Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Hvordan kvitte seg med ekstra kilo/stramme opp?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    25

Hvordan kvitte seg med ekstra kilo/stramme opp?

Hallo!

Jeg er ute etter litt info om hvordan jeg kan "stramme" opp kroppen litt, og ta av litt vekt. Forandring av spisevaner er ikke aktuelt, for jeg spiser egentlig ikke så mye godteri og junk-food. Er omtrent 190 cm og veier 87 KG. Dette høres vel nødvendigvis ikke så ille ut, men det er neppe muskler vekten består av. :P Jeg har en viss atletisk bygning, er ikke syltynn eller tjukk, men har fått meg litt ølmage og slikt de siste 2 år.. Hva er beste måten å kvitte seg med ekstra ballast på f.eks magan og baken? Jeg har jo mulighet til å jogge, og jeg kan trene vekter 1 eller 2 ganger i uka på skolens "treningsstudio".

Det jeg egentlig lurer på er sånn ca. hvor mye innsats jeg må sette inn? Hvor lenge skal jeg jogge hver dag, osv? Jeg må ha noen litt konkrete planer.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    HVis du ikke er interesert i å forandre matvanene så er det ikke så mye håp for deg.

les denne

NybegynnertrÅden

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    25
    Da får jeg se på dette med matvaner. Prøve å kutte skikkelig ned på brus og godteri, samt spise litt mindre, og litt oftere?

Medlem Dozern sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    33
    Prøv å gå kjappe turer om morgenen før frokost, det funker.
    MEN anbefaler deg å legge om matvanene.
    Gjør underverker :-)
    Jeg er sponset av Norkost

BUILD STRONGER TO LAST LONGER!!

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Zythius Vis post
    Hallo!

Jeg er ute etter litt info om hvordan jeg kan "stramme" opp kroppen litt, og ta av litt vekt. Forandring av spisevaner er ikke aktuelt, for jeg spiser egentlig ikke så mye godteri og junk-food. Er omtrent 190 cm og veier 87 KG. Dette høres vel nødvendigvis ikke så ille ut, men det er neppe muskler vekten består av. :P Jeg har en viss atletisk bygning, er ikke syltynn eller tjukk, men har fått meg litt ølmage og slikt de siste 2 år.. Hva er beste måten å kvitte seg med ekstra ballast på f.eks magan og baken? Jeg har jo mulighet til å jogge, og jeg kan trene vekter 1 eller 2 ganger i uka på skolens "treningsstudio".

Det jeg egentlig lurer på er sånn ca. hvor mye innsats jeg må sette inn? Hvor lenge skal jeg jogge hver dag, osv? Jeg må ha noen litt konkrete planer.
    du kan jo legge så mye innsats du SELV vil, det samme med jogging.. hva er målet med treningen, er det kun å stramme inn, eller er det for bedre kondis, eller for å bli større? du må selv sjekke hva kroppen din tåler av belastning, så øker du dette etterhvert..
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    turer om morran er bra. Jeg gjør det alle dager unntatt søndag. (går med avisa faktisk, og da må jeg jo liksom..hehe)men man slipper ikke unna kostholdet for å holde en slank figur. (Om man ikke naturlig har en veldig god forbrenning..)
    Er jo folk jeg kjenner som er drit mye på fylla, spiser møkk osv. som allikevel har six pack/deffinerte muskler..
    <3Fitnessfrøken<3

Medlem NelsonMandela sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Zythius Vis post
    Hallo!

Damien!
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baldrick Vis post
    Hmm.. Jeg fikk min første ereksjon i 12års alderen.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.