Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Hvorfor virker alle treningsprog. her så innvikla?

Medlem
    Ble medlem
    12-2003

Hvorfor virker alle treningsprog. her så innvikla?

Jeg har lest litt her nå. doggcrap, hst osv.osv..
    Er det ingen som trener enkelt med en vanlig 3 eller 4split. 1 muskelgruppe i uka, rep 8-12, sett 6-10. Er det bare meg eller

Og hva er så mye bedre med disse spesielle treningsprogrammene? Har en onkel som har trent i 15 år slik som jeg sa over. ikke noe spess vanskelig program, og han har da blitt svær som en gorilla, 110kg lite fett, 45 armer :P

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Jeg trener en vanlig 3 split, begynner på en ny 3split etter jul

http://www.idrettsforumet.no/viewtopic.php?t=5864

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2003
    Knut1..
    Er nok flere enn det du tror som trener split programmer.
    Det finnes ingen snarveier til steder det er verdt å reise til.

Silver Member waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    jeg trener 3 splitt
    !burger: !burger: !burger: !burger:

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    De fleste trener jo vanlige og enkle program. Derfor det er litt snakk om doggcrapp og hst f.eks! Hvis de fleste hadde trent Gunnars powerbuilding program gjennom mange år så hadde de nok fått bedre resultater enn sånne som meg som bytter og tester andre program.... Etter noen års trening så synes jeg det er moro å teste nye ting, både for kropp og hodet! Hadde jeg hatt den motivasjonen for trening i dag som jeg hadde når jeg var 18, så hadde jeg nok holdt meg til Gunnars powerbuilding program eller et Doggcrapp lignende program! HST blir for mye mas for meg (dette sier jeg uten å VIRKELIG ha satt meg inn i det....)

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2003
    HIT:hvor får du den slags filme ifra,den du har på sia.

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Grunnen til at programmene VIRKER så innviklet, er rett og slett fordi DU ikke skjønner dem. Egentlig så er dem ikke så innviklet. Men men. Om du ikke kan svømme så lar du være å svømme. Med andre ord, du trenger ikke trene DC, HST, HIT om du ikke skjønner noe av dem. Da er det like greit å trene en 3-splitt eller liknende. Men det er lov å lære seg om dc, hst, hit. Og da er det jo en god start å lese litt rundt om kring her (-: I alle fall så er det en god start for meg.

Medlem Geir sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    HIT er jo det minst invikla av alt om du er nybegynner for da behøver du ikke splitte kroppen en gang. Tren hovedmuskla en gang igjennom og kom tilbake om 5 dager og gjør det samme. Men legg på vekter. Gir masse fremgang.
    Mindre er mer!! "got it"

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.