Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Hvordan fortsette videre?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    20

Hvordan fortsette videre?

Har trent med 5x5 repetisjoner nå i 6 uker. Begynte å trene igjen tidlig i april etter et langt avbrekk. Følgt progresjonen som er anbefalt på diverse plasser jeg har lest altså 5kg i uka på store øvelser (mark/knebøy) og 2,5kg på små øvelser (millitærpress og benkpress.)

Målet mitt er primært å gå ned i vekt så innser nå at jeg ikke klarer å følge progresjonen lenger på andre muskelgrupper enn bein (starta litt lettere der enn andre muskelgrupper pga har hatt litt knevondt.)

Synes dere jeg skal fortsette å bare vedlikeholde de vektene jeg har kommet til på overkroppen med 5x5? Andre forslag?

Ligger på 2300chal/dag så har vel kanskje kommet over nybegynnerboosten som alle får når de begynner å trene med langt avbrekk, og må vel i chal overskudd for å kunne ha skikkelig progresjon.

skrevet alle treningen opp i excel.

Der det står x på noen øvelser så er det fordi jeg aldri i verden hadde hatt mulighet til å trene dette etter hardkjøret ved andre øvelser.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    20
    Ingen? :S

GI-Joe pelsjeger sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    hvor lenge har du stått stille ?

ofte så går det saktere og saktere, man kan ikke øke i progresjonen som de programmene forteller deg i evigheter, tilslutt ville du løftet flere tonn. Prøv med mindre økninger.

evt, føler du deg sliten.. ta en rolig uke med lette vekter og høyere reps. så prøver du igjen.. men ikke forvent at du klarer 2,5 kg pr øvelse over lengre tid.. dere har kanskje 0,5kg vekter og 1kg vekter du kan prøve å øke med. Dessuten er det heller ikke noe problem å stå fast på de samme vektene noen ganger..
    I kneel only to God , I don't see him here

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.