Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 51

Tråd: Ingen fitness/kropssbygging studio i Bergen. Jeg vil starte!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2002

Ingen fitness/kropssbygging studio i Bergen. Jeg vil starte!

Jeg skjønner det ikke.
    Det var en gang noe som het Krafthuset, men det er jo lagt ned.
    Kjipt for de som trente der.

Etter det har jeg lekt litt m tanken å starte et skikkelig gym, fordi som trener skikklig og liker sporten. og selvfølgelig for de som liker bare å holde seg iform.
    Men det er jo ikke noe enkelt prosjekt. Utstyr koster å handle inn. Kan ikke bare handle dårlig utstyr. Kunne godt tenkt å handle inn Panatta.
    Men har ikke funnet noe side og hvor mye det koster.
    En annen stor utgift er jo lokale. Det kan jo ikke være altfor lite, og det må jo være lokalt. Rundt Bergens omr. Kanskje Danmarksplass eller i sentrum. Men det koster en del.

Men som sagt tidliger, Bergen MANGLER virkelig et skikkelig studio. Ser at det mangen som kunne stilt. og hadde de hatt en skikklig studio å trene på og skikkelig støtte. Kunne det sikkert vært noen fra Bergen på pallen også. Har selvfølgelig lagt merke til utviklingen på Kaliber Gym i Trondheim. Det er jo bare til å ta seg av hatten. Men kan tenke meg at de har hatt en del egenkapital.

Noen tips, så tar jeg imot det. MrMuscle, hva sier du til å starte sammen
    -)
    Hvordan er int????

Mvh
    MisterPump
    Mister Pump

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    pro gym i sandefjord er norsk importør for panatta ,
    300kvadrat + garderober og utstyr for rundt 700lapper skulle tenker jeg du ville komme et stykke med.
    Gym line i fredrikstad (snakk med Daniel) leverer hammer strength til bra priser + brukt utstyr.

Utstyr kan leases

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Vist det blir åpnet er jeg første meldlem...

TEAM BODYTECH

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Hvordan er utleie prisene på forretningslokaler rett utenfor Bergen sentrum da ?

www.kalibergym.no
    Ble medlem
    06-2003
    Som byggern sier, så trenger du vel minst 300 kvm stort lokale, minimum. Og du bør sørge for at huseieren installerer bra ventilasjonsanlegg til deg. Og med mindre det har vært gym der før, så må du påregne noen hundre tusen kroner til klargjøring av lokalene (bygging av garderober m/dusjer, oppsett av resepsjon, ev. teppe eller belegg på gulv, osv osv).

Og så er det en del andre utgifter du må regne på, som du kanskje ikke har tenkt på. Det er ganske mange faste utgifter å ta høyde for når man driver gym. Og virksomheten blir normalt sett ingen gullgruve de første årene, så du trenger en god del egenkapital å tære på frem til dere begynner å tjene penger.

Vi har gjort mange erfaringer på Kaliber her i Trondheim, så det er bare å sende meg en PM dersom du vil ha litt tips om hvordan du best setter i gang med dette, og hvor mye egenkapital du trenger osv.

Mvh,
    -Gunnar Jacobsen
    http://www.kalibergym.no

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2002
    Har vært i kontakt m Pro Gym i Sandefjord, meget behjelplig.
    Men det store problemet er nok Egenkapital.
    Har blitt fortalt at banken gir ikke noe finansiering.

Satt å tenkte på en ca 300 kvm, men det viktig er med beliggenhet.
    Er veldig fristet til dette. Der nok ikke så mye penger å tjene på dette. men Bergen trenger et slikt sted. Absolutt.

Prisene på utstyret er jo ikke akkurat billig heller. å bruke et par hundre tusen på klargjøring til lokalet Har jeg ikke regnet med. Men det kommer nok helt an på lokalet.

Har sett at det er en del kontorlokaler ledige. Men har ikke fått noe ca pris per kvm. Må nok forhøre meg med en del eiendomsselskap.

Det er ikke noe enkelt. Men det må jo være mulig å starte noe slikt.
    Bergen er vel den eneste storbyen i Norge som ikke har et slikkelig Gym.
    Av og til skulle jeg ønsket at jeg bodde i Oslo eller Sverige. Det er en del byer i Norge som er langt foran Bergen. Det er ikke bra.
    Mister Pump

Medlem
    Ble medlem
    09-2002
    Det er nok ganske hardt å starte eget gym, men en god del folk hadde nok blitt glade for det.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg har lekt litt med ideen selv. Sett etter finansiering fra et par av rikmansfolka. Men det det koker ned i er at man må ha en ganske solid startkapital, og man må ikke forvente at man tjener penger på det de første 2-5 årene. Og dette er vanskelig for folk å takle. Har blitt kontaktet av folk som ville starte opp med brukt utstyr, det har jeg aldri vært interessert i. Skal det startes opp, så vil jeg at studioet skal ha alt det utstyret jeg aldri finner i andre studioer.

Når det gjelder lokaler så er jo en stor hall det ideelle. Men det sier seg slikt at 300 kvm er ikke akkurat billig midt i byn. Det er jo en del gamle industrigreier ved danmarksplass, men jeg vet ikke rett og slett. Det er en livs investering.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2003
    Gammle lokalene til Laksevåg Treningsstudio elle rhva det het igjen da...?

Å snakke med Studio A/Sats og evt starte en "underavdeling" for seriøs vekt trening... kanskje kombinere det med en styrkeløfter klubb og noe slikt...

bergens filial av kalbier gym da?

lufter hodet her....
    Vitale mål:
    187 cm høy
    matchvekt på 85 kilo
    38 cm rundt armene...

Vitale Rekorder:
    benkpress: 100kg
    Knebøy: Noe Uvist
    Markløft: Noe Uvist
    Hantel: 3RM med 20 kg

Love Me Or Leave Me, This Is What You Get....

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Slike tanker virrer og går i hodet mitt og, men for min del, så ligger en sånn investering en del år fram i tid. Tror du kunne fått en del medlemmer hvis gymmet var av bra kvalitet, for da hadde det vært det eneste av sitt slag i bergensområdet.

Gold Member Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Det burde da også ligget i sentrum, def. av sentrum er vel nokså vid, men danmarksplass er etter min oppfatning for langt ute..

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2003
    tror folk ville meldt seg inn på et skikkelig hardocre gym....

De folka som er målgruppen er jo ikke hobbymosjonister.... det er folk som har et mål med ttreningen.... et seriøst mål.... tror nok at folk ville tatt bussen/sykklet/kjørt for å trene på et skikkelig sted....

jeg ville hvertfall sykklet inn til by'n hvis det hadde kommet et skikkelig gym der..... men det er bare meg da...
    Vitale mål:
    187 cm høy
    matchvekt på 85 kilo
    38 cm rundt armene...

Vitale Rekorder:
    benkpress: 100kg
    Knebøy: Noe Uvist
    Markløft: Noe Uvist
    Hantel: 3RM med 20 kg

Love Me Or Leave Me, This Is What You Get....

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Å starte et rent hardcoregym gir deg som regel et problem og det er at du ikke får den mengden vanlige folk (ofte passive medlemskap) som trenges for å få inn pengene du måtte trenge for å klare å drive et slikt gym.
    I en startfase slutter heller ikke de fleste på "sitt" gym og bytter til ditt gym før deres årsmedlemskap går ut , folk er som regel gniene på den måten.
    Enkelt regne eksempel.
    400 kvadrat billig husleie , nytt utstyr til 700 000 + oppussing til 200 000.-
    Lån og husleie kan du da sette til ca 55000.- pr mnd + strøm,lønn,forsikringer,vedlikehold osv osv.
    årsmedlemskap 3500.-
    du trenger rundt 200 årsmedlemskap til den prisen for å få dette til å gå rundt i tillegg må du selge litt kosttillskudd.....................tjaa ikke umulig i en by som Bergen om man jobber mye selv i begynnelsen.

Et lite problem med dette regnestykket er at i Gym bransjen så har enkelte gode og enkelte dårlige måneder og da trenger du litt kapital på bok for å ta disse svingningene i begynnerfasen.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2002
    Ja,Takker for mangen tips, Har lagd meg et lite regnestykke på dette ja.
    Skal forhøre meg litt rundt. Der liksom ikke ting som gjøres på en to tre vet du.

Men jeg har budsjettert med 900 000 i utstyr. Tilsammen kommer vel alt på 1,1 mill. sånn røflig. Har ikke regnet med noe særlig i inntekt fra kosttilskudd. Vet det kan være en bra inntektskilde.
    Men mye ligger å hviler på lokalet, hvor mye en må ut med der osv.

Vi får se Godt Folk, Kanskje det kommer et skikkelig gym her i Bergen. Ingenting er umulig.

Det er bare til å fortsette å skive inn her eller sende meg en PM, Tar imot all tips med strakne armer. Kan også skrive mail til meg på ray_mcgregor@hotmail.com
    Mister Pump

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cera
    Det burde da også ligget i sentrum, def. av sentrum er vel nokså vid, men danmarksplass er etter min oppfatning for langt ute..
    Enig med Cera her, det bør ligge sentralt, ikke i utkanten av byn.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Skal et gym ligge i sentrum av en by vil som regel husleie utgiftene drepe gymmet i løpet av kort tid om det ikke er et kjedegym av typen SATS ol

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Byggern
    Skal et gym ligge i sentrum av en by vil som regel husleie utgiftene drepe gymmet i løpet av kort tid om det ikke er et kjedegym av typen SATS ol
    Det tenkte jeg ikke på, husleie utgiftenen i sentrum er sinnsyke, så det er vel ikke så smart nei.

Varg
    Gjest
    Vent å se en liten periode, man hvet ikke hva som pluttselig kan dukke opp....... En av grunnene til at kraft huset ble nedlagt er var på grunn av den usentrale beligenheten, pluss dårlig markedsføring. Jeg tror veien å gå er å først starte en BB klubb, for å så bygge et nettverk av kontakter( investorer, dugnadds arbeid osv). Tror et gym i sentrumskjernen er uaktuelt, fordi det er DYRT å leie lokaler. Men dannmarksplass, Nøste, Møhlenpris er vel greie områder med forholdsvis sentral beliggenhet. Men et rent bygger gym tror jeg man bare kan glemme. Det må være et gym som tar hennsyn til alle grupper, hvist man har planer om at det skal gå rundt. Er det noen som hvet hvor mange fra Bergen som skal stille? Jeg har hørt 9 stk.

MVH
    varg

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2003
    Lykke til.
    Til å begynne med; Finn deg en partner!
    Start heller et mindre gym ved oppkjøp av et annet gym.
    puss opp det brukte utstyret, sats på aerobic for bedre image.
    Sats også på litt nyere trimutstyr i tilegg. sykler,stepper,tredemølle etc.
    Bruk mye tid på reklame, spes i høstperioden, sats på
    skole-elever, og pass opp for dårlig rykte.
    Belligenheten er tildels viktig, her kommer det ann på hvor hardt
    du satser, bedre belligenhet, dyrere leie, høyere risiko.
    Har sett nok en studioeier falle.
    Skal du kjøre stort må du ha drahjelp fra de store kjedene,
    eller går du på ræva mann! Studiobransjen er ingen gullgruve,
    selvom Skjøldt har 2 lamborghinier i garasjen, så er det nok ikke
    pga mange medlemmer på Haralds! Da må du nok spe på inntekten
    med ulovligheter.. (ikke å anbefale!!)

Men uansett, start mindre, voks deg større, og er du heldig blir du kjøpt
    opp av en større kjede, og tjener fett på det +en daglig lederjobb.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2002
    Vil nok ikke sats på å kjøpe noe annet studio, ikke noe i bergen som er bra eller som jeg kunne tenke mg, Aerobin og spinning og de tingene der utgår. Grunnen til å satse på nytt utstyr, for det folk vil ha og det er det som er best. Skal ikke drive tid på å pusse det opp, selv om jeg kan spare penger på, vil nok tape penger på det, fordi folk vil ikke trene med det. Får hjelp fra en annen, er det ikke noe problem, kan være vanskelig i starten, men det er ikke noe umulig sak, når aandre får det til i andre steder i Norge, hvor ikke skal jeg få det til. Har du en god plan med masse kontakter, så skal en få det til.

Krafthuset i Bergen ble ikke lagt ned pga. konkurs eller noe sånt, det var et kamerat prosjekt.
    Og det går ikke an å drive sånt, Har man et proffesjonelt forhold til invisteringer og jobb. Så skal det gå bra til slutt.

Basta, jeg har tro på tingene, men det er finansiering som er utfordringen og de første 4 måndene.

:bb:
    Mister Pump

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    lykke til!

Hvis du ikke vil starte et tradisjonelt gym :

Du kan prøve å opprette et gym som er helt vanvittig hardcore, med bilder av alle mr.olympianene på veggene og skikkelig hardcore atmosphere, med train or shut up på veggene og egen metal jukebox og sånn, slik at det blir et slags mål i seg selv å trene nettopp der, så kommer folk fra rundt om i hele skandinavia for å oppleve atmosfæren, og det blir litt Golds Gym 1970 preg over det.
    RockyRock

www.kalibergym.no
    Ble medlem
    06-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av ØLmage
    Studiobransjen er ingen gullgruve,
    selvom Skjøldt har 2 lamborghinier i garasjen, så er det nok ikke
    pga mange medlemmer på Haralds! Da må du nok spe på inntekten
    med ulovligheter.. (ikke å anbefale!!)
    Herregud hva er dette for pissprat?? Sitter du og sier at Schøldt har kjøpt bilene sine med inntekt fra ulovligheter?? Har du noen som helst idè om hvor bra Harald's gym egentlig går? Det er nok et av de best drevne gymmene i hele landet. Og ved siden av gymmet har Harald i mange år drevet lukrativ forretning med bruktimport av bil.

Men det er visst alltid en lettvint og populær løsningen for misunnelige gjøker som ikke får til noenting selv å beskylde de vellykkede for å drive med ulovligheter.

-Gunnar

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Det fjollete nicket hans sier vel nok. Haralds er et meget bra gym, med et vidt spekter av muligheter enn hva et gym vanligvis pleier å være. Derimot å eie to slike biler er jeg sterkt imot... luksus i den grad bør unngåes... da det er nok elendighet på denne kloden fra før av..

www.kalibergym.no
    Ble medlem
    06-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av forecloseradream
    Derimot å eie to slike biler er jeg sterkt imot... luksus i den grad bør unngåes... da det er nok elendighet på denne kloden fra før av..
    Litt off-topic dette her da, men må bare kommentere det likevel. Å eie to fine biler er kanskje luksus, men det bidrar ikke til å øke mengden elendighet i verden. Det eneste som skjer når noen kjøper seg en dyr bil, er at penger bytter hender. Fabrikkarbeidere får lønna si, bilselgere får lønna si, transportarbeiderne som frakter bilen får lønna si, osv osv, og èn riking (bilkjøperen) overfører noe av formuen sin til en annen riking (bilfabrikkeieren). Ingen verdier har gått "tapt" - verden er globalt sett ikke forandret i det hele tatt.

Den eneste form for luksus som bidrar til å gjøre verden til et dårligere sted å være, er den form for forbruk som tærer på ikke-fornybare ressurser, eller som ødelegger miljøet.

-Gunnar

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gunnar
    Sitat Opprinnelig skrevet av forecloseradream
    Derimot å eie to slike biler er jeg sterkt imot... luksus i den grad bør unngåes... da det er nok elendighet på denne kloden fra før av..
    Litt off-topic dette her da, men må bare kommentere det likevel. Å eie to fine biler er kanskje luksus, men det bidrar ikke til å øke mengden elendighet i verden. Det eneste som skjer når noen kjøper seg en dyr bil, er at penger bytter hender. Fabrikkarbeidere får lønna si, bilselgere får lønna si, transportarbeiderne som frakter bilen får lønna si, osv osv, og èn riking (bilkjøperen) overfører noe av formuen sin til en annen riking (bilfabrikkeieren). Ingen verdier har gått "tapt" - verden er globalt sett ikke forandret i det hele tatt.

Den eneste form for luksus som bidrar til å gjøre verden til et dårligere sted å være, er den form for forbruk som tærer på ikke-fornybare ressurser, eller som ødelegger miljøet.

-Gunnar
    Ja okey, jeg var litt rask der Alikevel mener jeg det er så mye annet som kan være bedre enn å bruke de millionene på to biler for å gjøre rike jævler bak sjappa rikere... du kan f.ex sende pengene til afrika :P

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    når jeg gjør noe tenker jeg bestandig på bærekraftig utvikling

neida, jeg syns folk skal få eie så mange biler de vil uten at noen skal si noe.

forecloser; er du kommunist?

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av polarmainn
    når jeg gjør noe tenker jeg bestandig på bærekraftig utvikling

neida, jeg syns folk skal få eie så mange biler de vil uten at noen skal si noe.

forecloser; er du kommunist?

Nei, er ingenting av sånt... lever opp etter egne meninger, kombinert med meninger som passer litt inn i samfunnet, men her trekker jeg fra egne meninger

Kommunismen har forresten aldri eksistert i sin fulle virkning. Dvs. kommunisme har ikke eksistert, bare et tåpelig bilde av den

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    kommunismen har eksistert!! det er bare at den kan aldri funke! uansett! :|

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    kommunismen har eksistert!! det er bare at den kan aldri funke! uansett! :|
    Hver sine meninger

Ble medlem
    04-2003
    Kommunismen har forresten aldri eksistert i sin fulle virkning. Dvs. kommunisme har ikke eksistert, bare et tåpelig bilde av den
    Vi er sannsynligvis inne på samme tankegang, men jeg mener nå at kommunismen har eksistert, den ideelle kommunisme har derimot ikke eksistert.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    hør hva jeg sier, den den KAN ikke ekstistere, et samfunn kommer aldri til å fungere med kommunisme!

Ble medlem
    04-2003
    Hvorfor kan ikke kommunismen eksistere? Hva med Cuba og Kina?

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Enig... den idielle kommunismen kan neppe eksistere.. det stemmer...

Nå mener jeg samtidig at det er bare en type kommunisme, en type som lever opp til de hovedtankene den har.. slik som demokrati e.l.

Kina og russland var bare kommunisme på halv maskin... dermed mener jeg den ikke har eksistert .. men men

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    på cuba og i kina er alt bare rosenrødt?

hvorfor skal folk gidde og å jobbe mer enn andre og allikevel få lik lønn? ingen gjør det! og da kommer onkel kommunist og bare "fjerner" de som ikke vil jobbe mye...

nå har ikke jeg satt meg så dypt inne i denne kommunist greie, men jeg har fått med meg nok til å forstå at det aldri kan fungere som det står i boka uten at noen(les; ganske mange) får svi for det

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    på cuba og i kina er alt bare rosenrødt?

hvorfor skal folk gidde og å jobbe mer enn andre og allikevel få lik lønn? ingen gjør det! og da kommer onkel kommunist og bare "fjerner" de som ikke vil jobbe mye...

nå har ikke jeg satt meg så dypt inne i denne kommunist greie, men jeg har fått med meg nok til å forstå at det aldri kan fungere som det står i boka uten at noen(les; ganske mange) får svi for det
    Tvert imot er alt rosenrødt, samtidig har jeg aldri sagt jeg er noen fan av kommunisme, jeg missliker tankegangen. Men jeg missliker også kapitalisme..

Ble medlem
    04-2003
    Polarmainn har du vært i Kina og Cuba?

(har en liten følelse av at vi "ødelegger" dette innlegget med denne kommunistdebatten)

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Gunnar sin feil :P

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2003
    gunnar.. du vet vel hva jeg mener.. think about it..
    men jeg påstår ingen ting. Harald(s) har tross alt vært
    med i gamet siden krigen..
    Vel.. Nesten!

Medlem
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    25
    Veldig offtopic her etter hvert, men kommunismen har ikke eksistert i sin fulle helhet, kun en form for startfase hvor den innføres i et land med makt. (Sovjet) Kommunismen i sin virkelige virkningsfase ble aldri gjennomført i Sovjet.

Har ikke sett på hvordan kommunismen utviklet seg på Cuba. Mener å huske at det gikk bedre her.

Og, får å si det sånn, kommunismen er et genialt samfunnstyre - dersom det lar seg gjennomføre på en måte som er til folkets beste.
    Mens sana in corpore sano
    Juvenalis

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    norge har vært stort sett mildt kommunistisk i 60år.
    RockyRock

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    alle styremåter fungerer fint, bare folk er vettue i hue.
    You are hotter than 92% of men on this site!

Medlem
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    25
    Hva med at en moderator starter en post på offtopic of flytter alle postene om kommunisme til den posten?
    Interessant diskusjontema.

forecloseradream,
    Sa du at du ikke liker tankegangen i kommunisme? Hvorfor ikke? Selve kommunismen er jo genial i teorien - selv om den ikke viser seg å være like genial i praksis.
    Mens sana in corpore sano
    Juvenalis

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2002
    Det er meningen å dsikutere mulighetene for gym i bergen osv.
    Ikke kommunismen :-)
    Mister Pump

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    ja jeg begynner seriøst å lure på noen av disse folka.

ta det till kommunist forumet eller noe.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    haha Kom igjen din slask join kommunismeclanen til spec

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2002
    Hva med gamle Kronstad treningssenter Mister Pump? Vet ikke hva som er skjedd med de lokalene nå men er jo mulig de fortsatt har treningsutstyret..lokalene var i alle fall rimelig grei!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Lokalene var ikke særlig greie da. Det var lavt under taket, og luftingen var ikke særlig heller.

Tror mesteparten av utstyret er solgt.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2002
    Alt av utstyret er solgt, og lokalene er ganske stusselige også. Er på jakt etter noe annet enn det, et nye sted. Er sikker på at det vil slå an etterhvert. Bare pengene som mangler.
    Skal vi slå oss sammen MrMuscle. Har troen på det. Er på jakt å slå meg sammen med noen på prosjektet.
    Mister Pump

Medlem Memento sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    BUMP

Sitat Opprinnelig skrevet av Mister Pump
    Alt av utstyret er solgt, og lokalene er ganske stusselige også. Er på jakt etter noe annet enn det, et nye sted. Er sikker på at det vil slå an etterhvert. Bare pengene som mangler.
    Skal vi slå oss sammen MrMuscle. Har troen på det. Er på jakt å slå meg sammen med noen på prosjektet.
    Er det fremdeles noen som jobber med å få til noe slikt? Jeg kan ila. 2006 stille med en del egenkapital og delta i driften...men den største utfordringen er utgifter til husleie. Det er VANVITTIG dyrt å leie sentralt i Bergen, så det må i beste fall bli Kronstad/Minde/Damsgård/Laksevåg.

Medlem mr.x sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    jeg har innvistert i en del, og kunne tenkt meg å innvestere iflere ting.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.