Jeg elsker sprint og for så og si alt det innebærer. Jeg har lyst til å bli den beste, og vil gjøre alt som kreves for å oppnå det. Men...
Boksing, jeg savner å drive med det og har lyst til å gjøre så... Jo mer jeg tenker på visse ting får jeg mer og mer lyst til å bedrive boksing.
Jeg har mer lyst til å bli stor innen sprint, men jeg har ikke det genetiske grunnlaget for å bli best, selv om jeg mange ganger prøver å overbevise meg selv om at jeg skal overkomme det. Min treningsiver er ubeskrivelig, og egentlig altfor tilstedeværende, men mange ganger er jeg redd det ikke er nok.
Jeg elsker å trene sprint og den følelsen jeg får når jeg "driver" bortover friidrettsbanen.
Så har vi boksing. Miljøet for proffboksing har alltid tiltrukket meg siden jeg var liten (Vegas, baby), og jeg har alltid brent for boksing og kampsport (har drevet med det siden 6årsalderen). Jeg liker følelsen av å være effektiv med never og bein i kamp, altså virkelig vite at jeg er en "kampmaskin", hehe.
Ved å bedrive boksing vil man jo også tjene en del mer, dvs at jeg selvsagt vil bli proff.
Jeg kunne også blitt så stor jeg ville og slippe å tenke på styrke x kroppsvekt, noe som kunne gjort det mulig for meg å stille i kroppsbygging el.l. i tillegg.
Så har du jo selvsagt det med hjerneskader innen boksing da...... Hmmm....
Skal jeg bedrive noe, må jeg være BEST i det, det er bare sånn jeg er... :-\
Jeg vil tro jeg vil bli bedre bokser enn sprinter siden jeg sikkert har like mye Type I-fibersammensetning som Type II-sammensetning som vil være mer fordelaktig for sprint.
Jeg vurderer å teste fibertypesammensetningen hos NTNU, noen som vet hva det koster? (tror jeg hørte det var rundt 500,-)
Jeg må vel velge, sprinter eller bokser? Jeg vet hva jeg vil være akkurat nå, tror jeg... Faen, hvor vanskelig skal det være da?

LinkBack URL
About LinkBacks

), og jeg har alltid brent for boksing og kampsport (har drevet med det siden 6årsalderen). Jeg liker følelsen av å være effektiv med never og bein i kamp, altså virkelig vite at jeg er en "kampmaskin", hehe.
Svar med sitat
hehe..