Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 70

Tråd: Hvorfor (hadde vært morro å visst)

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Hvorfor (hadde vært morro å visst)

• Hvilke langsiktige/kortsiktige mål har du ?

Tar du perioder med treningsfri , f.eks ikke trener i somerferier ?

Om du ikke allerede bruker AAS , hva hindrer deg i å gjøre det ?

Hadde du betalt 250000.- for drømmekroppen om du fikk den i morgen og slapp å trene/spise på en spesiell måte for å beholde den ?

Kunne du tenkt deg å bruke plastisk kirurgi for å få den kroppen du ønsker ?

Doggcrappoman
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
      95-100KG, MELLOM 6-10% FETT (NÅ: 102KG, 17%)

ROLIGERE OM SOMMEREN, VEDLIKEHOLDSMODUS, KJØRER VANLIGVIS 1-2 ØKTER I UKA PÅ BASISØVELSER

SER IKKE POENGET. UTFORDRINGEN FOR MEG ER Å NÅ MÅLET NEVNT OVER RENT.

Hadde du betalt 250000.- for drømmekroppen om du fikk den i morgen og slapp å trene/spise på en spesiell måte for å beholde den ?
      NEI. HADDE IKKE VÆRT NOE POENG FOR MIN DEL.

NEI. AV SAMME GRUNN SOM AAS OG 250000.
    Skal bli spennende å se svarene på denne tråden.
    Heroes come, heroes go, but demons are forever!

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Jeg VET at jeg sikkert virker dum nå.. men hva er AAS?
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
      110kg rippa og sterk som få/ 85-90kg og sterkere enn nå

-110kg rippa og sterk som få/ 85-90kg og sterkere enn nå

-tar ukespauser når jeg føler for det, ofte i ferier.

-alder og bosituasjon

-hvis jeg hadde hatt pengene så. men hadde fortsatt å trene, men vært slappere med kosten

-nei.

Silver Member SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Hvilke langsiktige/kortsiktige mål har du?

100kg + med lav fett %

Nei, prøver på å holde trykket hele tiden.

Bruker ikke AAS, men har ikke noe imot det, og kommer nok til å bruke det senere.

Hadde du betalt 250000.- for drømmekroppen om du fikk den i morgen og slapp å trene/spise på en spesiell måte for å beholde den?

Nei, veien til den er tingen, å bare få den ville være feil, hva skal du egentli med drømmekroppen?

Styrken er en viktig ting i treningen min, styrken følger ikke med implanter.
    Får i ulverklær, hvem vil være det?

Silver Member SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch
    Jeg VET at jeg sikkert virker dum nå.. men hva er AAS?
    bol-Steorider

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Jeg vil gå langt forbi mitt genetiske maks, jeg har ingen betenkeligheter med å måtte bruke steroider/vekst på veien. Jeg tar aldri treningsfri, ikke engang ved skader, men justerer treningen slike tilfeller.

Jeg hadde glatt betalt 250000,- for drømmekroppen, og ser for meg at det engang kan blir realitet i form av lovlige og mindre lovlige "kosttilskudd".

Jeg ville ikke lagt kroppen min under kniven, da jeg hyler som en jente bare jeg ser en stivkrampe-vaksine. Men, steroide/vekst-bruken krever at jeg legger av meg min voldsomme angst for sprøyter så man vet jo aldri, kan jo hende frykten for kirurgiske inngrep også forsvinner etterhvert som jeg blir gammel og grå.

Bronse Member Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
      80-85kg, 6-10% fett (69kg 8-9% nå)

Når jeg har trent hardt noen måneder og kanskje blir litt lei kan jeg ta en uke fri (hovedsaklig, svak for fristelser )

Føler at jeg ikke har god nokk disiplin på trening/kosthold for å rettferdiggjøre aas bruk

Ja... ville begynt på kampsport/turning/breakdancing da

Nei... få større muskler uten å bli sterkere? går det? ville ikke hatt det uansett...
    Mitt innslag

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Hvilke langsiktige/kortsiktige mål har du ?
    90kg med bra mageruter / Løfte mer på neste trening enn jeg gjorde på forrige.

Ja, tar strategisk nedtrening når jeg har behov for det. Tar aldri fri pga ferie og slikt.

Mye hjerteproblemer i familien, tar ikke sjansen.

Aldri

Nei

BK
    BK er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    22
    Hvis man kunne fått drømmekroppen servert i henda så hadde det jo plutslig ikke
    vært så stas å ha drømmekroppen lengre

Sånn som det er idag, så må man jo jobbe ganske hardt for å få en rå fysikk.
    Og når folk ser en person som ser bra trent ut, så vet de automatisk at det
    ligger mye hardt arbeid og sunt kosthold bak...

Lenge sia jeg har vært treningsfri assa, blir som regel hvis det dukker opp noe
    influensa eller skader

Målet? vell .. målet mitt er å aldri helt "nå målet" .. Den dagen man faktisk er fornøyd
    med fysikken sin så har man et problem (for da er man ikke lengre sulten på å bli
    ENDA råere enn man er)

Dersom trynet mitt hadde blitt fullstendig knust i en bil-ulykke så hadde
    jeg vurdert plastisk kirurgi. Men å operere seg litt for å "pynte" litt på kroppen
    ville jeg aldri gjort.. (Kanskje om jeg fikk gyno, hahahaha)

Bigk.
    Sist endret av BK; 07-06-05 kl 18:08

dr. fatkins tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    • 1) Hvilke langsiktige/kortsiktige mål har du ?

2) Tar du perioder med treningsfri , f.eks ikke trener i somerferier ?

3) Om du ikke allerede bruker AAS , hva hindrer deg i å gjøre det ?

4) Hadde du betalt 250000.- for drømmekroppen om du fikk den i morgen og slapp å trene/spise på en spesiell måte for å beholde den ?

5) Kunne du tenkt deg å bruke plastisk kirurgi for å få den kroppen du ønsker ?
    1: Kortsiktig: Bli opp mot 100 kg, slank og dyrsterk. Langsiktig: 105-110 kg, avfettet, høy og mørk. Men det viktigste målet er allerede nådd: Det å være sunn, fornøyd og underveis.

2: Tar treningsfri i forbindelse med ferier eller når jeg rett og slett ikke rekker å trene pga. jobb/plikter.

3: Trenger ikke AAS for å kose meg med prosessen fram mot målene (i 1). Har ingen ønsker om å plages med fordomsfulle forståsegpåere. Har ikke lyst på lånte muskler, som jeg må plages for å beholde i ettertid - har mer lyst på en fysikk som varer og er innenfor kroppens naturlige rammer. Og jeg har ikke lyst til å utsette kroppen for unødvendig slitasje og risikere livsfarlige senvirkninger.

4: Nei. Men ville vurdert sterkt å betale veldig mye penger for å hatt sterke og 100% skadefrie skulder-, albue- og kneledd.

5: Nei.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Mitt langsiktige mål er å videre spesialisere meg på RBSD (reality based selfdefense) og kunne spre effektivt selvforsvar rundt omkring i Norge. Mitt 2. delmål er å utvikle meg innenfor kampsport (både sanda og mma) for presse meg lengt mulig både fysisk og rent prestasjonsmessig.

Mitt kortsiktige mål (denne sommeren) er å komme meg opp til 85 kg uten å legge på meg noe særlig mer fett. Dessuten å trene mer på grapplingen.

Veldig skjelden. Siden jeg trener på flere forskjellige måter, så blir det lettere for meg hvis jeg går lei av treningen. F.eks så trener jeg kun med vekter hvis jeg blir litt lei av all kampsporttreningen. Men normalt sett så trener jeg hele tiden (men med fokus på enten styrke eller kampsporten). Kan hende jeg tar korte opphold i Juleferien. Men ikke påske og sommerferiene.

Det er helt uaktuelt for meg. Jeg tar en del vanlig kosttilskudd. Men der går grensen. Dette fordi jeg ønsker å være i best mulig form. Jeg bruker heller ikke andre dop-midler. Det inkluderer røyk og alkohol.

Nei. Dessuten trener jeg ikke for utseende. Men en veltrent kropp er en positiv bivirkning av all treningen min. Hadde jeg hatt 250000 ekstra hadde jeg brukt den enten til kampsportsenteret eller til å reise til andre steder for å få topptrening.

kunne du tenkt deg å bruke plastisk kirurgi for å få den kroppen du ønsker ?
    Nei. Uaktuelt
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Medlem devil sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    27
    å bli 120-130 kg med grei fett% en gang i tiden

kun viss jeg er skadet eller er på tur

føler jeg har mer å gi på trening og koshold

nei vil jobbe for drømmekroppen

nei føler det blir for falskt
    trust everyone, just dont trust the devil inside them

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    STILIG TRÅD

er veldig besat og glad i å trene så om jeg fikk kroppen jeg ville hatt rett i handa så hadde litt av poenget vært vekke.
    er litt stas og evt være en KJEMPE diger kroppsbygger(som jeg drømmer om) og vite at du har brukt tid og kvalitet på det!
    trener hardt for og nå "målet" noe jeg sikket aldri når hehe... tar meg trenings fri når jeg kjenner jeg trenger en dag og to kanskje en uke
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Bli ripped to the bone og en god del masse mer en hvermansen

Ja tar meg fri som regel når jeg er ute og reiser

Alder

Seff hadde jeg gjort det.

Kunne jeg ikke oppnådd målene mine på vanligvis så bruker jeg seff det, selv om det er moralsk galt. Er uannsett grenser til hvor bra man kan se ut bare pga plastikk.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29

-Bli kvitt den fordømte vaskebalja! og få ca 45cm armer (er 41 nå), ikke være ripped for det er et mål jeg ikke klarer å holde/oppnå fordi jeg er for glad i junkfood og legger lett på meg. Målet må vel være å trene seg oppimot en "Vin Diesel size" ettersom årene går.

- Trener når jeg gidder egentlig, de siste månedene har det blitt trening max 2 ganger uken. Mye fordi jeg har hatt mye stress med skolearbeidet, men også fordi det er tiltak med busstur/busspenger osv. Blir bedre til høsten da treningsstudioet er kun 150m unna den nye hybelen

-Er ikke så dedikert til trening at jeg vil tukle med hormoner. Vet ikke langtidsvirkningene av det. Dessuten er det sikkert en god del stoffer man kjøper på gata som inneholder en del farligere ting enn de skal, så jeg anser ikke det som særlig trygt å ta AAS, for man er vel aldri helt 100% sikker på hva det er.
    Jeg vil være sunn og ren

-250000 hadde jeg nok kunne betalt ja...

-hmm,kansje fettsugd vaskebalja ...hehe, nei egentlig ikke, for da fjerner man fettcellene og de kommer ikke tilbake. Jeg har en viktig alliert i vaskebalja dersom det blir hungersnød
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Medlem panzhar sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    33
    Lang/kortsiktige mål:veie 110 kilo. ca 100 nå fortrinnsvis muskler/fett ikke så nøye, bare det ikke går utover farten og øke tilsvarende i styrke. Redusere 40 meter spurt tiden med 0,5-1 sek innen et år (starter med air alert etter sesongen for å bedre akselerasjon)

Tar pauser: En del ufrivillige pga tidsmangel

AAS?: Doping tester hindrer meg, men hadde ikke gjort det uansett. De fleste jeg vet om som driver med det trener som homsepatruljen og jeg gir dem like mye cred som dem. Pluss leser historier om folk som har brukt AAS og sluttet og er mye mindre enn meg, selv om de er trener 5 ganger i uka og stresser noe helt jævlig. Jeg tenker; hva er vitsen??? Mange talentløse typer bruker dette for å kompensere sine manglende evner viljestyrke eller annet, selv om ikke alle brukerene er sånn så utgjør de nok flertallet. Jeg er en dårlig langdistaneløper og dere ser ikke meg fyre EPO til det store gullmedaljen for det.

250000 for kropp: Nettopp kjøpt hus så nei. Får jo dessuten nesten en Impreza WRX for det...

Plastikk kirurgi: Hvis jeg var extreme makeover materiale så

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36

Holde en grei hobbyfysikk og finne tilbake til gleden ved å trene igjen uten å overfokusere på hverken kropp eller tilskudd.

Har nesten aldri hatt pauser fra treningen på over 10 år, men i løpet av det siste året har jeg hatt en del pauser på alt fra 1 uke til faktisk over 2 måneder.

Har aldri vært i mot bruken av steroider, men har nå skjønt at man ikke oppnår det perfekte fysikk med steroider heller
    Ettersom jeg har lært en del om steroider så har jeg de siste årene tenkt på steroider som et hjelpemiddel under harde dietter fremfor illusjonen av at man kan legge på seg 5-10 kg muskler under en kur slik mange tror.
    Noe som heter "easy come, easy go" og det kan jeg trygt si gjelder for steroider.

NEI !!! Noe av dette med å kunne utfordre seg selv og vinne kan ikke kjøpes.
    Bare det å tvinge seg gjennom en treningsøkt når man er på diett dag etter dag og deretter se resultatet uker senere er en helt uvirkelig seiersfølelse.
    Eller hva med å trene mot en vekt i benken som f.eks 100 kg som er en barriere for mange og deretter klare det, er noe helt spesiellt som ikke kan erstattes av noe.

Jeg har allerede operert øynene mine med laser men det var ut av nødvendighet og av praktiske grunner. Tror ikke jeg kunne tenkt å la noen kutte i meg for å skape meg om til noe jeg egentlig ikke er eller kunne ha blitt.
    Sist endret av ts; 07-06-05 kl 20:24
    Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Holde meg på samme vekt som nå , muligens senke fett% litt og få bedre kondisjon og helse.

Har kun hatt max en uke + de siste 5-6årene men nå tror jeg at jeg med mine lavere mål kommer til å ta noen uker fri i ny og ne , kanskje erstatte vektene med noe annet.

Bruker ikke AAS , jeg tør ikke/vil ikke utsette meg for det med tanke på hva det gir meg i gevinst.

Om jeg samtidig fikk en helsemessig kanon bra kropp som ville gi meg en sunn alderdom så hadde jeg betalt 250 000.- i dag i morgen og i overmorgen GLATT for det er det verdt etter min mening .

Ja om jeg kunne få kroppen i mine drømmer så hadde jeg gjort det men det er ikke mulig med kirurgi

Gold Member guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
      FÅ LIKE MYE MUSKLER SOM FITNESSGUTTA. VINNE EN FITNESSKONKURRANSE

HAR 1-2 UKER FERIE I FORBINDELSE MED FERIE ELLER SYKDOM. TAR OGSÅ EN UKE FRI HVIS JEG HAR TRENT I OVER 3 MÅNEDER I STREKK.

JEG VIL VÆRE REN NÅR JEG VINNER FITNESS KONKURRANSEN. JEG VIL VÆRE ET SUNT FORBILDE

JA. HADDE TRENT LITT BARE FOR Å KOSE MEG OGSÅ.

JEG VIL OPPNÅ MÅLET UTEN DETTE HJELPEMIDDELET

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Mitt langsiktige mål er å bruke treningen min aktivt for å holde meg i form uansett alder. Jeg skal være rippa når jeg dør!
    Mitt korte mål er foreløpig å legge på seg 5 kg masse.

Tar 2-3 uker fri 3-4 ganger i året.

Redd for å bli sett ned på.

Nei

Nei
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

eiv
    eiv er ikke aktiv
    Silver Member eiv sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    - 90kg med 6-8% kroppsfett året rundt / under 10% fett og samtidig bli litt sterkere

- Har perioder jeg er umotivert og kutter ned.. men trener stort sett 1-3 ggr i uka året rundt

- Helsemessige årsaker, psykiske problemer man kan få av bruk

-Garantert, uten tvil!

-Spørs hva det gjelder.. Jeg hadde aldri operert inn implantater osv i muskler.. Men hadde glatt fjernet gyno.

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Kortsiktig er vel å komme i strandform. Det å kunne gå lettkledd uten å føle at jeg må holde inn enkelte kroppsdeler og stramme andre - he he

Tar fri i perioder hvor jeg må fokusere på private ting. Når disse oppstår er umulig å si. I tillegg tar jeg 1uke pauser ca hver 2 mnd , spesielt når jeg trener tungt.

Man får liten tiss av det

Trening gir meg så mye mye mer, enn bare en fin kropp.

Vet ikke helt hva jeg skulle endret på , men har ikke noe negativt syn på plastisk kirurgi. Man kan påstå at man ikke skal tukle med naturen (noe jeg synes er et håpløst argument) - jeg synes man selv skal sette begrensningene og man skal selv fullt og holdent bestemme hvordan man skal se ut. Selvfølgelig er det ikke fint med folk som har plastikk her og der , men jeg synes ikke det er rett at en tulling opp i himmelen skal bestemme hvordan du skal føle deg. Hvem gir sidemannen din mer rett til å se bra ut enn deg??
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Som jeg tenkte er det masse folk som er høyere enn 185cm her

eiv
    eiv er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2003
    Som jeg tenkte er det masse folk som er høyere enn 185cm her
    hehe.. regner med du sikter til de som har ønsker om å bli 100-120kg rippa ?

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Langsiktig: Bli muskuløs, få lagt på muskler over hele kroppen for å se bedre ut. Holde meg i form, slik at jeg ikke blir feit når jeg blir 40, og forebygge skader ved å trene kroppen. Trene meg opp til et nivå der jeg kan roe ned med trening og heller drive "vedlikehold". Strandform hele året. Gammel, muskuløs og rippa!

Kortsiktig: Se på treningdagboka mi at jeg blir sterkere hele tiden. Forhåpentligvis se litt resultater av trening.

Jeg trener hvis jeg kan! Er jeg hjemme i ferien, så drar jeg på trening. Men hvis jeg er på reisefot blir det vanskelig. Jeg tar ikke bevisst treningsfri, bare hvis jeg ikke får trent uansett.

Jeg ønsker ikke å ta noe jeg ikke kan noe om, og som kanskje kan ødelegge meg på en eller annen måte. Uansett er det ikke noe poeng for meg å tenke på det, som ikke har trent styrke i et år engang.

I utgangspunktet: Ja. Men treningen gir meg jo noe å holde på med også...

Jeg tror ikke jeg ville gjort det for annet enn å utbedre den lille tendensen til traktbryst jeg har. Kanskje fettsuging? Implantater og slikt er utelukket.
    wat

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av eiv
    hehe.. regner med du sikter til de som har ønsker om å bli 100-120kg rippa ?
    Når du tenker å være rein og samtidig 90+ kilo rippa da er du ikke 170cm

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Har alltid trodd at jeg kunne bli Coleman uten steroider, det ville bare ta meg lengre tid

Gold Member Yngwie sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    24

Ca 80kg rippa

Ja, 1-2 uker hver 2. måned

Trenger ikke AAS for å nå målet mitt

Både ja og nei. Nei til å betale for å få drømmekroppen i morgen, og ja til å slippe å tenke på å trene/spise for å vedlikeholde..

Absolutt ikke!

eiv
    eiv er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2003
    Når du tenker å være rein og samtidig 90+ kilo rippa da er du ikke 170cm

så du går fra over 185cm til 170cm i dette scenarioet

jeg er selv 181cm.. og tror det er mulig og oppnå 90kg rent med fettprosent ned i 8 tallet.

er du uenig?

---------not---------------- SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    1: Få en MYE bedre kropp en jeg har pr dags dato. Bli sterkere i hele kroppen.

2: Ja, tar en uke av hver 7 uke.

3: Ser på å bruke AAS som juks! -Det finnes ingen snarveier i det vi driver med.

4: Nei. Hadde ikke betalt for å få en bedre kropp.
    Det er jo litt av det som er sjarmen med trening, du skal slite for å bli bra!

5: Nei, hadde aldri lagt meg under kniven for det!!

SCP

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Har vel ikke direkte noen mål jeg vil oppnå. Har kommet til det punkt, at gleden med selve treningen er det som får meg til å trene, og ikke nødvendigvis behovet for å oppnå den perfekte kroppen. Men når jeg først trener, så skal jeg ikke nekte for at jeg liker fremgang, og hadde ikke hatt noe i mot en lavere fettprosent på en kropp med litt mer muskler.
    Fått frem six-packen for et kvarter, så jeg kunne tatt bilde av den, og vist den til barne-barna jeg aldri får, hadde vært festlig

Jeg tar fri ca en uke, hver 3 måned +/- en uke forskjell.
    Og selvfølgelig, hvis jeg reiser vekk for en periode, om det er i jobb sammenheng, eller ferie, så blir det somregel uten tanke på trening.

For mitt behov, så ser jeg ikke poenget. Jeg er en mosjonist uten behovet for å bli diger, eller stå på en scene, så da hopper jeg glatt over den biten.
    Om jeg har samme instilling om 3-5 år, vet jeg ikke. Men har "planlagt" å kjøre mindre doser med testo tilskudd når jeg passerer 40+. Men da ikke med muskelvekst i tankene.

Tviler sterkt på det. Hadde jeg hatt den summen tilgjengelig, så ville jeg nok prioritert noe annet. Skulle tro at litt av gleden med å ha drømmekroppen, må jo være vissheten om at du har jobbet for å få den, og at det krever litt å opprettholde den. Ergo, jeg fortjener den.
    Selvfølgelig så kan jeg ikke garantere at jeg ikke hadde falt for fristelsen allikevel, hvis den gode fee hadde dukket opp med svingstaven sin, og gitt meg muligheten.

Livet er for kort til å gå rundt å mistrives med det naturen har gitt deg, hvis det finnes måter å gjøre noe med det.
    Men jeg vet ikke helt hva jeg ville gjort selv.
    Fettsuging kommer ikke på tale. Muskelimplanter ser jeg på som latterlig, hvis det overhodet er mulig. Endring av ansiktstruktur eller tilsvarende, liker jeg ikke tanken på. Jeg har ikke et pent ansikt, men det er iallefall mitt ansikt.

Konklusjonen er vel at pr idag, så hadde jeg ikke gjort noe, men hvis muligheten hadde bydd seg når jeg nærmet meg 50, så kanskje. Hvem vet.
    Sist endret av Tivoli-kroppen; 08-06-05 kl 07:22

Medlem Memento sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Langsiktig: å beholde helsa så lenge som mulig.
    Kortsiktig: redusere fettprosent uten å miste muskler
    litt mindre kortsiktig: prøve å få tilbake endel av formen og styrken jeg hadde for 11-12 år siden

Jeg tar helt fri fra styrketrening 3 uker hver sommer, 1 uke ila høsten, 1 uke ila vinteren og kanskje også en uke om våren. Mener dette er gunstig på langsiktig (strategisk nedtrening som HST-folket kaller det)-leddene får litt hvile, bra for motivasjonen, vokser alltid raskt etetr en pause. Trener alltid mye kardio i disse ukene.

Mye hjertetrøbbel i familien, og jeg innser at dette ikke bedrer mine odds. Har imidlertid ingen moralfilosofiske argumenter mot hormonbehandling for menn over 40 (eller for andre som måtte trenge det). Trolig er de helsemesige gevinstene ved slik behandling meget betydelige, men da må dosene være svært små og oppfølgingen må være der.

Nei, jeg er stort sett fornøyd med den jeg er. Dessuten er selve treninga og det som følger med mye av moroa! Men jeg er absolutt villig til å bruke noen kroner på tilskudd som kan hjelpe litt for å nå målsettingene.

Nei. Bare ved ulykker.

Superior newbie Hard_gainer sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    HOLDE 100KG KROPPSVEKT GJENNOM SOMMEREN. lUKTE PÅ 108-110KG I LØPET AV HØSTEN *GULP*

MINDRE AV ALT I SOMMER. PLANLEGGER EN 2-SPLIT.

---

JA, HVORFOR IKKE. KOMMER TIL Å BRUKE MER ENN 250K PÅ Å NÅ "DRØMMEKROPP" UANDSETT OM MAN NOENGANG KLARER DET. SAMTIDIG ER DET JO FRYKTELIG GØY Å TRENE DA

NEI, SILIKON OG OLJE EKKE HELT MIN GREIE.
    This is war, take no prisoners (D.Yates)

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24

- Kortsiktig: klare to konkuranserer innen BB i høst. Langsiktig komme meg opp i 86kg i konkuranse form en gang

- Tar perioder med rolige økter(lekeøkter) men har aldri fri mer enn max 9dager.

- Vil ikke se tilbake på ungdomstid og angre på at jeg gjorde noe når jeg var "ung og dum". Største grunn er alder og uvitenhet om AAS, men ser ikke bort fra at jeg ender opp med det i eldre alder.

- Hadde lett gjordt det. så lenge kroppen hadde holdt seg sunn og frisk livet ut

- Hvis muligheten kommer skal jeg ikke sparke den bort asap

TEAM BODYTECH

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Langsiktig: Utnytte mest mulig av kroppens potensiale - se BRA ut! Og hvis jeg har kropp til det - kanskje stille i en Fitness konkurranse???
    Kortsiktig: Stabilisere meg på ca 85/90 kg muskler (er 1,83høy), med lavest mulig fettprosent! Ha en kropp som klarer "strand-testen"

Nei! Prøver å holde det igang uansett, men seff blir det pauser ved sykdom, ferie osv - men kanskje alternativ trening hvis mulig. Føler jeg får nok pause i programmet mitt.

For lite kunnskap om AAS og for vanskelig å vite hva man egentlig får i seg. Vil så godt jeg kan prøve å nå målene mine uten "juks"! Men har ikke noe imot AAS og folk som bruker det. Syntes det er et personlig valg.

SELVFØLGELIG - hadde betalt MER Men da må det sis at "drømmekropp" i mine øyne er en sunn og frisk kropp - ikke bare en som ser bra ut på utsiden.

Ja - tror jeg nok jeg kunne! Men ikke før jeg hadde prøvd på den naturlige måten.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Bronse Member BigDaddy sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    29
    Langsiktig; 95kg, 7-8%fett. Kortsiktig; Trene

3-4dager en gang i blandt, ellers ikke..

Vil beholde kroppen min, og ikke utsette den for giftstoffer.

NEI!

Nei..
    Vekt:103,3 kg (10.04.08)
    Høyde: 1.90

Beste løft:
    Benkpress: 150kg, 5*125kg
    Markløft: 5x150kg

Medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Mitt kortsiktige mål er å heve prestasjonene på fotballbanen, bli sterkere i duellene, og få bedre balanse, samt "hurtigere" bein.

Tar du perioder med treningsfri , f.eks ikke trener i somerferier?
    Kommer nok ikke til å trne når jeg er bortreist på sommerferie, med mindre jeg føler trangen for å trene, bruker å ta meg ei ukes tid når jeg kjenner kroppen er god og mør.

Mudern hadde drept meg, men liker uansett ikke å jukse uansett om andre vet om det eller ei.

Nei, å trene, og å være dødssliten etter ei trening er deilig.

Nei, som sagt liker å trene, og liker ikke å jukse meg til ting.

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Et annet spørsmål som man kunne diskutert: Hva er juks og hva er lov? Alle kaller steroider juks, men efedrin er greit. Og hvorfor er kreatin helt greit, mens testosteron ikke er det? Har det noe å gjøre med hvor godt ting funker kanskje.

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    I løpet av sommeren skal jeg komme så nærme 80kg som mulig, veier 72kg nå. Jeg skal prøve å finne en form som jeg er fornøyd med og holde den hele året. Spise god mat og kose meg med treningen. Jeg skal prøve å bli så god som overhode mulig utifra mine fysiske forutsettninger.
    Ja, men har ikke noe fast mønster. Tar fri når jeg føler for det og er lei treninga. Jeg trenger også mye vile.
    Jeg ser ikke vitsen ved å bruke det. Jeg skal ikke bli den nye arnold og da trenger jeg ikke aas heller. Jeg skal bli så god som jeg kan uten hjelp av aas.
    Nei! Hvis du kun trener for å få drømmekroppen mener jeg du trener på feil grunnlag. Jeg trener for å få en god helse og være aktiv. Det har blitt en hobby.
    Nei. Ikke i det hele tatt!

dr. fatkins tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou
    Et annet spørsmål som man kunne diskutert: Hva er juks og hva er lov? Alle kaller steroider juks, men efedrin er greit. Og hvorfor er kreatin helt greit, mens testosteron ikke er det? Har det noe å gjøre med hvor godt ting funker kanskje.
    I et spill uten regler er det meningsløst å snakke om hva som er juks og hva som er lov. Alt er lov. Og ingenting er juks. I omgivelsene rundt dette sosiale spillet ligger lovverket og folks oppfatning av hva som er akseptabelt og lurer.

I mine øyne handler det om vilje til å ta risiko (på kort og lang sikt), og gå på tvers av det folk flest oppfatter som innenfor normen. Opp mot hva man oppnår på kort og lang sikt.

I mitt regnestykke ender AAS opp med negativ score.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Det kommer vel også ann på hva en person føler er juks selv. Ikke bare med tanke på risiko, men hva man faktisk personlig føler man kan ta og ikke ha dårlig samvittighet, eller føle at man har jukset for å få den kroppen man har.

Må innrømme at før jeg kom over dette forumet så hadde jeg ikke mye peiling på kosthold og tilskudd, og da så jeg faktisk på proteinpulver som noe tilsvarende AS, dere har sikker møtt andre som har like lite peil som det jeg hadde da som tror det samme.

Men nå ser jeg på det som nesten en nødvendighet for å vokse, og for å få mest ut av treningen. Og ser på det som noe som er helt naturlig å ta.

Medlem Creation sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Langsiktig: lav fettprosent. Vekt ca 85kg. Ikkenødvendigvis å være utrolig stor, MEN utrolig STERK og samtidig ekstremt fleksibe!. Kortsiktig: Bli litt mer rippet frem mot sommeren

Bryter bare treningssyklusen hvis jeg må. Har jeg anledning til å trene, så rener jeg.

Er skeptisk til omtrent alle tilskudd. Ree for bivirkninger. Er for glad i kroppen min til å dytte den full av dritt

Nei, hjelper ikke å ha drømmekroppen hvis du fortsatt er svekling

Blir ikke sterkere av plastiks kirurgi ,så nei

Bronse Member Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    Hvilke langsiktige/kortsiktige mål har du?
    Langsiktig: lav fettprosent. Vekt ca 90kg med lavere fett% (er 184cm høy), vet ikke om jeg vil bli "rippa", men vil ned til rundt 10% i hvertfall.
    Kortsiktig: Trene, trene, trene

Når jeg reiser på ferie så blir det jo fri, men ikke noe planlagte fridager ellers!

Uvitenhet og jeg føler at en bør ha trent en stund og ha et veldi bra grunnlag før man eventuelt begynner på aas... Har ingen moralsk "neiside" om det.

Nja, vil jo ikke bare "se" stor ut, vil lissom være tilsvarende sterk også, i tillegg så elsker jeg å trene så det hadde jeg ikke sluttet med uansett

Nja her også, kunne godt fått vekk uønsket dritt fra kroppen (fett/overflødig hud) men ikke noe annet...
    Sist endret av Zenox; 09-06-05 kl 06:19
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Silver Member
    Ble medlem
    01-2005
    -

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av snupp
    Kortsiktig: gå ned endel fett til mot sommeren.
    Langsiktig: legge på meg mer muskler og holde fettprosenten så stabilt som mulig.
    Har ingen planer om å stille.

Jeg blir avogtil nødt til det, pga mangel på treningsstudio osv. men da nitrener jeg det jeg kan med dips på sengekanten, pushups, chins i bjelker og alt det jeg kan. itillegg prøver jeg å få gjort ting med kroppen. gå, løpe og svømme om sommeren.
    Jeg må innrømme jeg får litt noia hvis jeg ikke får trent på en uke..
    er jeg hjemme hos foreldrene på besøk er det greit. de er treningsnarkomane selv så da drar vi sammen. pluss at de har to ergometersykler og stepmaskin hjemme

Helt uaktuelt. Jeg synes det er så juks!!! Dessuten har jeg meget dårlige erfaringerer med menneskers psyke ved bruk av disse tingene.. ikke gode minner

Ja!!!Men helst hvis jeg liksom hadde de pengene til overs da.. er nok for "fornuftig" til å ta opp lån for sånne ting..

Hvis jeg visste at det ikke var noen risiko, så ja, det tror jeg.
    Men jeg er jo egentlig veldig imot den utviklingen.. man skaper jo bare sykere selvbilde for andre igjen, hvis man gjør det for å lege sitt eget syke selvbilde.. det er en veldig ond sirkel.. Egentlig liker jeg å holde meg borte fra onde sirkler.. så den der er litt komplisert og vanskelig..
    Hmm.. du syns det er juks å bruke steroider, men har ingen betenkeligheter med å betale 250 000 kr for å få den? UTEN å måtte spise eller trene! Og plastisk kirurgi er heller ikke juks?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    32

Tar perioder med treningsfri, spesielt i to uker på sommerstid med avvikling av sydentur.

AAS er fy fy, og ett ikke tema. Trener heller ikke styrketrening så ser ikke noe hensikt med å bruke dette.

kunne nok vært fristet til å betalt denne summen om jeg hadde penger til dette. Noe som ikke er tilfelle. Trener fordi jeg ser verdien av å være i fysisk aktivet, uten å være avhenig. Trener fordi det gir en følelse av velvære og ser langsiktigheten av å være i aktivitet. God sommer alle sammen

Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou
    Hmm.. du syns det er juks å bruke steroider, men har ingen betenkeligheter med å betale 250 000 kr for å få den? UTEN å måtte spise eller trene! Og plastisk kirurgi er heller ikke juks?
    Steroider kan jo ødelegge balansen i kroppen, kan de ikke? Med plastisk kirurgi er det mulighet for komplikasjoner, men ikke permanente sådanne (med mindre du dør på operasjonsbordet).

Det er forskjell på å endre hormonbalansen i kroppen og ta en fettsugning f.eks.
    wat

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av worbid
    Steroider kan jo ødelegge balansen i kroppen, kan de ikke? Med plastisk kirurgi er det mulighet for komplikasjoner, men ikke permanente sådanne (med mindre du dør på operasjonsbordet).

Det er forskjell på å endre hormonbalansen i kroppen og ta en fettsugning f.eks.
    Hva er vel mer permanent enn å bli skjært i med kniv? Går det galt kan du ende opp som Jackson
    Ja, det er forskjell på de to. Men temaet var juks. Steroider er juks fordi de ødelegger balansen i kroppen? Mens plastisk kirurgi er ikke fordi...? Og ja, det fins jo folk som dør på operasjonsbordet eller sliter i ettertid.

Ble medlem
    05-2004
    Det er vel ikke så mye det at det ene er "mer juks", men at å putte kjemikalier i kroppen ikke er noe som frister så veldig.
    wat

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Lignende tråder

1. Svar: 49
    Nyeste innlegg: 14-05-10, 05:41
  2. Svar: 22
    Nyeste innlegg: 28-03-07, 21:16
  3. Myter om mat!
    By sandersama in forum Artikler
    Svar: 15
    Nyeste innlegg: 12-11-04, 22:12
  4. Doggcrap-trening oversatt til norsk!