Jeg skal begynne å trene lårene mine for to mål. Det ene er å bli raskere på fotballbanen og for å skyte hardere.
Målet mitt er altså å bli sterkere i lårene. Ikke noe spesielt ønske i å bygge store lår, men bli sterk.
Hvordan burde jeg trene?
Jeg skal begynne å trene lårene mine for to mål. Det ene er å bli raskere på fotballbanen og for å skyte hardere.
Målet mitt er altså å bli sterkere i lårene. Ikke noe spesielt ønske i å bygge store lår, men bli sterk.
Hvordan burde jeg trene?
- nird
Tungt med få repetisjoner. 1-5 repper
When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.
"Rask" er jo relativt på en fotballbane?Opprinnelig skrevet av nird
Vil du ha bra rykk eller bedre kondisjon eller raskere på 100 metern?
Definèr om du ønsker funksjonell og riktig tilbakemelding
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
jeg vil kunne løpe fra folk i spurtdueller. ett raskt rykk og høyere toppfart.Opprinnelig skrevet av QuizMaster
- nird
Vanlig styrketrening for å få grunnlaget. Særlig på bein, men også resten av kroppen, du aktiviserer mange muskelgrupper når du løper, og støtte muskelaturen er viktig. God grunntrening er også viktig i forhold til skadeforebygging.
Økt spenst: Spensttrening. Spensthopp, eksplosiv trening med vekter, men ikke veldig tunge vekter og vær oppmerkesom på at det ikke blir belastninger som fører til skader.
For å få dette ut i form av økt hastighet: Trene sprint. Teknikk, finne ideel takt og skrittlengde, osv.
Skyte hardere: Har du grunnstyrken inne så er det vel mye snakk om teknikk her også?
Det er hvertfall mine råd.
KnebøyOpprinnelig skrevet av nird
"Spenst"-trening
og skuddtrening.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Høyere toppfart kan du klare ved å øke lengden på skrittene dine.
Syng, RakeMagic, Syng!