Viser resultatene 1 til 14 av 14

Tråd: Informasjon om anabole steroider

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26

Informasjon om anabole steroider

Hei!

Er en gutt på snart 19 år som har trent med frivekter i et halvt år snart.
    Er 178 høy og veier ca. 70kg

For å gå opp i vekt har jeg nå avsluttet en kur på en 3 liters bøtte med big mass protein og vektøknings pulver, og bruker også creatin.

Desverre har dette fungert ganske dårlig, har gått opp et par ynkelige kilo, men de er tatt av igjen etter at jeg sluttet med det. Det eneste resultatet var fin fremgang i definisjon av musklene mine, så treningen viser bra fremgang

Men siden jeg på internett bare finner artikler om bole, der det kun står ulempene ( skremselspropaganda eller? ), så lurer jeg på om noen av dere erfarne treningsfolk kunne gitt meg informasjon om de beryktede bolene.
    Kunne gjerne tenkt meg å høre om de forskjellige typene, virkningen og hvilken fremgang de forskjellige typene kan gi, f.eks har jeg lyst å vite mer om de russer bolene.

Vil gjerne ha konstruktiv informasjon, med saklig informasjon, advarsler i forhold til virkninger etc.

Har ingen store planer om å teste pga. alt det skumle jeg har lest om det, men vil gjerne vite mer om dette.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sorry men dette er feil forum for å prate spesielt mye om akkurat dette emnet.
    Dessuten så har du trent 6mnd`s tid og trenger ikke engang begynne å TENKE på å sette deg inn i emnet på flere år enda.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Sorry men dette er feil forum for å prate spesielt mye om akkurat dette emnet.
    Dessuten så har du trent 6mnd`s tid og trenger ikke engang begynne å TENKE på å sette deg inn i emnet på flere år enda.
    Hei!

Skjønner din mening, fra ditt standpunkt som en erfaren kroppsbygger eller hva du enn nå er, men vil likevel kritisere ditt svar til meg.

Er det ikke bedre at du gir meg et klart og ærlig svar om emnet, og gir meg informasjon om dette, en at jeg fortsatt sitter med mange ubesvarte spørsmål som jeg ikke finner svar på. At jeg er mindre erfaren innen trening betyr vel ikke at jeg skal bli sett ned på, og bli nektet retten til å få vite ting som jeg ikke finner svar på andre steder? Ja, jeg vet at jeg ikke er erfaren, men jeg har likevel ikke tenkt å prøve bole, men siden bole faktisk er et aktuelt tema innen dagens treningsmiljøer har jeg vel rett til å få vite noe om det. Et forum som dette burde jo faktisk være en kunnskapskilde for meg, der jeg blant annet kunne få høre mer erfarne folks holdninger, kanskje erfaringer og generell info om dette. Jeg lærer ikke om jeg ikke får svær på det jeg søker, skjønner?

Synes din holdning overfor meg var mer av det slaget, at du rakket ned på meg som " en patetisk nybegynner, med dumme tanker".
    Litt mer åpenhet hadde ikke skadet, men takk likevel.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    om jeg har en irritert tone i svaret på det siste innlegget, så beklager jeg i så fall dette, men er det noen som vet om et forum der jeg kan finne informasjon om emnet?

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    www.treningsforum.no er et annet forum i Norge ellers må du til de utenlandske.

www.elitefitness.com osv osv

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av HIT
    www.treningsforum.no er et annet forum i Norge ellers må du til de utenlandske.

www.elitefitness.com osv osv
    ok..takk skal du ha

sorry om jeg kom med feil spørsmål på feil sted, men fant ut at dette forumet er for mer erfarne folk

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Det er for nybegynnere og, bare les og søk litt på forumet du, så vil du finne svar på det meste man kan lure på.

Ang aas bør du ikke tenke på å bruke det enda, men kunnskap er meget viktig og artig å inneha, selv om du kanskje aldri vil komme til å benytte deg av den. Her er ett meget bra forum du kan lese på: www.steroidology.com

Uansett bør du ikke vurdere aas før du kan trene riktig og spise riktig, og det tviler jeg sterkt på at du kan etter bare 6 måneder.

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Og hva enn du gjør; hold deg milevis unna come.to/boleforum !
    http://www.dingsekongen.no

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av littleboy
    Hei!

Skjønner din mening, fra ditt standpunkt som en erfaren kroppsbygger eller hva du enn nå er, men vil likevel kritisere ditt svar til meg.

Er det ikke bedre at du gir meg et klart og ærlig svar om emnet, og gir meg informasjon om dette, en at jeg fortsatt sitter med mange ubesvarte spørsmål som jeg ikke finner svar på. At jeg er mindre erfaren innen trening betyr vel ikke at jeg skal bli sett ned på, og bli nektet retten til å få vite ting som jeg ikke finner svar på andre steder? Ja, jeg vet at jeg ikke er erfaren, men jeg har likevel ikke tenkt å prøve bole, men siden bole faktisk er et aktuelt tema innen dagens treningsmiljøer har jeg vel rett til å få vite noe om det. Et forum som dette burde jo faktisk være en kunnskapskilde for meg, der jeg blant annet kunne få høre mer erfarne folks holdninger, kanskje erfaringer og generell info om dette. Jeg lærer ikke om jeg ikke får svær på det jeg søker, skjønner?

Synes din holdning overfor meg var mer av det slaget, at du rakket ned på meg som " en patetisk nybegynner, med dumme tanker".
    Litt mer åpenhet hadde ikke skadet, men takk likevel.
    Tror du misforsto NK en smule....

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    hmm, hørtes skummelt ut med ordet "kur" på protein og kreatin hehe
    proteinpulver og kreatin alene vil ikke gjøre deg til arnold, milevis derifra. for at du skal vokse, må du spise riktig over lengre tid, altfor lang egenltig, hmm. men les denne linken, så skjønner du sikkert hvorfor du ikke har fått den fremgangen du ville.

http://www.fitnessprat.no/forum/showthread.php?t=6703
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Medlem kontoen er ikke i bruk sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Proteiner og annet kosttilskudd er ikke akkurat noen kur nei! Det er noe man trenger hele tiden hvis man ikke klarer å få i seg tilstrekkelig av dette gjennom maten.

6 mnd er ikke lenge, du må nok være litt mer tålmodig!

Kliss nytt medlem not2big sin avatar
    Ble medlem
    10-2003

Steroider

Fatter ikke at unge gutter i det hele tatt tenker på å ta steroider, dere har jo hormoner så det vokser ut av ræva på dere. Har ikke behov for boler.

Ser så sinnsykt mange ungutter i alderen 16 - 18 år på studio som boler, tror de er sinnsykt store, men ser egentlig bare kvapsete og fulle av vann ut. Og de er fulle av kviser i både tryne og rygg....

Husk at mat og rett trening kan gi deg like store resultater som bol i begynnelsen. Jeg kan forstå gutta i tungvektklassen på 110 kg + for at de i det hele tatt skal kunne konkurrere med de store, er de nødt til å bruke det, men unggutter som skal prøve å få litt brystkasse til sommeren, synes jeg bare er latterlig.

Man vokser under kuren, og når man er ferdig går vannet bort, og man er tilbake til utgangspunktet men med mer kviser og ødelagte ledd og senefester.

Tren naturlig mens du er ung, du vokser mer enn bra nok da. Spis godt og hvil mye, så skal du se resultatene kommer........

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Jeg kan jo legge til at hvis du ikke klarer å legge på deg rent, vil du heller ikke klare å legge på deg på steroider. (Hint: energioverskudd).
    http://www.dingsekongen.no

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2004

Exclamation

ALLE klarer å legge på seg... Spis ! Spis! og SPIIIIIS! Spiser du fler kalorier enn du bruker vil du gå opp i vekt...

Skaff deg en Gainer.. og et SKIKKELIG matprogram som du følger... SPIS alt du kommer over... Ta gjerne gainer flere ganger om dagen... 2... 3... hva du har råd til... Du VIL gå opp i vekt da....

Har null respekt for 16-17åringer som begynner med sterioder uten noen planer om å bli no eller noe som helst treningsgrunnlag...
    Dessuten, etter en kur vil du miste masse muskelmasse og bruke penga på å kjøpe en ny kur... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur.... og en ny kur....

hvor skal du få penga fra? jaja, nok om det....

oppskriften for maximal anabol effekt er følgende::: (fant ikke no annen mat ) og

Ha deg vekk fra PC'en og gå å SPIIIIIIIS!!!!!!

Lignende tråder

1. Doggcrap-trening oversatt til norsk!
    By Oracle in forum Trening
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 24-10-04, 15:32

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.