Tittelen sier vel det meste.
Tittelen sier vel det meste.
Bare gjør det. Tenk etter du har løftet.
Det jeg gjør , men mine løft er ikke tunge for dere,tunge for meg. Men uansett min lille bit erfaring.

For så vidt enig med Anders.. tenk etterpå.. Men jeg pleier å hoppe litt opp og ned, vifte litt med armene og puste veldig tungt før et tung løft..![]()
Før løft som er tunge (for meg) må jeg helst ha på Rammstein/RATM eller noe jævlig høyt, så prøver jeg å lukke ute alt annet enn det å løfte det jeg skal, og fokuserer på pusten.
Prøver å komme i ei aggresiv sinnstemning og begynner å puste tungt. Jeg sier til meg sjøl at denne vekta skal komme opp på det antall reps jeg bestemmer meg for da. "Nå kan du ikke tape" tenker jeg rett før løftet.
Jævla crybaby.. Get over it.
Ja...
Jeg går rundt og sier en eller flere av disse strofene: LETT LETT LEETT. KOm igjen di svake fitte Einar, det her blir det itj nå kraft av. Kom igjen, kom igjen, kom igjen. Opp opp opp. Masse diverse brøling grynting. Slå meg selv i trynet med flathånda, bli vridd øra på av treningspartneren, sniffe i kamferoljeflaska osv.
Når jeg dro 240kg så måtte jeg brøle jon palls klassiker når jeg fikk det opp: "There is no reason in being alive if you cant do deadlift". Skrek det så høyt jeg kunne of courseHeldigvis er det lite til ingen mosjonister der når jeg trener
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Da kommer den gamle karategutten frem! Sier ingenting. Gjør ingenting! Men full fokus på oppgaven.
En karategutt viser aldri at han er sliten eller har vondt!
--Rambo
Prøver å ikke tenke så mye på det...

spørs. Blåser og lager litt testo-lyder:P Og trener jeg sammen med CM Punk her inne, så pleier han å slå meg i sida med flathand eller smekke meg i trynet:P
<3Fitnessfrøken<3

Cutler som gjelder da gutter
Men fy faen de tingene Coleman sier er priceless![]()
Jeg Brøler så høy jeg kan "LIGHT WEIGHT BABY WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO YEAH" når jeg løfter 45kg*3F i benkpress

Vi får se nå da.. Cutler kommer uansett ikke til å bli mr.olympia like mange ganger som Coleman![]()
tenker ikke bare gjør det er vel det beste du kan gjøre. slutt å tenk bare gjør det. do what must be done.
tenker at det SKAAAAAAAAAAAAAAAAAAL klares! prøver å gjøre meg selv litt " aggresiv"
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Hvis det passer seg sånn og det er svært viktig for meg å øke så setter jeg meg ned og visualiserer.
Jeg vet alltid hvor mye jeg tok siste gang da jeg logger hver økt. Tok jeg 6 reps forrige gang så visualiserer jeg hvor lett jeg tar 8 reps eller evt en tyngre vekt.
Fokus.
Er det noe som provoserer meg kan det hjelpe å tenke på det.
Just do it![]()
Fokuserer på løftet og teknikken, så angriper jeg stangen, tar godt tak, og fra der av så er det bake fokus på teknikk og pusting.
Jeg tenker for meg selv "faen dette kommer til å gjøre vondt, faen dette kommer til å gjøre vondt", så setter jeg meg ned og gråter en liten skvett, før jeg lemper av litt vekter så det ikke skal bli så tungt.
Etterpå trøster jeg meg med en kebab med masse saus og stor Cola til, og forsikrer meg selv om at jeg hadde klart det løftet, men det passet bare ikke i dag.
wat
Denne passet bra her. "Do what has to be done"

Blir alltid like "bloddopa" etter en titt på denne snutten. Både videoen og musikken gjør meg klar for ME løft.
http://www.youtube.com/watch?v=HmRFpZVElcQ
anbefales;-)

Fint skuespill når han "kneer" han fyren i ringen... haha ;P
I starten lurte jeg på om det var en mann eller ei dame. Får du seriøst motivasjon av å se en dum kineser gjøre sine jallatriks? Ser på pumping iron eller rekordløft i forskjellige øvelser jeg! Så ser jeg på bodybuildingkonkurranser hvis jeg har tid. Det gir meg motivasjonOg eventuelt en Rocky-film hvis jeg gidder..
![]()
Får du seriøst motivasjon av en dum italiener som gjør sine jallatriks?
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór

hehe, ikke kødd med BOLO da;-) Han er jo den råeste kineseren på lerretet. VAr jo over 50 år i bloodsport. Når det gjelder dårlig skuespill så er jo dette litt av sjarmen på 80 tallet. Er jo ikke akkurat veldig bra skuespill i Rocky 4 heller da:-) Selv om jeg er enig at Rocky gir masse inspirasjon før trening.
Ja ja smaken er heldigvis forskjellig:-)
At du ikke klarer å trekke en strek mellom 2 punkter eller å se en sammenheng når den er så rett foran nesa di er skremmende. Kids with downs syndrom would say: yoooureee fffffucccking sssstuuupid. Jeg snakka om rocky filmene, du evner jo ikke å se at innleggene dine er så uavsindig dobbeltmoralsk.
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór

Btw... Hvorfor snakker du alltid om Downs?
Jeg bare løfter den, jeg har det slik at jeg såvidt klarer å ta meg pause mellom hver serie, tunge løft klarer jeg ihvertfall ikke å vente noe særlig med. Brøle og flexe gjør jeg etterpå.
haha, får iallefall frysninger hver gang jeg ser å hører denne snutten. Har kanskje noe å gjøre med at jeg er oppvokst med Van damme og Bolo.
hør stemmen til dama som synger, fyttikatta så rått:-)
Nei sier bare en ting: Give me the power!!