Hvilke langsiktige/kortsiktige mål har du ?
Kortsiktig: gå ned endel fett til mot sommeren.
Langsiktig: legge på meg mer muskler og holde fettprosenten så stabilt som mulig.
Har ingen planer om å stille.
Tar du perioder med treningsfri , f.eks ikke trener i somerferier?
Jeg blir avogtil nødt til det, pga mangel på treningsstudio osv. men da nitrener jeg det jeg kan med dips på sengekanten, pushups, chins i bjelker og alt det jeg kan. itillegg prøver jeg å få gjort ting med kroppen. gå, løpe og svømme om sommeren.
Jeg må innrømme jeg får litt noia hvis jeg ikke får trent på en uke..
er jeg hjemme hos foreldrene på besøk er det greit. de er treningsnarkomane selv så da drar vi sammen. pluss at de har to ergometersykler og stepmaskin hjemme
Om du ikke allerede bruker AAS , hva hindrer deg i å gjøre det ?
Helt uaktuelt. Jeg synes det er så juks!!! Dessuten har jeg meget dårlige erfaringerer med menneskers psyke ved bruk av disse tingene.. ikke gode minner
Hadde du betalt 250000.- for drømmekroppen om du fikk den i morgen og slapp å trene/spise på en spesiell måte for å beholde den ?
Ja!!!Men helst hvis jeg liksom hadde de pengene til overs da.. er nok for "fornuftig" til å ta opp lån for sånne ting..
Kunne du tenkt deg å bruke plastisk kirurgi for å få den kroppen du ønsker ?
Hvis jeg visste at det ikke var noen risiko, så ja, det tror jeg.
Men jeg er jo egentlig veldig imot den utviklingen.. man skaper jo bare sykere selvbilde for andre igjen, hvis man gjør det for å lege sitt eget syke selvbilde.. det er en veldig ond sirkel.. Egentlig liker jeg å holde meg borte fra onde sirkler.. så den der er litt komplisert og vanskelig..