Er det noen av dere som har prøvd Impuls treningssenter på Lerkendal?
Er på utkikk etter et nytt treningssenter, så dere må gjerne komme med tips om dere har noe å anbefale![]()
Er det noen av dere som har prøvd Impuls treningssenter på Lerkendal?
Er på utkikk etter et nytt treningssenter, så dere må gjerne komme med tips om dere har noe å anbefale![]()
SITs treningssenter på Gløs blir oppusset nå, og åpner i slutten av august..
Men det kan sikkert bli litt fult av og til..
Regner med at du har vært på Dragvoll?
Er sikkert et billigere alternativ, men jeg har ikke prøvd senteret
du spurte om, så jeg kan ikke sammenligne..
Spinkle armer, tynne bein og en diger mage... Det tar tid å bygge opp en slik kropp!
Dragvold er egentlig ikke et alternativ for meg. Blir litt for lagt unna midtbyen.
Men takk for tipset!![]()
Hvis du bor i midtbyen ville jeg tatt bussen opp til Kaliber gym(10-12min). Trondheims desidert beste studio. Et kjempetrivelig miljø med topp notch apparater, som faktisk gjør muligheten for muskelkontakt optimal! I tillegg kan man trene 24/7, kan man egentlig kreve noe mer?
Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.
Har ikke vært på Impulse selv, men har hørt av bekjente at det ikke er noe å satse på. Trangt, dårlig utstyrt + stengt hver gang RBK spiller hjemmekamp..!
Impulse = 3T (bare trangere), sånn ca. Trener på Impulse selv...for now!
Heroes come, heroes go, but demons are forever!
Ok, tusen takk for svar! Blir nok så vi satser på kaliber. Spes fordi jeg og min mann er enig om å trene samtidig, og han ønsker å bygge kroppDa er vel kaliber det beste
![]()
Opprinnelig skrevet av MariaBT
Har vert medlem på impulse lerkendal i ett år nå.
De har stengt når de har hjemme kamp, og det er ikke så stort lokale, så det er ganske fullt ettermiddager på mandag, tirsdag og onsdag.
Du ser ofte rbk spillere der da, det er kult
Og det er jo billigt, 250,- i måneden er jo ganske bra.
stenger vel 23.00 om kvelden tror jeg
Kaliber er jo lengre unna enn Dragvoll
Og bussene går oftere fra Dragvoll.
Dessuten trener jeg på Dragvoll.
Og da kan dere se meg posere.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/