Hei, jeg er ny her.
Jeg bare lurer på hvordan man får størrre biceps?
Og hva kan man gjør for at musklene skal vises bedre?
Hei, jeg er ny her.
Jeg bare lurer på hvordan man får størrre biceps?
Og hva kan man gjør for at musklene skal vises bedre?

Du kan booste bicep treninga di med å inkludere den i en splitt to ganger med nok restitusjon imellom...
Skal den vises bedre må du få vekk fettet, det gjør du ved å deffe, vil ikke anbefale det før til våren, evn. kun hvis målet da er over 38cm.... ellers kan du kjøre på med bulk året rundt.. min mening
Hvis du bruker søkefunksjonen på forumet finner du masse treningsprogrammer for hele kroppen, biceps inkludert.Opprinnelig skrevet av Mr.General
Hvis musklene blir større, så vises de jo bedre. Annet enn det er det bare å redusere fettprosenten som hjelper.Og hva kan man gjør for at musklene skal vises bedre?
-Gunnar
http://www.kalibergym.no
Ikke få panikk...!Opprinnelig skrevet av Mr.General
Hvor mange ganger i uken trener du bicepen?
HVor mange sett & reps?
Når i treningsøkten trener du bicepen? Alltid til slutt?
Mitt tips er å bytte øvelser. Variasjon er positivt. Ikke minst for motivasjonen. Bytt øvelser hver 8 uke.
"Say it, believe it, achive it!"
Tren bra (tjukt av forslag på disse sidene, og de fleste funker mer enn bra nok) og spis som en hest så kommer nok armene også......
NORKOST - yammi!!!!

I tilegg til det som er sakt.. så må tiden og tolmodigheten bli din venn...Opprinnelig skrevet av Mr.General
Kroppsbygging er et langsiktig prosjekt. Sett deg små mål.. og jobb deg dit. Du kan også begynne å måle biceps slik at du faktisk ser fremgang, og ikke innbiller deg noe.
Det du kan gjøre er å begynne å trene biceps den dagen du har du har biceps på programmet for å få maks ut av biceps øvelsene.
For alt i verden ikke overtren biceps det holder med en gang i uka...
Overtrener du blir den bare slapp...
Men jeg stiller meg et lite spørsmål her og jeg.. større biceps ? resten av kroppen da ? Synes du selv at ikke biceps henger med i utviklingen ? Triceps da ?
Nå er jeg "bare" ei jente som liker å trene med vekter, Men:
Jeg har gode erfaringer med drop-set. Kjører først et sett med max, så tar jeg av litt og fortsetter med en gang med et sett til med litt lettere vekter. På denne måten merker jeg at jeg presser bicepsen og blir sterker=kan øke i vekt neste gang.
Kjører f.eks 10 * 9 kg biceps curl m/hantler, går ned til 8kg og fortsetter med det jeg klarer her
Gjentar
Tømmer resten med "sittende curl m/ støtte mot kne" (heter dette da ?)
(kjører biceps etter rygg, så får den kjørt seg litt der også:-) )
AjN
Konsentrasjonscurls heter det.Opprinnelig skrevet av ajn
Velkommen til forumet forresten.
-Gunnar
http://www.kalibergym.no
armene kommer aldri hos megrygg, bryst, skuldre og bein vokser som juling, men null respons fra armene, begynner og se dumt ut
noen som har noen hemmelige triks?
![]()
hmm, nybegynnere er altfor opptatt av peak på bicepsen.
tror de glemmer at tricepsen faktisk er godt og vel 2/3 av massen på overarmen.
så mitt forslag er å heller trene både triceps og biceps i riktige mengder, ikke overprioritere biceps, bare fordi d er "tøft" å ha markert biceps.
spis 6-8 måltid om dagen, tren passelig og hvil passelig. og som mange har sagt tidligere, ha tålmodighet, ting tar tid! :8)
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Man kan uansett ikke forandre peaken på biceps, bare gjøre muskelen større.
peaken er genetisk. men du verden å kjekt det er med synthol.