Heisann.
Jeg er en jente på 22 år, 165 cm høy, og 65 kilo.
Jeg kunne trengt noen råd ifra dere som kanskje har litt mer erfaring/kompetanse på dette området enn det jeg har.
Jeg får ingen fremgang. Kiloene står stille, samme med centimeterene. Jeg går verken ned eller opp i vekt, og omkretsen rundt armer, lår, mage og bryst er de samme. Energi nivået etter trening er også så godt som null. Føler meg sliten mye av tida, og føler heller ikke at treningen gir meg noe ekstra overskudd.
Jeg mener selv at jeg har et OK kosthold. Det består kort sagt av kjøtt, fisk, frukt og grønt, og bra fett.
Målet mitt med treninga er å få en slank og veltrent kropp, altså ta av noen centimeter her og der, samt få mindre fettprosent.
Treningsopplegget mitt er som følger:
Mandag
Rygg(rygghev, nedtrekk sittende roing), skuldre(sidehev, fronthev, sittende sidehev), bein(knebøy, utfall, strake markløft), mage(planken, skrå og rette sit-ups).
Torsdag
Bryst(kabel krysstrekk, push-ups, benk og flyes), armer(hammercurl, bicepscurl, franskpress, enhånds tricepspress og dips) + mage.
I tillegg til dette løper jeg et par ganger i uka, men det hender at jeg slurver litt på det. Hender at jeg svømmer litt også.
Er også ganske aktiv med hest, så det blir noen timer i uka med det.
Nå for tiden går det mye i frivekter, men har før trent endel med maskiner. Har trent så og si fast over en lang periode nå, så det er noe mer enn et tomt nyttårsforsett.
Setter pris på alt av innspill, forslag og råd dere har å komme med. Føler jeg ikke kommer noen vei.
Mvh
A

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat