Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Hvordan ta treningsveilederkurs?

Superior newbie Hard Økt sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    24

Hvordan ta treningsveilederkurs?

Er i militæret nå og får 8500kr i stipend for å ta forskjellige kurs. Tjenestegjør for tiden på Voss, men har fri og er i Bergen annenhver uke (turnus). Kan sikkert ordne litt fri her og der, for å gå på kurs andre steder i landet også. Om kurset ikke er i Bergen har ikke så mye å si, siden jeg får 90% på alle tog og buss-reiser (noe båt og). Det beste hadde egentlig vært å bare gå opp til en slags eksamen da, som et skriftlig bevis på at jeg ihvertfall har grunnleggende kunnskaper innen styrketrening. Har lyst å få deltidsjobb på treningsstudio eller sportsbutikk når jeg dimmer, så hadde vært greit med noe ekstra på cv'en da. Har sett litt på nih.no, men lurte på om noen visste om noen bedre alternativer..

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hard Økt
    Er i militæret nå og får 8500kr i stipend for å ta forskjellige kurs. Tjenestegjør for tiden på Voss, men har fri og er i Bergen annenhver uke (turnus). Kan sikkert ordne litt fri her og der, for å gå på kurs andre steder i landet også. Om kurset ikke er i Bergen har ikke så mye å si, siden jeg får 90% på alle tog og buss-reiser (noe båt og). Det beste hadde egentlig vært å bare gå opp til en slags eksamen da, som et skriftlig bevis på at jeg ihvertfall har grunnleggende kunnskaper innen styrketrening. Har lyst å få deltidsjobb på treningsstudio eller sportsbutikk når jeg dimmer, så hadde vært greit med noe ekstra på cv'en da. Har sett litt på nih.no, men lurte på om noen visste om noen bedre alternativer..
    NIH Har deltids kurser.. De har vel i bergen også. Grunnkurset koster 6700 tror jeg
    http://www.nih.no/Documents/evu/fitn...t06_vaar07.pdf
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh
    NIH Har deltids kurser.. De har vel i bergen også. Grunnkurset koster 6700 tror jeg
    Vet du om noen som har tatt det, og følt at det var nyttig?

Ble medlem
    07-2005
    Vet du om noen som har tatt det, og følt at det var nyttig?
    Jeg tok det i stavanger Var veldig bra det altså.Du må jo bygge videre om du vil bli veileder, men grunnkurset må man ha for å gå videre

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    24
    Jeg tok det i stavanger Var veldig bra det altså.Du må jo bygge videre om du vil bli veileder, men grunnkurset må man ha for å gå videre

Kjipt, ser ut til at påmeldingsfristen var i August... .. vet vel ikke om noen andre muligheter for å ta kurset?

Ble medlem
    07-2005
    Kjipt, ser ut til at påmeldingsfristen var i August... .. vet vel ikke om noen andre muligheter for å ta kurset?
    Stavanger? Ellers kjører de kurser der etter jul også da...!

Ble medlem
    07-2005

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    24
    er villig til å reise til stavanger for å ta kurs ja.. satser på å få til det! Takk for hjelpen.! Hvis noen andre vet om noe, er jeg fortsatt takknemmelig for flere alternativer!

Ble medlem
    07-2005
    er villig til å reise til stavanger for å ta kurs ja.. satser på å få til det! Takk for hjelpen.! Hvis noen andre vet om noe, er jeg fortsatt takknemmelig for flere alternativer!
    Du kan jo dra til sverige på S.A.F.E

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    AFPT... NIH er boss?!
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av QuizMaster
    AFPT... NIH er boss?!
    AFPT er vel akademiet for personlig trening. En ksole som er startet opp av folk fra NIH. NIH er Norges idrettshøyskole

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Afpt er helt uavhengige av NIH. Eneste relasjonene de har er at de leier lokaler av NIH.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    AFPT er vel akademiet for personlig trening. En ksole som er startet opp av folk fra NIH. NIH er Norges idrettshøyskole
    Ja? Og? Han spurte om andre muligheter enn NIH...
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Klok men svak Qompis sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    28
    Tror treningsforum sammanlignet kursene til AFPT og NIH. Kom vel fram til at det var omtrent like bra.
    "In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Mye pga. folk ikke t&#248;r/klarer &#229; st&#229; frem med ting som er vesentlig for at folk skal velge best mulig.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.