Viser resultatene 1 til 20 av 20

Tråd: Ikke bra nok?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2005
    Alder
    28

Ikke bra nok?

Trener jeg ikke bra nok hvis jeg ikke er stiv/støl/øm i muskelgruppene jeg trenr dagen etter?

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av OutCold
    Trener jeg ikke bra nok hvis jeg ikke er stiv/støl/øm i muskelgruppene jeg trenr dagen etter?
    Tjae. Du trenger ikke bli støl for å trene tilstrekkelig. For min del blir jeg ikke støl om jeg holder meg langt unna failure på hver serie. Periodisering gjør uansett at du ikke vil bli støl på flere uker mens du bygger opp overskudd.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2005
    Alder
    28
    "Failure"? Er 22 år og vil bygge opp skuldre og bi/triceps,...ja altså hele overkroppen..har vært operert men er frisk nå

---------not---------------- SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Failure = Et sett hvor du kjører så tungt at du ikke klarer mer

SCP

Doggcrappoman
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    32
    De lærde er vel rimelig enige om at det er lav korrelasjon mellom stølhet og effektiv trening. Må understreke at det ikke nødvendigvis betyr at det er negativ korrelasjon.
    Heroes come, heroes go, but demons are forever!

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Spiller vel egentlig liten rolle om du er st&#248;l eller ei etter en trening... om du g&#229;r til failure.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Dersom du kjører med samme intensitet og volum vil du etterhvert ikke bli støl av noe du først ble støl av, med mindre I x V er hinsides høyt. Derfor setter jeg meg som mål å ha svakt treningsverk etter hver trening, fordi da vet jeg at jeg har pushet bra på. Fungerer bra for min del, mulig andre har det annerledes.

Litt empiri: Kjørte en satans beindag for en tid siden, var støl i en uke, en dag fikk jeg nesten ikke sove pga stølheten. Men var overraskende bra økning i styrke. Dog er ikke dette noe å leve etter som en regel.
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Superior newbie Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    I min beste treningsperiode (mest fremgang i styrke og volum), hadde jeg KUN treningsverk etter første og siste trening i programmet (det var HST forresten). For min del har treningsverk/stølhet lite eller ingenting å gjøre med fremgang.

Medlem flashman sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    "Failure"? Er 22 år og vil bygge opp skuldre og bi/triceps,...ja altså hele overkroppen..har vært operert men er frisk nå
    Trener du bare overkroppen?
    Gro i fred.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2005
    Alder
    28

hmmm

Sitat Opprinnelig skrevet av flashman
    Trener du bare overkroppen?

For øyeblikket ja..fokuserer mest på å komme meg tilbake til styrke da det gjelder Capoeira og Breakdancing igjen...hvis jeg tar f eks 3 x 10 push ups med håndflatene i skulderbredde..trener jeg da biceps og bryst?

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Triceps ja...ikke biceps (Jo bredere, jo mer bryst)

Og endel forside skulder, anbefaler deg &#229; trene ben ogs&#229; - eller ihvertfall base&#248;velser som muligens kan gj&#248;re at du kommer raskere tilbake.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2005
    Alder
    28
    Ok! Når det gjelder kosthold så er jeg ganske uregelmessig...men hvis jeg da skulle velge en dag å spise MASSE MASSE på bør det vær dagen jeg trener eller dagen deretter da jeg "hviler"? har gått opp 3 kilo nå siden jeg kom ut fra sykehuset men er fortsatt veldig tynn..veier bare ca 67 kg vil opp i 80-85 kg

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Alts&#229;, du m&#229; spise jevnt, ikke bare spise mye 1 dag.

Om du legger p&#229; deg eller ei kommer ann p&#229; det totale kcal inntaket (pr.dag), som oftest regnet i uker da det skjer lite fra dag til dag.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2005
    Alder
    28

Cool

Ja veit jeg må spise jevnt..men har ikke funnet ut sammenhengen mellom kcal å karbohydrater å protein å alt det der med energi osv...men HVIS!!!! HVIS!! jeg må velge en dag...bør det være treningsdagen eller "restitueringsdagen"??

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Kcal = Kalorier = Energi

Protein, Karbohydrater, Fett innehar alle Energi.

P = 4.1 kcal
    K = 4.1 kcal
    F = 8.5 kcal

S&#229;nn ca.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2005
    Alder
    28
    Ja veit jeg må spise jevnt..men har ikke funnet ut sammenhengen mellom kcal å karbohydrater å protein å alt det der med energi osv...men HVIS!!!! HVIS!! jeg må velge en dag...bør det være treningsdagen eller "restitueringsdagen"??
    ????

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Hva i alle dager spurte du om der?

Medlem Avsluttet konto sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    25
    han spurte om hvilken dag det var lurest å spise mye på..

Å for å svare deg på det, ut ifra min egen erfaring, så vil jeg si at du desverre må nok gjøre det til en vane fremover å spise som en hest, HVER DAG! Går nok ikke an å bare spise mye noen spesielle dager i uken vis du vil bli større.. Funker rett og slett ikke slik
    Jay Cutler as president

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2005
    Alder
    28
    Ok ....thnx man

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    ????
    Sitat Opprinnelig skrevet av QuizMaster
    Altså, du må spise jevnt, ikke bare spise mye 1 dag.

Om du legger på deg eller ei kommer ann på det totale kcal inntaket (pr.dag), som oftest regnet i uker da det skjer lite fra dag til dag.
    Gud og fader da mann, gutten svarte jo akkurat det samme som vi har prøvd å fortelle deg flere år nå.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.