Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Hypotetisk spm

Medlem
    Ble medlem
    10-2004

Hypotetisk spm

Vist en er 19 år... og dah er i superform i sitt liv..
    en har god kondisjon har en vekt på 75kg
    tar 100 i benk 100 i mark og 100 i bøy
    Det går 2 år uten trening uten noen som helt form for aktivitet annet enn å jobbe.
    matvanene dine er ute å kjøre du har lagt på deg å er 96 kg.
    Du orker nesten ikke komme dg opp av senga om morningen .. jobb er noe du syter med enda du på en annen måte vet at der er gøy og at det ikke er noe i veien med den men deg selv.du føler dg lusen og elendig og vet noe må gjøres...
    Hva ville dere gjort for å komme iform igjen .. du vil ha igjen den tape kondisjonen samt se stram i fisken ut igjen.

ville dere ha sørget for å prioritert slanking/deff... og komme deg på sykkelen hver morgen eller ville dere rett å slett satsa på at 10-15 kg kommer av deg med kun å begynne i det små ved å løfte litt vekter igjen for så ihåp om at den friske sjelen din vil komme tilbake til liv ved vekt tap.

Her er selvfølgelig matvaner lagt om til det bedre.
    Men frykter å ta det drasktiske steget der hvor hodepine somregel følger med på en deff..
    Er evt. dette unngårlig..
    Det er jo trist å ha vont i hodet å en mage som skriker etter fyllemasse som den er vant til.kan det faktisk være nok med å kun kutte ut litt av kalc intaket gradvis... men samtidigt effektivt eller er kroppen lur nok til å klare å tilpasse seg dette slik at en må komme på et stadie der kroppen virklig merker at her sjer det en drastisk forandring som igjen fører til hodepine.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ville først og fremst gått inn i en livstil som fremmef forbrenning og høyere energinivå. Gå fra sofaslask til hardcore deffer er ikke noe god ide.

Jeg ville lagt inn 3 styrkeøkter, med 30 minutter eller mer kardio i uken.
    Utenom det, gått 3 lange turer, ikke nødvendigvis om morgenen.
    Spist sunt og skikkelig.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jeg ville helt klart lagt meg på ca 500 kallori minus med BRA matvarer og trent styrke og litt kardio. Jeg mener man lett kan bygge muskler og miste fett samtidig ved hjelp av muscle memory. Vekten vil sikkert ikke rase ned, men det er fordi du legger på deg muskelmasse samtidig som du mister fett. Muskler veier mer enn fett.

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Jeg skjønte ikke spørsmålet helt, men det er jo ikke verre enn å legge fra seg hamburgern, finne frem havregryna og komme seg opp av den jævla sofaen, vil aldri angre på det.

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Jeg ville bare konsentrert meg om å kommet meg inn i en god rutine i første omgang. Ikke no vits å gape over for mye å stresse med å få inn samtlige rutiner med en gang da man i de fleste tilfeller da knekker ganske fort

Start med å få inn treningsrutinene, dag for dag. Jeg ville konsentrert meg omm kostholdet først etter at treningsrutinene er på plass.
    Start heller ikke opp for hardt med treningen. Legg opp rutinen slik at det er realistisk at du følger de utifra nåværende situasjon og ikke tenk for mye på hva du en gang gjorde.
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Jobbe mindre, trene mer Kenneth!
    Det er jo bare snakk om rutiner, om du klarer å trene 3 ganger i uka, kontra ingen, så er du allerede godt på vei. Si nei til overtidsarbeid, feks kun tirsdager og torsdager, unngå pizza som overtidsmat osv. Det er ikke så vanskelig å legge om til en sunn livsstil så lenge man går inn for det.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Bruk enhver anledning til å kvile! Legg deg ned når du har anledning til det, sitt framfor å stå, et jævlig mye og suplementer godt med multivitamin og kanskje litt ZMA. Også kan du trene to til tre ganger i uka med lavt volum.

Kliss nytt medlem Mr.Blue sin avatar
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    40
    Har kjørt dette løpet sjøl det siste året:

Trening 4 dager i uka (kun vekter)
    5 måltider om dagen. (mye havregryn og tunfisk.)
    Stort sett kutta ut brus. Kun Bonaqua med sitron nå........
    Kom meg vekk fra skrivebordet på jobb.

Redusert vekt er 10kg,kraftig økt styrke og en meget strammere kropp.

Meget godt fornøyd.
    Hold deg iform for din egen skyld.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mr.Blue Vis post
    Har kjørt dette løpet sjøl det siste året:

Trening 4 dager i uka (kun vekter)
    5 måltider om dagen. (mye havregryn og tunfisk.)
    Stort sett kutta ut brus. Kun Bonaqua med sitron nå........
    Kom meg vekk fra skrivebordet på jobb.

Redusert vekt er 10kg,kraftig økt styrke og en meget strammere kropp.

Meget godt fornøyd.
    Jeg er også meget godt fornøyd med Mr.Blues kropp, spesielt når han har på seg den pene Better Bodies-buksen sin
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.