 cm i omkrets, de er ikke veldig små det er ikke det som er problemet, jeg er har ikke stilkete armer, men har lyst på noen skikkelig kraftkuler. jeg vil si at musklene er mer avlange.
jeg har tatt mye, hammercurl og hantelcurl, men egentlig ikke økt så mye på styrke når det gjelder disse øvelsene.
er sikker på at jeg utfører settene riktig, har sett på diverse instrukser osv, men motivasjonen minket etterhvert når det ikke ble no fremgang på den fronten.
pleier og kjøre 3 set av hver øvelse med 10 - 12 reps.
noen andre øvelser jeg burde vurdere? bicepscurl? det er vel kanskje enklere og kontrollere at man gjør øvelsen riktig når man sitter på en bicepscurl benk. enn når man gjør det fri med manualer.

LinkBack URL
About LinkBacks
så hvis dere kunne komme med noen tips erfaringer, som kan hjelpe meg med dette, hadde det vært knall.
Svar med sitat
)