Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Inntesitet og trening av bein.

Kliss nytt medlem toppdogg sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24

Inntesitet og trening av bein.

Hei folkens!

Trener beina om mandagen. Av en eller anna grunn føler eg at jeg har høyere inntensitet på denne økta enn de to andre jeg har. Kunne tenke meg å høre om andre har det og. Kanskje noen har noen forklaring på hvorfor??

Takker for alle svar =)

Legger med mandsprogrammet mitt og

Knebøy 3x10
    Utfall i smithmaskin 3x10
    Utspark 2x12
    Markløft med strake bein 3x8
    lårcurls 3x10
    Donkey tåhev 3x12
    Sittende tåhev 3x12
    Fish!

Bronse Member
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Mener du intensivitet, som i korte pauser, stor innsats og mye svette, eller intensitet som i at du klarer å presse deg mye på et høyt prosent av 1rm?

Kliss nytt medlem toppdogg sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Har like lange pauser. Men føler på en måte at jeg pusher mye hardere på benøkter enn andre kroppsdeler. Selv om jeg kjører på der og. Svetter og står i mye mer der enn de 3 andre dagene. jaja, er vell bare sånn
    Fish!

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Det er jo så og si de største muskelgruppene , så det er klart at pulsen er høyere og svetten siler mer fram ved hard beintrening. Slik er det iallefall her.
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Medlem
    Ble medlem
    10-2002
    kan jo være så enkelt at du har mer å gi siden det er første økta i uka. Mye god mat i helga og sånn gir kankje mer trykk.
    No progress?

You don`t train too hard.

You just don`t eat enough.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Kjører du knebøy eller markløft er vel ca 70-80% av alle muskelfibre i kroppen aktivert. Så det er ikke så veldig rart at man blir mer sliten og at det føles som at intensiteten er høyere. Lår og rygg er store muskler. Bare hamstringen er 3 ganger større enn biceps.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.