Hallo jah ,..
Jeg er 18 år
veier 78kg
Er 176cm høy.
Jeg har trent siden jeg var 15 år,begynte med armhevinger situps og isometrisk trenign for å komme inn i treningssystemet.
Etter hvert i 16 års alderen betynte jeg med vekter hjemme,ikke at jeg fulgte noe spesiell program,men trente benk,hatlecurl,curl me stang militærpress stående osv.. Etter ca 6 månder ble rekorden min i benk 76kg 5 fganger og biceps curl med stang 25kg 20ganger.Eller har jeg drevet med litt jogging ,kickboxing,fotball om sommren så jeg ikke har blitt overvektig som jeg har en tendens til å bli..
Da jeg fylte 18 begynte jeg på trenigssenter og fulgte ryp slavisk og etter 3-4 månder med ryp endte jeg opp med max 78 kg i benk og økte ikke mer i curl me stang.hantelbenk økte jeg med fra 22,5 t x10 til 30kg 8 ganger,men har ikke økte noe i det hele tatt i benk fra jeg var 17 å trente hjemme,jeg har helle ikke blitt synlig større.Har altid kansje ikke spist så veldig slavisk bra,men altid spist good og sunn mat og til tide brukt proteinpulver.
Nå skal jeg snart i militæret og følger en trenig som er anbefalt til der jeg skal.
Dag 1:
5x25 armhevinger
5x25 situps
3x5 chins
3x10 dips
25 min, svømming
dag2.jogge 5km.. prøve og holde meg under 5min/pr,km.
kan jeg få noe tilbake melling om hvodan kroppen min takler trening og om jeg ikke er egnet til å bygge?
noen tips,for en slik som meg?
mushrom

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat