Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 127

Tråd: Hvordan trente Brad Pitt til filmen Troy??

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

Hvordan trente Brad Pitt til filmen Troy??

Han brukte faktisk en HIT metode som heter Superslow.

"Today, super-slow's popularity is growing. Celebrities like actor Brad Pitt use the technique as a way to build muscle quickly."

"After my boring safety note, I know that many of you are wondering, "Ok, so how do I get muscles like Brad Pitt had in 'Troy'?" As a matter of fact, Brad used a relatively new method of lifting weights called super-slow weight lifting. Developed in 1982 by personal trainer Ken Hutchins, this technique can help you build 50% more muscle in 10 weeks than regular lifting can."

Se mer her:
    http://www.gmtoday.com/content/NSL/2003/May/64.asp

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Brad Pitt brukte også et snertent utvalg av steroider
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio
    Brad Pitt brukte også et snertent utvalg av steroider
    Det vet du ingenting om...

Trenger ikke steroider for å oppnå den kroppen der. Brad har vel greie gener og en evne til å bli rippa. Han ser nok større ut enn det han er.

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Jeg tror det er mye steroider i Hollywood. Og det stor sjanse for at Pitt bruker mer enn "superslow".

Ble medlem
    03-2002
    Poenget mitt er at det er ikke nødvendig å bruke steroider for å oppnå de fleste hollywood kropper.

Will Smith og Edward Norton har gjort noen skikkelige forandringer. Han Punisher karen ser også ganske grei ut.

En kar som har en optimal og oppnåelig kropp er denne karen (Marky Mark):
    Sist endret av HITFrank; 12-10-06 kl 15:38

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Nei, men i Hollywood har man dårlig tid. Da trengs raske løsninger, og ikke flere år før man kan spille en rolle.

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou
    Nei, men i Hollywood har man dårlig tid. Da trengs raske løsninger, og ikke flere år før man kan spille en rolle.
    Jeg fulgte litt med på Extreme makeover når det gikk på TVN og ble sinnsykt imponert over noen av de forandringene han personlige treneren fikk til. Tenker ikke da på vektnedgangen de klarte, men et par av tilfellene så økte de MYE muskelmasse også. Jeg er ikke så naiv at jeg ikke tror at noen av disse personene på tv (hollywood) stapper i seg steroider, men synes allikevel det blir galt å si at alle som får kjapp og gode resultater gjør det...

Greit de tjener mange millioner per film, men tror ikke de stapper i seg alt mulig rart fordet.

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    "It’s grueling," Howard exclaims. "It’s been shown to be quite effective in increasing strength levels but it’s also difficult and painful."
    Ikke noe for pyser som meg altså

Men hvordan gjøres øvelsene i denne treningen? Du bare gjør øvelsene med ekstremt kontrollerte/sakte bevegelser?
    wat

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Hva med de gutta som spilte i Uno da? De greide jo også å legge på seg bra mye muskelmasse på rimelig kort tid (6 mnd var det vel?). Og jeg tviler sterkt på at de brukte steroider..
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Gold Member Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av worbid
    Ikke noe for pyser som meg altså

Men hvordan gjøres øvelsene i denne treningen? Du bare gjør øvelsene med ekstremt kontrollerte/sakte bevegelser?
    Det er en teknikk der en bruker en spesiell type apparater, en spenner fast hele kroppen i apparatet, slik at en bare beveger den ønskede muskel.

I tillegg er det gjerne en trener (som etter bildene jeg har sett faktisk står i skjorte og slips) som står og motiverer og div. med headset...-det er noen steder i Norge som tilbyr dette, men husker ikke hvor dette er.

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cera
    Det er en teknikk der en bruker en spesiell type apparater, en spenner fast hele kroppen i apparatet, slik at en bare beveger den ønskede muskel.

I tillegg er det gjerne en trener (som etter bildene jeg har sett faktisk står i skjorte og slips) som står og motiverer og div. med headset...-det er noen steder i Norge som tilbyr dette, men husker ikke hvor dette er.

Det er noen som holder til her: http://www.synergysystems.no/

Du skal utøføre den positive delen på 10 sekunder og den negative på 5 (sånn var det før, kan være at de har forandret den til 10/10 igjen) 4-6reps.

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    [QUOTE=HIT]Poenget mitt er at det er ikke nødvendig å bruke steroider for å oppnå de fleste hollywood kropper.
    QUOTE]

Scenario:

Produsent: hey, Brad Pitt! du får flere hundre millioner for å legge på deg 11kg muskler på noen uker!
    Brad Pitt: Hm, ja det høres vel greit ut. Åssen skal jeg klare det da?
    Produsent: Steroider i bøtter og spann selfølgelig!
    Brad Pitt: For flere hundre millioner gjør vel alle hva som helst, så det er greit!
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Ble medlem
    03-2002
    [QUOTE=Kim Falch]
    Sitat Opprinnelig skrevet av HIT
    Poenget mitt er at det er ikke nødvendig å bruke steroider for å oppnå de fleste hollywood kropper.
    QUOTE]

Scenario:

Produsent: hey, Brad Pitt! du får flere hundre millioner for å legge på deg 11kg muskler på noen uker!
    Brad Pitt: For flere hundre millioner gjør vel alle hva som helst, så det er greit!
    For å si det rett ut så er vel det den logiske forklaringen til de misunnelige som ikke klarer å oppnå det "hollywood karene" klarer.

Vi tror jo på 3 måneders konkurransene "vanlige personer" vinner. Hvorfor da ikke tro at en hollywood skuespiller med greie gener klarer det med det støtteapparatet han har tilgjengelig.

Dere kan kalle meg naiv, men jeg kaller dere trangsynte.

Ble medlem
    04-2003
    Hvis en tror på disse 3mnd forandringene, hvorfor er det ingen her inne som trener etter filosofien i eksempelvis Body for Life?

Ble medlem
    03-2002
    Hvis en tror på disse 3mnd forandringene, hvorfor er det ingen her inne som trener etter filosofien i eksempelvis Body for Life?
    Mange av de personene som er med i body of life som har vært i mye bedre form før aka de kommer seg lettere i form igjen hvis de viser total viljestyrke.

Det er lettere å få synlige resultater hvis fettet dekker musklene, slik at man kun trenger å gaine litt mens man går ned.

Derfor er det så totalt irriterende at jeg selv vet at jeg kunne sett 300% bedre ut etter 3 måneder med et strikt kosthold og hard trening, men dumme meg klarer det ikke. All honnør til de som klarer det.

Hvis man ikke tror på at noen kan forandre kroppen sin til det synbart positive på noen måneder hvorfor gidde å trene i det hele tatt (for kosmetiske grunner)!?!

Ble medlem
    04-2003
    For at en får resultater bare en trener lenge nok? De som har vunnet i BfL har redusert fettprosenten kraftig, samtidig som de har økt betydelig i omkrets rundt armer, bryst etc, mens midjen har blitt smalere...

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Har mye jeg har lyst til å skrive her..

Men ett spørmål først? Hvor lenge trente han da?

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kim Falch
    [Scenario:

Brad Pitt er da rik fra før? Hvorfor skulle han gidde å ødelegge kroppen for enda mere penger?
    wat

Ble medlem
    04-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av worbid
    Brad Pitt er da rik fra før? Hvorfor skulle han gidde å ødelegge kroppen for enda mere penger?
    Ødelegge kroppen?

Hvis det skulle være tilfelle at han har brukt steroider, så er det nok under kontroll av leger.

Forøvrig kan en vel legge til at prohormoner var lovlig helt inntil nylig i USA.

Ble medlem
    03-2002
    Ødelegge kroppen?

Hvis det skulle være tilfelle at han har brukt steroider, så er det nok under kontroll av leger.

Forøvrig kan en vel legge til at prohormoner var lovlig helt inntil nylig i USA.
    Hvis en hollywood aktør skal dytte i seg noe så driter han vel i om det er lovlig eller ikke.

Hvorfor skal egentlig alle som får raske resultater få slengt "steroidebruk" i trynet?? Er det pga at alle vi andre gainer så lite at det blir normen??

Tror mange av oss trener feil jeg!

Medlem sandersama sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Må sei meg enig med hit her ja!!!!! Er nok en god del misunnelse ute og går rundtomkring

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Til de som sier at ....ja man han bruker steroider..... tror dere at man oppnår omtrent hva som helst på kort tid bare ved å bruke litt steroider , vel da må jeg si velkommen til realitetens verden.
    Jeg har sett en del folk opp gjennom årene som har brukt steroider og VELDIG mange av de kan du rive klærne av og på en ren gjetning så er eneste tegn på steroidebruk at de er feit i ræva og har kroppen full av kviser.
    Brad Pitt var vel anslagsvis 70kilo i den troja filmen og det trenger man ingen steroider til å oppnå , han har en ok kropp fra før av og og en del skyggesminking i kombinasjon med en kostholdsperson og en PT (SKIKKELIG PT) som du legger livet ditt i hendene på i noen uker skulle vel kunne skape den der forandringen easylett.

Jeg har sett noen extreme makeover programmer og som HIT sier så ser det ut som de kan skape mirakler når personen legger om og gir disse folkene frie hender i et par mnd.

Ble medlem
    04-2003
    Hvis en hollywood aktør skal dytte i seg noe så driter han vel i om det er lovlig eller ikke.

Hvorfor skal egentlig alle som får raske resultater få slengt "steroidebruk" i trynet?? Er det pga at alle vi andre gainer så lite at det blir normen??

Tror mange av oss trener feil jeg!
    Poenget med pro-hormoner og lovlighet er at grunnet lovligheten i større grad er sosialt akseptert, og det skal da antakeligvis mindre til for at en person bruker dette.

Hvor mange her ville brukt pro-hormoner av den type som ble solgt i USA nå rett før forbudet, hvis dette var lovlig og hvis dette ble solgt hos NK?

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Til de som sier at ....ja man han bruker steroider..... tror dere at man oppnår omtrent hva som helst på kort tid bare ved å bruke litt steroider , vel da må jeg si velkommen til realitetens verden.
    Jeg har sett en del folk opp gjennom årene som har brukt steroider og VELDIG mange av de kan du rive klærne av og på en ren gjetning så er eneste tegn på steroidebruk at de er feit i ræva og har kroppen full av kviser.
    Brad Pitt var vel anslagsvis 70kilo i den troja filmen og det trenger man ingen steroider til å oppnå , han har en ok kropp fra før av og og en del skyggesminking i kombinasjon med en kostholdsperson og en PT (SKIKKELIG PT) som du legger livet ditt i hendene på i noen uker skulle vel kunne skape den der forandringen easylett.

Jeg har sett noen extreme makeover programmer og som HIT sier så ser det ut som de kan skape mirakler når personen legger om og gir disse folkene frie hender i et par mnd.
    Amen!

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    [QUOTE=NK]
    Brad Pitt var vel anslagsvis 70kilo i den troja filmen og det trenger man ingen steroider til å oppnåQUOTE]

Han gikk opp 9,10,11kg før innspillingen. (ifølge hans PT). Så da kunne han vel neppe veie 70kg i filmen? Måtte jo være sykelig tynn før da.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Ble medlem
    04-2003
    Tror skyggesminking og oppumping rett før filming er to sentrale poeng. Illusjon er kanskje et fint ord i denne sammenheng. Men samtidig er det fult forstålig at personer som på rask tid skal forandre på kroppen mellom ulike filmer bruker alle tilgjengelige preparater som treneren/legen rår dem til å bruke. Det er kanskje det faktum at personer har forståelse for den situasjon skuespillerne er oppi at de trekker konklusjoner som steroidebruk?

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Er som NK sier mye man kan gjøre i filmens verden med skyggesminking,lyssetting,retusjering osv. Mener jeg leste en gang at de f.eks hadde gitt tom cruise falsk 6-pack i vanilla sky filmen med datagrafikk?...
    Det er tross alt bare på film, alt er mulig
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Synes han ser mer ut som han er oppunder 90 i Troy. En økning på 12kg rent kjøtt på et par mnder høres helt sprøtt ut for meg. Vi snakker 250g om dagen da eller noe sånt.

Ble medlem
    03-2002
    Når Casey Viator klarte å legge på seg 1kg med muskler om dagen i 1 måned så klarer vel Bra Pitt 12 iløpet av 2 måneder.

Sikkert det samme med Bra som med Casey, de gainet muskler de har før eller som ligger latent i kroppen. Et bra kosthold og riktig trening da = raske resultater!

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Når Casey Viator klarte å legge på seg 1kg med muskler om dagen i 1 måned så klarer vel Bra Pitt 12 iløpet av 2 måneder.

Sikkert det samme med Bra som med Casey, de gainet muskler de har før eller som ligger latent i kroppen. Et bra kosthold og riktig trening da = raske resultater!
    Hvem er Casey, hvor mange kg mat spiste han om dagen, og hvilken steroider brukte han? ;D

Men ikke dårlig det. Med den takten kunne jeg jo ha stilt til Mr. Olympia etter.. tre uker.

Ble medlem
    04-2003

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Uten å ha noen særlig forutsetning for å si det, men: 1kg muskler om dagen i 1 måned tror jeg INGENTING på at han klarte.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Nei, den påstanden faller på sin egen urimelighet.

Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Kjipt hvis utviklinga på 30kg gikk denne veien da
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder brad-feit-jpg.jpg  

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sånn mage har jeg også!

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    han der barte-fyren det øverst ser da ut som et prakt-eksemplar på en bole-fyr,

Ble medlem
    03-2002
    Hvem er Casey, hvor mange kg mat spiste han om dagen, og hvilken steroider brukte han? ;D

Men ikke dårlig det. Med den takten kunne jeg jo ha stilt til Mr. Olympia etter.. tre uker.
    Klipp og lim:
    During the Colorado Experiment, Casey consumed from 6 to 8 meals per day. Each meal contained from 500 to 800 calories. According to Jones, Casey's total calories per day were from 4,000 to 6,000, with the higher number toward the end of the study.

Skulle visst ikke brukt steroider, men det vet vel kun han om han gjorde

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch
    han der barte-fyren det øverst ser da ut som et prakt-eksemplar på en bole-fyr,
    Du får nok ikke bedre gener enn denne fyren for å gaine muskler nei.

Poenget med å nevne han var at man kan bygge muskler fort hvis rammebetingelsene stemmer.

Derfor har jeg null problem med å tro at noen kan gaine fort, både i Hollywood og i Tolvsrød

Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Klipp og lim:
    During the Colorado Experiment, Casey consumed from 6 to 8 meals per day. Each meal contained from 500 to 800 calories. According to Jones, Casey's total calories per day were from 4,000 to 6,000, with the higher number toward the end of the study.

Jeg tror ikke at fyren har gainet 30kg muskler om han så har funnet den beste steoridekomboen mellom himmel og jord. Tror det er komplett umulig å gaine 30g muskler på 30 dager.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Klipp og lim:

Stod det ikke eksakt hva slags mat han spiste? Måtte vel gaine en del fett i tillegg til de påståtte musklene.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Ble medlem
    03-2002
    Husk nå gutter at han gainet muskler han hadde hatt før aka MUSCLE MEMORY!

RESULTS . .
    First subject (Casey Viator), 28 days
    Increase in bodyweight........45.28 pounds
    Loss of bodyfat..............17.93 pounds
    Muscular gain.................63.21 pounds

Ble medlem
    03-2002
    Stod det ikke eksakt hva slags mat han spiste? Måtte vel gaine en del fett i tillegg til de påståtte musklene.
    Som du ser over så gikk han NED i fett.

Ble medlem
    03-2002
    Bilder av Brad i Troy... Definitivt oppnåelig på noen måneder...

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Som du ser over så gikk han NED i fett.

Ja, men HVA spiste han? Elefanthormoner eller testosteron på flaske?
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Ble medlem
    03-2002
    et til

Ble medlem
    03-2002
    et siste

Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Joda, enig i at musklene til Brad i Troy er fullt oppnåelig ved hjelp av litt streng selvdisiplin over noen måneder

Ble medlem
    03-2002
    Ja, men HVA spiste han? Elefanthormoner eller testosteron på flaske?
    Tenker du på mat eller steroider??

Han spiste mye mat og ikke steroider. Noe han som trente han kan bekrefte og Casey selv, om du/jeg/vi velger å tro på dem er en helt annen sak.

Ble medlem
    03-2002
    Etter 28 dager

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Synes han ser mer ut som han er oppunder 90 i Troy. En økning på 12kg rent kjøtt på et par mnder høres helt sprøtt ut for meg. Vi snakker 250g om dagen da eller noe sånt.
    Han var om jeg ikke husker feil rett over 70kilo i den sigøyner slossefilmen som var for et par år siden , mannen er lav og knøtte liten , 90kilo NEVER

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. OPTIMAL TRENING BY HIT
    By HITFrank in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 59
    Nyeste innlegg: 30-05-09, 18:57
  2. Muskler og slanking
    By Jaudah in forum Trening
    Svar: 6
    Nyeste innlegg: 03-11-02, 16:01
  3. Svar: 3
    Nyeste innlegg: 01-11-02, 16:25