Blir jo en del trening for tiden, men føler meg aldri "sliten" etter å ha trent en økt, nesten uansett hva jeg har gjort den økten. Eneste som tar på er veldig langvarig kardio med høy intensitet. Blir heller aldri støl omtrent. Når jeg når failure "brenner" det aldri av melkesyre. Det bare slutter å bevege seg, uten at jeg opplever særlig ubehag med det slik jeg fikk før når jeg kjørte til failure etc.
Har prøvd mange ting som å korte ned pausene etc. hvor det eneste som skjer er at jeg klarer færre reps/mindre vekt etter første serie ifht lengre pause.
Hele greia er vel at jeg føler ikke at jeg har trent skikkelig selv om jeg har gjort det. Det blir liksom ikke hardt nok, selv om jeg gir bånn gass og kjører til failure og nærmest driter i pauser. Føles som jeg har fartsperre til 250 km/t slik tyske biler har, altså noe som holder igjen. Jeg klarer å bli sliten nok til at allmentilstanden reduseres men føler på en måte ikke det er selve muskelen som er sliten, bare kroppen samlet sett.
Har gått tom for intensitetsøkende taktikker, slik som dropsets, supersets, korte pauser etc...
Noen som har noen flere tips eller har erfaring med det samme?

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat