Heisann
Hva mener dere om å ikke trene armer i en periode?
Siden biceps får en del juling med rygg og triceps med bryst og skuldre, kunne det jo være en ide å prøve et program uten direkte biceps/triceps trening?
Heisann
Siden biceps får en del juling med rygg og triceps med bryst og skuldre, kunne det jo være en ide å prøve et program uten direkte biceps/triceps trening?
Kan funke bra det... Prøv det en tid og fortell oss hva resultatet ble!!
Ja det er meget mulig å fullføre. Kjøre et push/pull program f.eks eller lignende.
Tenkte å prøve det når jeg er ferdig med programmet mitt nå, tenker jeg bytter om 2-3 uker..
Tenkte på noe sånt!
Mandag- Bryst/skuldre
Onsdag- Bein/mage
Fredag- Rygg/bakside skuldre
Tror det kunne ha funka godtgodt![]()
Jepp, tror det hadde blitt bra.
Kjør inn sittende nedtrekk med omvendt grep på rygg dagen og dips på bryst dagen så får du kjørt armene hardt.
Yes, legger til chins i tillegg så tror jeg dette blir bra
Skal få målt armene før og etter programmet så skriver jeg det her når jeg har prøvd det en stund![]()
CHins og omvendt grep nedtrekk er 2 forskjellige øvelser. Så det går fint med begge to på rygg dagen.
Programmet ser foreløpig sånn ut! Faen jeg har litt problemer på beina, jeg har ikke mulighet for så mange øvelser.. Knebøy, liggende lårcurl og benspark har jeg jo faen meg hatt i mange mange måneder nå, på tide med noe nytt.. Skal prøve utfall og beinpress i maskin men vet ikke om jeg skulle hatt en til. Men jesus blir man ikke rar i hodet/føttene av tunge beinpress og utfall etter hverandre er man tøff
Bryst/skuldre
Benkpress: 3x10-12
Dips: 3xMAX frem til jeg klarer mer enn 15 uten ekstra vekt!
Barbell pullover: 3x10-12
Skulderpress: 3x10-12
Sidehev m/hantler: 2x10-12
Bein/mage
Benpress: 3x10-12
Utfall: 3x10-12
Sittende tåhev: 2x10-12
Tåhev i benpressmaskin: 3x10-12
Rygg/bakside skuldre
Chins: 3xMAX fram til jeg klarer mer enn 15 uten ekstra vekt
Foroverbøyd roing: 3x10-12
Nedtrekk foran m/omvendt grep: 3x10-12
Stående roing: 3x10-12
Mr.Muscle, du ser sinnsykt bra ut i den avateren du har der.
looking good is feeling god!
RockyRock
Bruker du ECA eller noe annet fettforbrennende?Mr.Muscle, du ser sinnsykt bra ut i den avateren du har der
Hvis armene dine er overtrente kan det helt klart være en ide. Prøvde det selv for en måneds tid siden; fungerte veldig bra.
No brain, no gain.
Er faktisk ikke helt sikker
Blir litt sterkere i triceps, står stille på biceps, men jeg skulle gjerne fått sjekka om de hadde vokst. Skal som sagt sjekke målebånd før og etter je gprøver program uten å trene armer!
Takk Rock.
Nei dragon06, jeg bruker ikke noe for å øke forbrenningen.
Ok here's the deal, tror jeg bruker det programmmet neste periode.
Kjører relativt tungt 6-8 reps der det kan gjøres, 8-10 på andre. 30-60 sek pauser mellom sett, og 1,5 min pause mellom øvelse.
Tror det kan bli bra![]()
Hei, jeg syntes dette hørtes spennende ut så jeg har nettopp begynt med et program uten "direkte" armtrening.Heisann
Ønsker noen kommentarer til dette opplegget.
Man: Bryst\skuldre
Ons: Rygg\mage
Fre: Bein\bakside skuldre
Man: Benkpress 3 sett, 10 reps
Peck Deck 3 sett, 10 reps
Sidehev : 3 sett, 8 reps
Skråbenk 3 sett, 8 reps
Ons: Nedtrekk bredt grep 3 sett, 10 reps
Nedtrekk smalt grep, 3 sett, 10 reps
Sittende roing, 4 sett, 10 reps
Omvendt peck deck, 3 sett, 10 reps
Nå har jeg ikke tid til å skrive mage, og bein men må stikke nå...Håper hvertfall på kommentarer på rygg\skuldre\og bryst treningen min!
Mvh
Pauli
Bedre å være for lite trent, enn overtrent, MEN heller treningsnarkoman enn sofagris :D