Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 71

Tråd: Innlegg som alle bør lese!

aro
    aro er ikke aktiv
    Superior newbie aro sin avatar
    Ble medlem
    05-2004

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    det er ganske bra Ghost Written, men er et par ting som avslører den synes jeg, selvfølgelig vil bare doping-telefon velvilje, men de burde gjøre det på andre måter enn å late som de er f.eks en bygger, hehe brukte butikkpengene på å kjøpe stash, come on..jeez
    RockyRock

aro
    aro er ikke aktiv
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock
    det er ganske bra Ghost Written, men er et par ting som avslører den synes jeg, selvfølgelig vil bare doping-telefon velvilje, men de burde gjøre det på andre måter enn å late som de er f.eks en bygger

Hvordan i all verden kan du si med sikkerhet at de har laget et falskt innlegg?

Ble medlem
    10-2002
    eller når jeg leser den engang til, ligge om natten for seg selv å grine, hahahahaha, den er dårlig skrevet, elendig.
    RockyRock

aro
    aro er ikke aktiv
    Ble medlem
    05-2004
    eller når jeg leser den engang til, ligge om natten for seg selv å grine, hahahahaha, den er dårlig skrevet, elendig.
    Du tror altså ikke at det er mulig å ha psykiske problemer som medfører at man ligger om natten og gråter alene?

Ble medlem
    10-2002
    han fikk selvfølgelig alle bivirkningene, og livet hans gikk til helvete, jeg tror ikke noe på det, når han bygget seg opp en god økonomi og en kropp på 122kg( skal si de tok voldsomt i) mens han kuret, da må han ha vært flittig og sterkt mentalt, og butikkpengene på stashet sitt, vel på mayhem forums så sa tom prince han han sjeldent bruke mer enn 4000dollar i halvåret på dop, og ikke de ville summene som folk tror på, sånn 50-60-70000 kroner i året.
    RockyRock

Ble medlem
    10-2002
    han fikk høre at han hadde en fin kropp når han var 19, sikkert av foreldre og venner

det får nesten alle høre i den alderen, spesielt nå, når mtv og mainstream og alt mulig handler om blåbær hjerner med masse make up på som synger om tyggegummi, så er foreldre på vakt og sier sånt, så de har tatt med det, slik at det skal virke som om de som sier det, faktisk mener det, osv.
    RockyRock

Silver Member waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    enig med deg Rock. litt å ta i den historien der.

Jeg vil muligens si meg enig at enkelt personer fucker til alt, men som jeg VET , så blir ikke majoriteten av brukere sånn der.

De fleste "brukere" lever et vanlig liv som oss alle andre.
    !burger: !burger: !burger: !burger:

aro
    aro er ikke aktiv
    Ble medlem
    05-2004
    Det er faktisk ofte sånn at virkeligheten overgår fiksjonen. Kan ikke skjønne hvordan dere kan være så sikre på at denne er falsk.

Ble medlem
    10-2002
    fordi de tok rett og slett for hardt i
    RockyRock

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Moro at folk som ikke har brukt anabole steroider(???) kommenterer slik de gjør.

Sier kanskje det meste.

Synes historien virker svært troverdig, og er stort sett i samsvar med de erfaringene jeg har hatt med folk som har benyttet seg av AS.
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Tjaa , er ikke så sikker på at denne skulle være falsk , deler av den virker veldig troverdig

Ble medlem
    10-2002
    så fordi jeg ikke tror på historien så mener du Hardway at jeg bruker AS, det er enda kjappere konklusjon enn den jeg kom til, om jeg kan tenke meg å bruke noen år fremover, ja det tror jeg kanskje, det spørs hvor langt jeg kommer naturlig, akkurat nå ser det ut som ingenting kan stoppe meg, men jeg kan få uregelmessig hjerterytme, rører jeg noe som øker blodtrykket mitt mye nå, så er det RIP Rock, så isåfall må jeg lære mye når jeg først bestemmer meg.

Bare synes den historien virker så forskjellig fra det jeg ellers leser, spesielt med tanke på TS sine innlegg, og ting jeg har lest på andre forum.
    RockyRock

Come back king Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Historien er vel ikke så ulik en som ble norgemester i kroppsbygging i ung alder for en god tid tilbake sin historie.

General MrBJ sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    33
    Her vil jeg gjerne inn og si noen ord, da det er noen her som ikke helt tror på dette innlegget.
    Jeg er 25år, opprinnelig fra en liten øy på vestlandet. På denne øya har det altid våre et ekstremt, bole og narkotikamiljø. Størst i Norge i forhold til innbygger tall.
    Jeg har 7bekjente fra barne og ungdomsskole, noen samme alder noen 3-4år eldre som alle startet med å bole i alder fra 16 til 19år. (IKKE meg inkl)
    Dette har altid våre gutta boys!

Jeg ønsker å dra frem 3av desse gutta, uten å nevne navn. Desse 3 er rundt 3år eldre enn meg, ca 28år og har bolet siden 16-17års alder.
    Dette var de mest ekstreme gutta, og for noen år tilbake var det en repotasje på NRK tror jeg, om den mannen/kroppsbyggern med de mest ekstreme brystmusklene i norge/ europa. der kommer en av desse 3 inn. Om han var hobby bygger, eller konk bygger vet jeg ikke. Men bolet gjorde han. Desverre vil jeg si, så trakk han seg fra denne repotasjen bar noen dager før den skulle på luften. Inn kom en annen boler fra Bergen.

Desse gutta bygde seg opp et imperium på bare noen få år, dop og aas! Brukte og solgte osv osv... Tjente fett med penger, kjørte de råeste bilene, knullet sikkert de flotteste damene osv osv. Men!

Selvtillitten, dette er gutta som ble mobbet på barneskole, som ikke hadde venner osv mange av dem hvertfall. AAS bygget opp selvtillitt osv, dem ble plutselig konge på hauen.

Idag, sitter 4av 7 i fengsel av mine bekjente innen dette. Dette grunnet mye dop og ødelagte liv. Driter egentlig i dem!
    De 3 siste er det litt verre med, for da jeg var hjemme sist og besøkte familien. 2uker siden. 2 av dem har tatt selvmord, og grunnen skulle være av AAS bruken etter eksperters utalelser. Dem har rett og slett klikket, kjørt på med litt for mye dop. RIP.
    Siste mann, det er jo egentlig til å le av, dette er ham som egentlig skulle være i den repotasjen på NRK. Han har tatt litt for mye, og å si at han har klikket er vel å være litt snill. Han sitter hver bidige dag, i sentrum (lite sentrum) og diskuterer åpenlyst med GUD. Han har forsvunnet totalt fra denne verden, og dette er litt av baksiden av bruken AAS kan gi.
    Ifra å være gatas gutt, konge på hauen... Så er han krympet og er idag 1/4 av det han var på det største. Og alt, innvendig så som på utsiden er ødelagt. Han kommer aldri til å bli frisk, han reiser tur/ retur galehus osv.

Jeg tror på dette innlegget, grunnet jeg har sett litt den siste tiden av det selv. Og jeg synes det er skremmende, og synd at dette har ødelagt så mye for de som ønsker å satse rent på kroppsbygging osv...

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    knallbra innlegg, stemmer godt overens med hva jeg har hørt fra enkelte av gutta på gymmet... alle reagerer forskjellig på AAS, og som han sier, de fleste blir hekta på trykket og går tilbake etter 1. kuren.

Silver Member korny sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Må si meg enig med artikkelen her. En del gode poeng, en del ekstreme. Men trøkket som forsvinner og den evige trangen til å bli større er der alltid. Folk orker ikke gå uten AAS siden de er i en helt annen verden når de er på enn av. Virker som et par ekstreme tilfeller folk har vært borti her men som folk allerede har sagt: Alle reagerer ulikt.

Citius - Altius - Fortius.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Nå tror jeg nok vi skylder å si at mesteparten av de MEST negative tingene gjerne kommer av at folk begynner å blande inn knark , å si at kroppen ødelegges rent fysisk innvendig av å bruke hormoner er nok å ta i litt feil vei , det kan gjerne være motsatt i enkelte tilfeller , det er faktisk slike ting i bruk i life extension miljøene

Medlem
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    25
    han fikk selvfølgelig alle bivirkningene, og livet hans gikk til helvete, jeg tror ikke noe på det, når han bygget seg opp en god økonomi og en kropp på 122kg( skal si de tok voldsomt i) mens han kuret, da må han ha vært flittig og sterkt mentalt, og butikkpengene på stashet sitt, vel på mayhem forums så sa tom prince han han sjeldent bruke mer enn 4000dollar i halvåret på dop, og ikke de ville summene som folk tror på, sånn 50-60-70000 kroner i året.
    4000 dollar i halvåret er jo over 50.000 kr i året de da.. :P

Bronse Member Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Andreas!
    4000 dollar i halvåret er jo over 50.000 kr i året de da.. :P
    Nai, dollaren er vel ca 6,8 for tia...
    "Går det så går det. Går det ikke, så går det over."

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Rock:

Vet ikke hvilket innlegg du har lest av meg.

Det jeg mente med mine ord var at jeg ble ovverasket over hvor sikker og bastant du var i konklusjonen uten å ha egne brukererfaringer med AS.

NK: Fint du la trykket på MEST. Nettopp fordi gutter i alderen 16-22 stadig er i utvikling, både fysisk og psykisk. I denne fasen av livet har man mange opp- og nedturer. Alt fra kjærlighet, hjemmet, skolen, idrettsprestasjoner, vennekretsen - har berg og dalbaner.

Om mye av dette har en negativ pil forran seg, så tror jeg ikke det skal så mye til før man begynner å slite med AS bruken. Ikke like ille som han på dopingtelefonen , som har brukt dette kontinuerlig i flere år, men det skader i allefall merkbart.

De positive tingene ved livet er ikke lengre positive. De fokuseres ikke lengre på. Mens de tingene som var helt ok + negative, har utviklet seg i veldig negativ retning. Man begynner å tenke og fundere over alle disse tingene med berg og dalbaner , og det tror jeg sliter på mange.

Og når sant skal sies så er vel psykisk helse relativt tabu. Er det mange 20åringer, som du er bekjent av på gymmet som forteller deg at de sliter av kur, på pct, osv? Det er de færreste.

Om jeg hadde grått i meg til sengs hver kveld hadde jeg iallefall aldri fortalt det til noen kroppsfikserte idioter på gymmet.

..thats just my opinion
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    6,33

Spiser mye egg og lever fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    4000 dollar i halvåret = 8000 dollar i året.
    8000*6,33 = 50640kr.
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Come back king Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Hehe skal ikke være lett med så avansert matematikk

Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    6,33
    Er no ikkje lenge sia den var 6,8?
    Sist eg tok ut pokerpeng var den det.

Jaggu, kan begynne å spekulere. Sitte inn på lavkurs og ta ut på høgkurs. Hehe.
    Veit ikkje kor store svingningene er eg... Noko som veit om sider med framstilling av det?

Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Er no ikkje lenge sia den var 6,8?
    Sist eg tok ut pokerpeng var den det.

Jaggu, kan begynne å spekulere. Sitte inn på lavkurs og ta ut på høgkurs. Hehe.
    Veit ikkje kor store svingningene er eg... Noko som veit om sider med framstilling av det?

Oida, ja, såg ikkje da med halvår eg gitt

Ble medlem
    03-2004
    Prince er jo en kroppsbygger på verdensnivå så dette gjelder jo ikke for mannen i gaten. Men visst du skal gå jevnt på AAS i et år koster jo det penger, ingen tvil om det. Er ikke selve steroiden som er hovedproblemet, det er at folk ofte med mindreverdighetskompleks kommer i en helt annen verden når de bruker AAS. Vokser fortere og føler de er king of the world. Du kan jo lett dra paraleller til alkoholmisbruk. Si du drikker deg full og føler alt er herlig, så vil ikke det si at du blir værende full hele tiden siden det er så mye bedre. Det hender jo det og, og de kaller vi alkoholikere. Det er forskjell på bruk og misbruk, også med steroider. Litt satt på spissen.

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Men enkelte ting er jo mer vanedannende enn andre. Jeg kjenner flere personer som ikke kommer seg gjennom dagen uten Cola, men ingen prøver å få det forbudt av den grunn. Et viktig spørsmål er vel: Hvor lett er det å bli avhengig av AAS, og hvor alvorlige er potensielle skadevirkninger? Noen som har erfaring?
    Sist endret av fowler; 04-11-04 kl 22:53
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

Ble medlem
    03-2004
    Så klart. Men enkelte er mer utsatte for å bli avhengige enn andre også.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av fowler
    Men enkelte ting er jo mer vanedannende enn andre. Jeg kjenner flere personer som ikke kommer seg gjennom dagen uten Cola, men ingen prøver å få det forbudt av den grunn. Et viktig spørsmål er vel: Hvor lett er det å bli avhengig av AAS, og hvor alvorlige er potensielle skadevirkninger? Noen som har erfaring?
    Det er lettere å bli avhengig av Cola enn AAS det vet da alle

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Det er lettere å bli avhengig av Cola enn AAS det vet da alle
    Jeg vet lite om AAS, så jeg må spørre om det var ment som en spøk eller om du mener alvor, NK? Selv om du mener alvor, er vel de POTENSIELLE skadevirkningene adskillig mer alvorlige ved AAS-bruk. Depresjoner, psykisk sammenbrudd og selvmord er jo ikke noe man direkte forbinder med Cola.
    Men Cola er noe dritt, jeg er enig i det. Har ikke drukket brus på over 2 år.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    OK ! da tror jeg muligens det ble litt uklarhet her , tror vi snakker om 2 forskjellige typer cola.
    Du tenker kanskje coca cola (brusen) jeg tenkte Cola (som i kokain) "slanguttrykk"

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Hehe. Ja, da har vi misforstått hverandre. Har hørt folk snakke om kokain som "coke", men ikke som "cola". Jaja, da fikk vi orda opp i det.

Medlem kontoen er ikke i bruk sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Synes innlegget virket veldig troverdig, kjente igjen veldig mye fra bekjente som har vært gjennom lignende. Hvorfor i all verden skal dette være et fake innlegg?
    Hvis noen tror at det er drøyt å gråte alene om natten når man er en voksen mann med psykiske problemer, da vet man INGENTING om psykske problemer.
    Har man begynt med anabole, er det som regel veldig kort vei til annet dop...

Medlem
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av miss-tricky
    Synes innlegget virket veldig troverdig, kjente igjen veldig mye fra bekjente som har vært gjennom lignende. Hvorfor i all verden skal dette være et fake innlegg?
    Hvis noen tror at det er drøyt å gråte alene om natten når man er en voksen mann med psykiske problemer, da vet man INGENTING om psykske problemer.
    Har man begynt med anabole, er det som regel veldig kort vei til annet dop...
    Ikke litt ening engan!!!

JEg har mange venner som bruker AAS, men ingen av disse bruker annet dop. Kjenner også noen som driver med annenslags dop, og det er jeg helt imot.

Har ikkelest inlegget nå for har ikke tid, men å si at man lett begynner med andre ting bare fordi man bruker bol tror jeg ikke noe på. Da tror jeg veien fraalkohol til annet dop er mye kortere.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Tror ikke veien fra AAS-knark er kort , det er 2 vidt forskjellige ting , det kan kanskje være lengre vei da AAS folket er opptatt av helse .

Men når de to tingene begynner å blandes da tror jeg det kan oppstå en mindre heldig situasjon

Medlem
    Ble medlem
    01-2003
    De fleste jeg kjenner som har brukt ASS har gjort det pga at de var i et dårlig miljø, og hatt behov for en stor kropp, ikke fordi de var bodybuildere. Hvis dette er en tendens over hele landet, så er edt ikke rart at det går dårlig med en del.

Tviler på at en som har drevet med BB i noen år begyner med annen narkotika pga ASS. Ser ingen samenheng...

Medlem kontoen er ikke i bruk sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Poenget er at det ofte er folk i samme miljø som driver med dop og bol. Sier ikke at det alltid er sånn, bare snakker av erfaring. Cola i helgene, trening på ukedagene...
    Har vært ute en vinternatt før...

Ble medlem
    10-2002
    En ting jeg lurer på er, hvor små AS-doser kan man bruke og fremdeles få effekt, hvis jeg tar det, vil jeg ta så lite som mulig, akkurat på grensen til ingenting.
    RockyRock

Ble medlem
    03-2004
    Tror faktisk helt ned til 5mg Dianabol vil gi effekt. Ikke for en stor mann men en middelsmann. Gjør heller et søk på dette på "andre" forum visst du er intresert. Er ikke noe vi diskuterer her har jeg funnet ut

Ble medlem
    10-2002
    men er det ikke forskjell på å diskutere sånne ting, enn, f.eks hvor man kjøper, selger osv, er vel det som er uønsket regner jeg med.
    RockyRock

Ble medlem
    03-2004
    Det er uønsket på alle forumer. Her er diskusjon av AAS, virkning og ulike stoffer også forbudt så vidt jeg har fått med meg rockern

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Rock : der tror jeg nok vi gikk litt over grensen gitt

Spørsmål som hva bør jeg bruke,hvor mye ,hvor får jeg tak i det osv det er litt over the edge.
    Tror vi skal holde denne tråden litt mere generell men til ditt spørsmål så kan jeg vel si at de fleste tåler å bruke mer enn de gjør selv om de allerede bruker mer enn de trenger.

Ble medlem
    10-2002
    greit, da vet jeg det, ta på seg munnbind!, eller bind? æsjeseg er ikke det sånn, ops skrev feil, ehm, holder munn! haha
    RockyRock

Ble medlem
    03-2004
    hehe, rockern.. bare å akkseptere dette finnes forumer dediktert til dette, eller ifall en del av forumene. sjekk ut www.musclemayhem.com , www.cuttingedgemuscle.com , www.getbig.com . så, slutt på dette nå! tilbake til diskusjonen de som måtte ha noe mer å si..

Medlem
    Ble medlem
    03-2003
    Må si jeg ikke kjenner meg igjen i det hele tatt i det inlegget der.

Som regel samme folk som selger bol som selger dop sier han. Slik jeg har efrart det finnes det to typer selgere på gata. De som selger dop, og som skaffer bol, og de som selger kun bol.

Kan godt hende det der er en ekte person som har skrevet inn, men han tilhører et av unntakene. Det har jo blitt forsket en del på bol og hver gang har man kommet fram til at det ikke er en sammenheng mellom bol og vold osv slik som man ofte skal ha det til i media.

Benny
    Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrBJ
    Her vil jeg gjerne inn og si noen ord, da det er noen her som ikke helt tror på dette innlegget.
    Jeg er 25år, opprinnelig fra en liten øy på vestlandet. På denne øya har det altid våre et ekstremt, bole og narkotikamiljø. Størst i Norge i forhold til innbygger tall.
    Jeg har 7bekjente fra barne og ungdomsskole, noen samme alder noen 3-4år eldre som alle startet med å bole i alder fra 16 til 19år. (IKKE meg inkl)
    Dette har altid våre gutta boys!

Jeg ønsker å dra frem 3av desse gutta, uten å nevne navn. Desse 3 er rundt 3år eldre enn meg, ca 28år og har bolet siden 16-17års alder.
    Dette var de mest ekstreme gutta, og for noen år tilbake var det en repotasje på NRK tror jeg, om den mannen/kroppsbyggern med de mest ekstreme brystmusklene i norge/ europa. der kommer en av desse 3 inn. Om han var hobby bygger, eller konk bygger vet jeg ikke. Men bolet gjorde han. Desverre vil jeg si, så trakk han seg fra denne repotasjen bar noen dager før den skulle på luften. Inn kom en annen boler fra Bergen.

Desse gutta bygde seg opp et imperium på bare noen få år, dop og aas! Brukte og solgte osv osv... Tjente fett med penger, kjørte de råeste bilene, knullet sikkert de flotteste damene osv osv. Men!

Selvtillitten, dette er gutta som ble mobbet på barneskole, som ikke hadde venner osv mange av dem hvertfall. AAS bygget opp selvtillitt osv, dem ble plutselig konge på hauen.

Idag, sitter 4av 7 i fengsel av mine bekjente innen dette. Dette grunnet mye dop og ødelagte liv. Driter egentlig i dem!
    De 3 siste er det litt verre med, for da jeg var hjemme sist og besøkte familien. 2uker siden. 2 av dem har tatt selvmord, og grunnen skulle være av AAS bruken etter eksperters utalelser. Dem har rett og slett klikket, kjørt på med litt for mye dop. RIP.
    Siste mann, det er jo egentlig til å le av, dette er ham som egentlig skulle være i den repotasjen på NRK. Han har tatt litt for mye, og å si at han har klikket er vel å være litt snill. Han sitter hver bidige dag, i sentrum (lite sentrum) og diskuterer åpenlyst med GUD. Han har forsvunnet totalt fra denne verden, og dette er litt av baksiden av bruken AAS kan gi.
    Ifra å være gatas gutt, konge på hauen... Så er han krympet og er idag 1/4 av det han var på det største. Og alt, innvendig så som på utsiden er ødelagt. Han kommer aldri til å bli frisk, han reiser tur/ retur galehus osv.

Jeg tror på dette innlegget, grunnet jeg har sett litt den siste tiden av det selv. Og jeg synes det er skremmende, og synd at dette har ødelagt så mye for de som ønsker å satse rent på kroppsbygging osv...

Dette høres nesten ut som et eksempel fra hvor jeg og kommer fra. Det er en det har klikket helt for, går å vaser rundt og er ikke med i denne verden i det heletatt, og andre sitter inne for besittelse og distribusjon av narkotika, alle de jeg snakker om er eller har vert innenfor doping miljøet.

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    spørsmålet jeg stiller meg er: hvem er denne fyren??
    ettersom jeg ikke bor så langt unna tr.heim...

Gold Member Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av lars
    Må si jeg ikke kjenner meg igjen i det hele tatt i det inlegget der.

Som regel samme folk som selger bol som selger dop sier han. Slik jeg har efrart det finnes det to typer selgere på gata. De som selger dop, og som skaffer bol, og de som selger kun bol.

Kan godt hende det der er en ekte person som har skrevet inn, men han tilhører et av unntakene. Det har jo blitt forsket en del på bol og hver gang har man kommet fram til at det ikke er en sammenheng mellom bol og vold osv slik som man ofte skal ha det til i media.

Bakmennene som får inn as og nark er ofte de samme...

Ble medlem
    10-2002
    alle småsteder i norge har de typene der, det er rart, absolutt alle, fra vest til øst, fra sør til nord, samme bomsene som går igjen, for meg virker de som typen som finner en eller annen måte å ta liv av seg selv uansett hvilken vei de velger.
    RockyRock

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Lignende tråder

1. Doggcrapps treningsprinsipper oversatt til norsk
    By ambiguous in forum Trening
    Svar: 13
    Nyeste innlegg: 15-02-05, 09:49
  2. hva er mest viktig?
    By crypted in forum Kosthold
    Svar: 42
    Nyeste innlegg: 09-01-05, 16:27
  3. Doggcrap-trening oversatt til norsk!