wat
tull!
Alt for kort tidsrom til å kunne avklare dette spør du meg, 20 uker er jo ingenting.
Gi 110% eller gi faen og dra hjem.
Mannsjit!
20 år
høyde: 182 cm
vekt : 94 kg
150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
155 kg Smalbenk
170x7 Markløft
170 i Knebøy(tror jeg) :)
Enig i at det er veldig kort tidsperiode for ett forsøk, men det er jo ikke tvil om at genene har mye å si - både for bygging og utholdenhet.
At noen overhodet ikke har NOE utbytte av trening tror jeg imidlertid ikke på...
Nei, det hørtes da veldig rart ut. Men så er det tross at Blabladet som skriver, og de er jo kjent for å skrive misvisende artikler.
wat
Ja, Dagbladet er noe shit.
det må jo være tull. står ikke noe om hvor mange % som visstnok har 0 framgang?
Tøys, alle har et eller annet utbytte av å bevege seg. Resultatene kan variere, men vi er skapt til bevegelse.
Gro i fred.
Hvor mange medlemmer er det på forumet her a? Kan jo se hvor mange som har hatt 0 utbytte av trening blant dem. Tror vi får en prosent ganske lik 0...
Vel , de fleste som får lite resultat av treninga gidder ikke å trene særlig lenge.
Har selv en pussig liten kropp som slett ikke vil vokse( unntaket er ved midjen).
Trener for masse hele tiden , men har langt mer styrkeøkning enn masse ( gener er noe dritt).

kan hverken bekrefte eller avbekrefte dette, blir jo snakk om utholdenhetstrening også.
men det er rart at kroppen kan være imun mot trening av alle former isåfall må jo dette være en sykdom eller en misdannelse i kropen.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
vi er 4075 medlemmer nå , tipper vi skal lete litt for å finne de her inne som ikke har hatt noe utbytte av treningen.
Men så er vel også de fleste her inne i den gruppen mennesker som trener for framgang i stedet for å holde fast i ett eller annet håndtak som en elendig instruktør har bedt de om å bevege fram og tilbake 3x15ggr 3ganger i uka med lett vekt (man vil jo ikke blir for stor heller)
haha!
jeg tror heller ikke noe på den "undersøkelsen" der.
ingen kan ligge med 50kg i benken 1 helt år, styrkeøkning er jo også utbytte av trening så...
så hvis du er bittebittelitt seriøs og møter opp på trening et par ganger i uka en stund ser du resultat UANSETT!

Skulle tro det ja.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Opprinnelig skrevet av Polarman
Poenget er at noen ( jeg ) trener og spiser bedre, men får bare brøkdelen av fremgangen til noen kjenninger som vokser bare de ser på vektene. ( har vel ikke så mye med undersøkelsen å gjøre).
Ser absolutt fremgang , men den står overhodet ikke stil til all energien jeg legger ned i dette. Har som mål å gå opp ti kilo i muskelmasse, hadde tenkt å bruke ti år på dette siden jeg har omentrent de samme forutsettninger for å bygge muskler som en sumo bryter har for å løpe maraton.![]()
skjønner hva du mener Begod, du er nok ikke alene om å ha det sånn :/
bump
Hvor mange av de 4075 er aktive??Opprinnelig skrevet av NK
Have a good one :)