Skal ha en liten pause fra treninga i påsken, og etter det skal jeg begynne å trene litt forskjellig fra slik jeg gjør nå.
Nå:4 splitt. 8-12sett på store muskler, 5-8 sett på små muskler. 7-13reps. Trener til failure, og velger litt "juksing" på de siste repsene framfor 120% strikt stil (god muskelkontakt sef). Bruker stort sett aldri noen andre intensitetsvariabler, som rp, static holds, negative, osv osv. Er forresten også på diet!
Har sinnsykt lyst til å teste ut litt doggcrap, men slik jeg har forstått det er det best å vente med det til etter dietten.
Noen av dere som har noen tips til hvordan jeg skal legge opp treningen? Er bittelitt lei av den vanlige 4 splittenHar lyst til å hive meg ut i noe hit/hst eller bruke flere av de overnevnte metodene for å øke intensiteten på en "vanlig" splitt.
Har forsåvidt heller aldri trent med høyt(12-20) reps over en litt lengre periode....
Alle innspill mottas med stor interesse![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Har lyst til å hive meg ut i noe hit/hst eller bruke flere av de overnevnte metodene for å øke intensiteten på en "vanlig" splitt.
Svar med sitat