Viser resultatene 1 til 37 av 37

Tråd: Hvordan fjerne underhudsfett ?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    32

Hvordan fjerne underhudsfett ?

Synerlin, purpleburn eller efedrin ?? Noen som har noen erfaringer med en av disse, eller som kan anbefale noe annet.. ? Har litt for mye på magen og har nå 2 uker på å fjerne det... Gerilja Kardio ?? Et bedre alternativ kanskje.. ?

TPK
    TPK er ikke aktiv
    Superior newbie TPK sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    27
    Med mindre du har planer om å stille i Sandefjord open, så er det vel ingen grunn til å prøve å fjerne alt fett i løpet av 2 uker? Ting tar tid, og i løpet av 2 uker rekker du ikke å gjøre så alt for mye.

Med en hardcore diet, morgentur hver dag pluss gerilja kardio, vil du kanskje få av et par kilo.

Bronse Member Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av lexuszix
    Synerlin, purpleburn eller efedrin ?? Noen som har noen erfaringer med en av disse, eller som kan anbefale noe annet.. ? Har litt for mye på magen og har nå 2 uker på å fjerne det... Gerilja Kardio ?? Et bedre alternativ kanskje.. ?
    Er dette lovlige stoffer da?
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    32

Exclamation

Nei..det spørs vel om det kanskje ikke står på dopinglisten med store bokstaver...

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av TPK
    Med mindre du har planer om å stille i Sandefjord open, så er det vel ingen grunn til å prøve å fjerne alt fett i løpet av 2 uker? Ting tar tid, og i løpet av 2 uker rekker du ikke å gjøre så alt for mye.

Med en hardcore diet, morgentur hver dag pluss gerilja kardio, vil du kanskje få av et par kilo.
    Hva er Sandefjord open ???? Er det et slags svar på US Open eller noe? Uansett kan man vel ikke spille i bar overkropp...

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hva er Sandefjord open ???? Er det et slags svar på US Open eller noe? Uansett kan man vel ikke spille i bar overkropp...
    http://www.sandefjordopen.com/

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Jeg foreslår fettsuging!
    2 uker kan bli litt stramt men jeg tror du rekker det!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa
    Jeg foreslår fettsuging!
    2 uker kan bli litt stramt men jeg tror du rekker det!
    hehe ja det funker som bare det virker det som!

Silver Member
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    hehe ja det funker som bare det virker det som!
    juuuuuuuuks....

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    32
    Ja..for pokker! Er jo ikke mer enn et par kilo for mye her da.. Skal vel få det bort på lovlig måte. Håper musklene ligger under der enda da..

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Det kjipe med fettsuging er vel det at man ikke lærer seg å holde bedre kost kansje, for å beholde resultatene. Fettet vil vel ikke lagre seg der som du fettsuger, dette resulterer ofte i at når du først legger på deg igjen så legger det seg ekstra masse plasser der du ikke har fettsugd. Har sett noen eksempler på damer med elefant bein og rumper. he-he
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Silver Member
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Ja..for pokker! Er jo ikke mer enn et par kilo for mye her da.. Skal vel få det bort på lovlig måte. Håper musklene ligger under der enda da..
    må bare ikke slutte å trene...

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av darp
    Det kjipe med fettsuging er vel det at man ikke lærer seg å holde bedre kost kansje, for å beholde resultatene. Fettet vil vel ikke lagre seg der som du fettsuger, dette resulterer ofte i at når du først legger på deg igjen så legger det seg ekstra masse plasser der du ikke har fettsugd. Har sett noen eksempler på damer med elefant bein og rumper. he-he
    men det BRA er jo at man fjerner fettcellene da. og som med muskelceller så får man ikke nye!! (nå er det riktignok diskusjoner om hvorvidt man kan trene så hardt at man kan få flere muskelceller, men la oss ikke gå innpå det)

Silver Member
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    men det BRA er jo at man fjerner fettcellene da. og som med muskelceller så får man ikke nye!! (nå er det riktignok diskusjoner om hvorvidt man kan trene så hardt at man kan få flere muskelceller, men la oss ikke gå innpå det)
    bare te å fettsuge hele kroppen da, så får du aldri fett noen plasser igjen jumping

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Helt enig der, så lenge man ikke legger på seg etterpå og ødelegger symmetrien til de grader.
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av pippi
    bare te å fettsuge hele kroppen da, så får du aldri fett noen plasser igjen jumping
    sjenialt!

Silver Member
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    sjenialt!
    bare til å bestille time(r) med en gang

forresten e nå sjenialt det nye ordetjumping

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    32
    Nei, for pokker! Skal ALDRI slutte å trene.. er blitt avhengig! Its a disease!!

Silver Member
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Nei, for pokker! Skal ALDRI slutte å trene.. er blitt avhengig! Its a disease!!
    gooooood, da ligger du godt an

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003

Trodde faktisk man kunne få nye fettceller jeg?

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Ja det kan man! Derfor man bør lære seg å holde kosten før fettsuginga

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det stemmer visst, men bare under visse omstendigheter:

"Fat cells tend to increase in NUMBER most readily when excessive weight is gained due to overeating and or inactivity during the following periods:

1. During late childhood and early puberty
    2. During pregnancy
    3. Most commonly, during adulthood when extreme amounts of weight are gained

Normally during adulthood, the number of fat cells remain about the same, except in the case of obesity. When the existing fat cells are filled to capacity, new fat cells can continue to be created in order to provide additional storage even in adults. A typical overweight adult has around 75 billion fat cells. But in the case of severe obesity, this number can be as high as 250 to 300 billion!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    32
    Det kjipe med å holde formen er ikke at jeg må trene hver dag, men det at man må tenke på hva man putter i kjeften. Jeg KLARER bare ikke å kjøre ei stram linje. Spiser masse proteiner og karbohydrater, men nå har jeg kutta ut karbohydratene. Virker som dem legger seg på feil plass MÅ prøve å kjøre et bedre kosthold! Men det er jammen ikke lett!!!

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Det kjipe med å holde formen er ikke at jeg må trene hver dag, men det at man må tenke på hva man putter i kjeften. Jeg KLARER bare ikke å kjøre ei stram linje. Spiser masse proteiner og karbohydrater, men nå har jeg kutta ut karbohydratene. Virker som dem legger seg på feil plass MÅ prøve å kjøre et bedre kosthold! Men det er jammen ikke lett!!!
    Hvis du ikke klarer å kutte på kaloriene så foreslår jeg at du trener lenger, har mer kardio og øker din aktivitet utover hele dagen. Da vil du hvertfall forbrenne mer kalorier

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    32
    Ja.. men føler egentlig at jeg trener så mye at det ikke skulle være nødvendig. Jeg trener hver dag med vekter (untatt søndager) + at jeg er på spinning onsdager og lørdager (spinning er pokker meg tungt). Har du noe spesielt kostprogram du følger, og følger du det slavisk ? Eller blir det litt så som så..?:eatburger

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Ja.. men føler egentlig at jeg trener så mye at det ikke skulle være nødvendig. Jeg trener hver dag med vekter (untatt søndager) + at jeg er på spinning onsdager og lørdager (spinning er pokker meg tungt). Har du noe spesielt kostprogram du følger, og følger du det slavisk ? Eller blir det litt så som så..?:eatburger
    http://www.treningsforum.no/article/...kostkalkulator

Brukte denne i starten for å regne på måltider og slikt, etter en stund så vet du i hode sånn noenlunde hva du bør få i deg. Så utifra hodet mitt så ligger jeg grovt regna på 2500kalorier + - nå. kjører ganske strikt på maten nå, går og er mye sulten.

Hvis du ser på kostholds dagboka mi så ser du hva det går i der.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    32
    Ok... Drikker du proteinshake som mellommåltid eller ? Karbohydrater ? Kreatin ?

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Ok... Drikker du proteinshake som mellommåltid eller ? Karbohydrater ? Kreatin ?
    Karbohydrater: frokost, før trening og etter trening kun.

proteiner : Tar som regel 2-3 shaker gjennom dagen, men dette varierer til tider. prøver å holde meg til magert kjøtt og kjøtt i det hele tatt. egg og andre proteinrike kilder.

fett: fett holder fettforbrenninga i gang, her tar jeg nattlysolje, cla, tran, epleeddik.

Trekker mye vann av kreatin så jeg bruker ikke dette på deff. Er mangen argumenter for å mot å bruke det på deff så jeg er ikke sikker på hva som er best. Jeg har valgt å ikke bruke det, brukte det for en liten tid tilbake men likte ikke alt vannet og vektøkninga, tar liksom vekk litt av motivasjonen og følelsen av resultater

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av darp
    fett: fett holder fettforbrenninga i gang, her tar jeg nattlysolje, cla, tran, epleeddik.
    Ok.. Har hørt at dette skal være veldig bra. Tar du alt dette hver dag ? Hvor store mengder ? En spiseskje av hver eller ? Nattlysolje, cla og epleedikk kan kjøpes på apoteket eller i helsekostbutikk regner jeg med..? Nå ble det mye graving her.. shutup

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Ok.. Har hørt at dette skal være veldig bra. Tar du alt dette hver dag ? Hvor store mengder ? En spiseskje av hver eller ? Nattlysolje, cla og epleedikk kan kjøpes på apoteket eller i helsekostbutikk regner jeg med..? Nå ble det mye graving her.. shutup
    Du kan kjøpe det på apotek og helsekost ja. Jeg var på helgetur til danmark og de hadde mye slikt billig på båten så jeg handlet en del der. epleeddik cla og slikt hadde jeg ikke brukt penger på var det ikke for at det var så billig der. Du klarer deg nok med å drikke tran eller kansje kjøpe noen omega-3 kapsler av ett slag

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    22
    Hei
    Er helt ny her, og ikke spesielt rutinert når det gjelder kosthold og trening, men hvilken trening er den beste for å kvitte seg med underhudsfett? Må bli perfekt til badesesongen Håper dere kan hjelpe meg!

Takk

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Hyperplasia er jo et interessant tema da
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Nå finnes det riktignok diskusjoner rundt at man kan spise så hardt at man danner flere fettceller og

Medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    30
    Jeg pleier å gå en halv time tur før frokost om morgenen. Det + holdemeg til proteinrik mat, lite karbs, null sukker og hvertfall null raske karbs. Sammen med trening har det alltid fungert bra. Fikk bare lyst til å legge det til. Var så mye prat om medikamenter her på starten av tråden.

Å ha akkurat sovet og være uthvilt skal føre til lave stresshormon nivåer og dermed lav muskelnedbrytende tendens. Kroppen mangler også glucose/sukker i blodet og tar derfor fra seg selv til forbrenning under aktivitet. Denne forbrenningen blir etter hvert stor grad fett pga hormonnivåene man har når man er uthvilt om morgenen. Men ikke alle har tid til dette da.
    Mvh,

Choctaw :cool:

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Jeg har begynt å fått no ugunstig fettpå siden av magen og litt rett før korsryggen der.. ai ai ai.. men er så kjipt å deffe når jeg har så lite å ta av ellers:P hehe..
    Men begynt med cardio nå da.. og spise litt mindre dritt.. regner med at det kanskje er nok? for min del iallefall..
    <3Fitnessfrøken<3

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    22
    Hva er kardio trening og hvordan, n&#229;r og hvor mange ganger i uken skal man gjennomf&#248;re det?

Medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    30
    Kardio trening er utholdenhetstrening for det meste. Med tanke på forbrenning antar jeg. Har egentlig aldri fått med meg hvorfor det heter kardiotrening, sikkert noe med kardiovaskulære prosesser eller noe? Blodomløp, oksygenopptak etc. Vært spennende å fått vite mer om det, men er for lat til å søke opp
    Mvh,

Choctaw :cool:

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.