Viser resultatene 1 til 47 av 47

Tråd: Interessant om pro-bodybuilding

Spiser mye egg og lever fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11

Interessant om pro-bodybuilding

Det er mulig noen har postet dette her tidligere, men jeg poster det alikevel.

http://forums.anabolicreview.com/showthread.php?t=4731

Ekstremt trist lesning.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    fowler: Hva dreier det hele seg om ? :P har ikke tid til å lese det atm

Bronse Member Tyler Durden sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    Oppsiktsvekkende intervju. Selv om det er godt kjent med all dopbruken i profesjonell kroppsbygging, trodde jeg ikke det var så gale. Visste ikke at de appåtil brukte kokain og speed. Dessuten trodde jeg at de hadde flust med penger. Coleman er jo steinrik. Mannlig prostitusjon? Gawd!
    ...I simply am not there.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    gammelt tulleintervju , trodde ikke det var ute på nett lenger , det der er ikke standarden for profflivet.

Medlem Skinny Pete sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    30
    Prata med ein som er sammen med søster til dama til en kompis (litt komplisert...), hehe, han er fra USA, en av de beste college fotballspillerne, stor jævel:-) Kompissen hans drev med pro bygging, en av de største i texas tror eg det var, ikke sikker, men han regna ikje med noe langt liv sånn som han drev på... Han fotballspilleren var hyppig innom "apoteket" også... Stor kar, var innom studioet til kompissen min her i norge, bort til 37,5kg hantlene: "These are nice weights" (curler noen lette reps med den ene, setter på plass igjen), "nice weights" :-)

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    gammelt tulleintervju , trodde ikke det var ute på nett lenger , det der er ikke standarden for profflivet.
    Nk:
    Tulleintervju? Vær så snill og utdyp.

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Tulleintervju=intervju laget på på tull.

Synes å huske at det finnes en del artige med greg kovacs hehe?
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Ble medlem
    03-2004
    Alder
    30
    Enig i at det kan være litt overdrevet, men tror pro-bygging er veldig fokusert rundt medisinering, selvsagt har utviklingen skjedd mye grunnet mer bevisthet rundt kost og ernæring, proffene er mye større og sykt mye mer deffet en de i gamle dager kunne bli, samtidig er on og ofseasen begynt å bli visket ut, kara vokser på en nesten konstant onseason, det sier vel litt???

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Bortsett fra "bedre" og flere former for kjemiske substanser tilgjengelige til å skytes inn i kroppen, tror jeg ikke at BB har utviklet seg i det hele tatt siden 70-tallet.
    Det er iallefall ingenting som tyder på det.

Aah...de gode gamle dager....
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder vincegironda9.jpg  
    Sist endret av fowler; 10-07-04 kl 17:02

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    he he, det fantes vel litt av hvert i "gamle dager" også...

NK: Vet du om det er Lee Priest eller en annen "pro BB" intervjuet er henta ifra?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Ja, det fantes så klart AAS på 60 og 70 tallet også. Kanskje til og med på 50-tallet, uten at jeg skal kalle meg noen ekspert. Men mengden AAS de gutta tok var alikevel en helt annen enn hva dagens pro-BB tar.
    Vince Gironda på bildet var imidlertid en av de aller største motstanderene av anabole steroider, og er et godt eksempel på hva man kan oppnå naturlig.
    Her er et bilde av Vince da han var 58 år gammel.
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder vince-at-58.jpg  

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    vet om en som har kommet på pallen noen ganger her i norge, han putter i seg mye rart
    men hvem bryr seg.
    You are hotter than 92% of men on this site!

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Jeg har ærlig talt ikke mye peiling på AAS, insulin, GH osv., men jeg tipper at bruken av ulovlige midler her i Norge ikke er like ekstrem som den er f.eks. i USA. Men alt er jo, som kjent, lov i bygging.
    Jeg har en kompis som stilte i NM.
    P.g.a. farene ved alle "hjelpemidlene" han puttet i seg var han aldri alene i dagene frem til konkurransen. Han hadde til og med folk som overvåket ham når han sov i tilfelle problemer skulle oppstå.
    Jeg er fullt klar over at "alle" idrettsutøvere på absolutt toppnivå, doper seg. Følger man littegrann med, ser man at folk blir tatt nesten hver eneste uke. I Tour de France, sprint, tennis, fotball osv.
    Jeg har likevel en følelse av at i disse idrettene brukes kjemi for å komme et lite hakk videre, opp på topp nivå. For å gjøre en vinner av en som naturlig kanskje ville havnet noen plasser bak. I BB derimot, har du ingen mulighet overhodet til å noengang få stå på scenen med en IFBB pro, med mindre du er villig til å ofre helsa di for det. Er du en naturlig BB, vil du være milevis unna en Ronnie Coleman, Chris Cormier, eller de beste her i Norge, uansett hvor gode gener du har, hvor riktig du spiser og hvor korrekt du trener.
    Hele freakshowet som så mange elsker, skyldes helt og holdent AAS, insulin, GH osv.
    Hadde det ikke vært for det kjemiske aspektet ved BB, ville vi fremdeles fått se Steve Reeves og Vince Gironda type fysikker oppe på scenen (tviler dog på om noen ville vært like bra som Reeves). Vi ville se bodybuildere som, hver og en, hadde en egen look, som ikke så ut som de alle tok de samme "hjelpemidlene", trente på samme måte, og som ikke forsøkte å se like ut ettersom de måtte jobbe innenfor rammene av egne genetiske limitasjoner.
    DET ville vært noe!
    Personlig vil jeg mye heller se en fysikk som dette på scenen, men jeg har en mistanke om at jeg er i mindretall.
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder sr01011.jpg  
    Sist endret av fowler; 11-07-04 kl 09:08

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Har en Dvd med et intervju med Reeves. Der han snakker åpent om steorider og tilskudd.
    Så de var nok ikke reine da heller. Og doseringene? Vel, stoffene nå er vel reinere og sterkere en de som var på den tiden. Så om de tar mer nå en før kan vel diskuteres. Men jeg er nok en av de som er av den oppfatning at profesjonell kroppsbygging har tatt helt av. Rått å se på, men ingen fysikk jeg ville hatt.

Ble medlem
    03-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av fowler
    Jeg har ærlig talt ikke mye peiling på AAS, insulin, GH osv., men jeg tipper at bruken av ulovlige midler her i Norge ikke er like ekstrem som den er f.eks. i USA. Men alt er jo, som kjent, lov i bygging.
    Jeg har en kompis som stilte i NM.
    P.g.a. farene ved alle "hjelpemidlene" han puttet i seg var han aldri alene i dagene frem til konkurransen. Han hadde til og med folk som overvåket ham når han sov i tilfelle problemer skulle oppstå.
    Jeg er fullt klar over at "alle" idrettsutøvere på absolutt toppnivå, doper seg. Følger man littegrann med, ser man at folk blir tatt nesten hver eneste uke. I Tour de France, sprint, tennis, fotball osv.
    Jeg har likevel en følelse av at i disse idrettene brukes kjemi for å komme et lite hakk videre, opp på topp nivå. For å gjøre en vinner av en som naturlig kanskje ville havnet noen plasser bak. I BB derimot, har du ingen mulighet overhodet til å noengang få stå på scenen med en IFBB pro, med mindre du er villig til å ofre helsa di for det. Er du en naturlig BB, vil du være milevis unna en Ronnie Coleman, Chris Cormier, eller de beste her i Norge, uansett hvor gode gener du har, hvor riktig du spiser og hvor korrekt du trener.
    Hele freakshowet som så mange elsker, skyldes helt og holdent AAS, insulin, GH osv.
    Hadde det ikke vært for det kjemiske aspektet ved BB, ville vi fremdeles fått se Steve Reeves og Vince Gironda type fysikker oppe på scenen (tviler dog på om noen ville vært like bra som Reeves). Vi ville se bodybuildere som, hver og en, hadde en egen look, som ikke så ut som de alle tok de samme "hjelpemidlene", trente på samme måte, og som ikke forsøkte å se like ut ettersom de måtte jobbe innenfor rammene av egne genetiske limitasjoner.
    DET ville vært noe!
    Personlig vil jeg mye heller se en fysikk som dette på scenen, men jeg har en mistanke om at jeg er i mindretall.
    Dette er vel heller det vi idag kaller en OK strandform:-)

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Hvis du eller noen du kjenner klarer å få en fysikk som Reeves helt naturlig, så skal jeg personlig reise dit du bor og gratulere deg.
    Vet du noe om BB, så vet du at Reeves brede skuldre, smale midje, lår som er nesten like tjukke like over kneet som ved hofta, perfekte legger og pecs som ikke henger (bitch tits) men som er hovedsakelig utviklet i den øvre, indre og ytre nedre del, er nesten umulig å skape med normale gener.

MrMuscle:
    Den dvd'en skulle jeg likt å sett. Har du brenner? Hva er tittelen på denne dvd'en forresten? Jeg har lest mange intervjuer med Steve Reeves i mitt liv, og i samtlige benekter han at han har brukt steroider. Mennesker som har møtt Steve sier at han sa det samme til dem.
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder sr116.jpg  
    Sist endret av fowler; 11-07-04 kl 13:47

Medlem AllGood sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    The good old days.
    "Say it, believe it, achive it!"

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    MrMuscle:
    Jeg venter fortsatt på svar...

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Fowler, at Reeves så bra ut, er det ingen tvil om, men står jeg siden av han med full pump og karbet opp, så er jeg på ingen måte mindre enn han, og jeg er naturlig, han er ?, ok jeg er kanskje 10% kroppsfett, men jeg mister ikke så mye masse ned til 8% der han lå vil jeg tro, fremdeles han ser utrolig mye bedre ut enn meg, jeg tuter høyt her, men hehe, jeg mener at du tar feil, det er fint mulig å se ut som han med kontinuerlig hard trening og nazi-kosthold.
    RockyRock

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Rock: Du sier jo selv at Reeves ser mye bedre ut enn deg, så hva er poenget?
    Jeg har sett profilen din, og du er stor og godt trent, men selv om en person er like stor som Reeves (han er jo ikke så veldig stor), så vil Reeves alikevel se bedre ut i de alle fleste tilfeller. Dette skyldes en overlegen struktur som de aller aller færreste kan matche.
    Selv om man veier 100kg, har fettprosent på 7 og armer på 47cm, kan man likevel se helt dritt ut. Reeves armer var 44cm (målt riktig), 1cm større enn mine, så jeg er fullt klar over at jeg kan bli like stor som han (naturlig, så klart). Alikevel tror jeg ikke at jeg noengang kommer til å se like bra ut som Reeves, ettersom strukturen min er dårligere enn hans.
    Jeg tror Rock snakker om hvor stor man kan bli, mens jeg snakker om hvor bra man kan se ut. Hvem har ALT slik som Steve hadde? Se på leggene hans f.eks. Se hvor langt nede på leggen muskefestene hans sitter. Man kan ikke trene seg til det - det er medfødt. Det er også fint lite jeg kan gjøre med bredden på hoftebeina mine selv om jeg trener bra og har nazi kosthold.
    Jeg ble ganske provosert over Mrmuscle's påstand om at Reeves ikke var naturlig, ettersom den ble slengt ut i lufta og ikke backet opp med videre informasjon.
    Sist endret av fowler; 04-09-04 kl 20:41

www.kalibergym.no Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    sjekk midjen.... jesus
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Silver Member waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    midjemålet her da?
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder gunnar4.jpg  
    !burger: !burger: !burger: !burger:

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hightower
    sjekk midjen.... jesus
    Ja jøss , men du har vel ikke mere midje enn det der Tower

(Se bilde)
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder midjehehe.jpg  

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    se der har vi jo stumpen til ht.. hehe

(helt vill hvor bra den karen ser ut..reeves altså)

Ble medlem
    10-2002
    fowler jeg greier ikke å bli så imponert av Reeves
    RockyRock

NiC
    NiC er aktiv nå
    Superior newbie NiC sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24
    imponerer meg mer med folk som blir store uten ass, i motsetning til folk som blir enorme med ass

Ble medlem
    05-2003
    Folk som klarer å bli store i det hele tatt imponerer meg, enten det er med AAS eller uten.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Jeg er mest imponert over de jeg ser på gymmet år etter år som trener 6dager i uka og 70% av tiden trener biceps og bryst og alikvel rusler de rundt med 40armer og fuglebryst.

DET er imponerende , jeg hadde ikke orket å legge ned så mye arbeid i NOTHING

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Nk skrev:Jeg er mest imponert over de jeg ser på gymmet år etter år som trener 6dager i uka og 70% av tiden trener biceps og bryst og alikvel rusler de rundt med 40armer og fuglebryst.

Nk, det er vel P.G.A. dette at de har små armer og fuglebryst.

Ble medlem
    10-2002
    NK, hehehhe, år etter år, det er faktisk sant og, også tar de alltid pauser, og skal alltid starte på nytt, slutte å drikke eller hva det er, og de annoserer det høyt også, hehe.
    RockyRock

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Men du ser aldri at de spiser noe som helst ahmm

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    94
    Jeg har trent i over 70 år, men har aldri hatt armer over 40 ... Sukk !
    Nå er jeg oldefar til 3, men likevel tar jeg lett 150 i benken.
    Dvs: Trenger ikke tykke armer for å lufte tungt !

"De eldste er eldst"

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Her har dere en å vise respekt til, Shane Giese fra Wisconsin Rapids i USA.
    Denne kisn er rå, og han er like gammel som meg. Han var allerede forholdsvis stor og rippa på 15-årsalderen og han er ren.
    Fra han var 15: http://www.teenbodybuilding.com/shaneg.htm

Han konkurrerte i Lettvektsklassen i 2004 INBF Wisconsin Championships og vant den og hadde bra sjanse på overallen. Her er en link til konkurransen: http://www.teenbodybuilding.com/shane28.htm

Skuldrene er syke

Sist endret av Ingar; 01-08-05 kl 16:20
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sinnssykt! Skulle ønske jeg begynte å trene tidligere... Nå er jeg i 20-åra og sent ute

Sponset av Norkost diskey sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    28
    Det er lov å håpe og tro. Men han der er ikke naturlig trent. Ikke innbill deg at det går ann å stå på scenen med et slikt muskeltrykk og 5% bf uten supertilskudd.

"Success is neither magical nor mysterious. Success is the natural consequence of consistently applying the basic fundamentals" -Jim Rohn

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    bump

Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av diskey
    Det er lov å håpe og tro. Men han der er ikke naturlig trent. Ikke innbill deg at det går ann å stå på scenen med et slikt muskeltrykk og 5% bf uten supertilskudd.

Er enig med Diskey, gutten har jo en blodåre på størrelse med tommelen min jo. Min mening er ihvertfall at han spiser superhavregryn.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Noen er jo født for å utvikle muskler (hvis de vil da). Denne gutten er sikkert en av dem. Med en effektiv proteinsynteseNA,mRNA,tRNA,rRNA,ribosomer (RER), Golgi appratet og noen effektive vesikler så er alt mulig

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Hvor mange av dere her på forumet har egentlig rippa armer på 40cm som er blitt målt på første stramming om morningen før frokost?

Jeg har det IKKE og jeg har trent i 10 år.. Skal jeg gi opp? hehehe

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av diskey
    Naturlig trent? Jaha? Shane gjennomgikk en stor mengde dopingtester før han deltok i konkurransen. Om han klarte å sno seg rundt de tviler jeg sterkt på, hvorav han måtte hatt anskaffet typer doping som han ikke har råd til. Effedrin kan det være mulig han tok bruk av, men AAS hadde han definitivt tatt avstand til i den tiden. Hvordan det er med ham idag vet jeg ikke, har ikke hørt fra ham på en stund. Uansett: han er EKSTREMT begavet genetisk sett, og dermed er det langt ifra umulig å oppnå det han har naturlig utifra hans forutsetninger.

GridIron Barbell

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Coleman tar jo også avstand fra doping

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36
    Hva med veksthormoner da ? Det vises ikke på dopingtester, gjorde iallefall ikke det før.
    Det er godt mulig at han er ren men da er han blant de ytterst få som har klart å komme på scenen i slik form uten å ha brukt noe.
    Det finnes så mange finurlige måter å unngå dopingtester på også, om man spiser kun orale steroider eller injiserer vannbaserte steroider så kan man jo kutte steroidene rett i forkant av en konkurranse og allikavel teste helt rent. Jeg vet faktisk bare om en kar som jeg med hånda på hjertet kan si at er helt dopfri og som har stått på scenen. Han stillte i -70 kg's klassen og var forsåvidt mer enn nok deffet, men ble for liten mtp muskelmassen i forhold til de andre. Med andre ord så kunne man godt se forskjellen. Dette var en kar som hadde trent leeenge og var/er superstrikt på kostholdet sitt.
    Men for all del som jeg sier så kan han jo være et supertalent, jeg har hørt at de finnes
    Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Jadda, han er rein. Og Kjell Magne Bondevik er gjest på en låt på neste skiven til Dr. Dre.
    http://www.dingsekongen.no

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar
    Naturlig trent? Jaha? Shane gjennomgikk en stor mengde dopingtester før han deltok i konkurransen. Om han klarte å sno seg rundt de tviler jeg sterkt på, hvorav han måtte hatt anskaffet typer doping som han ikke har råd til. Effedrin kan det være mulig han tok bruk av, men AAS hadde han definitivt tatt avstand til i den tiden. Hvordan det er med ham idag vet jeg ikke, har ikke hørt fra ham på en stund. Uansett: han er EKSTREMT begavet genetisk sett, og dermed er det langt ifra umulig å oppnå det han har naturlig utifra hans forutsetninger.
    Kjenner en som ble dopingtestet i en konkurannse, stilte i neste ca seks uker senere.Brukte ting før og i mellom begge konkurannsene og testet reint.Er noen år siden og ting har gått framover.

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Selvsagt er det maaaange som kommer seg unna dopingprøver med en rekke ulovlige substanser tatt i bruk. Poenget mitt var at Shane har ekstremt bra genetisk grunnlag, er ekstremt dedikert (kan se om jeg finner kostholdsplanen hans, vedder ræva mi på at alle pengene hans går på å kjøpe mat) og han begynte vel å trene BB når han var rundt 11 år. Det er fullt mulig å oppnå det han har oppnådd tatt alle ting nevnt i betraktning.
    Jeg mente selvsagt heller ikke at jeg er 100% sikker på at han er ren (hvorfor skulle han lyve, også? ), men det er like lite grunn til å tvile på at han er det.
    Det å si at han ikke kunne oppnå noe slik rent syntes jeg var en drøy påstand fra noen som ikke vet noen ting om det.
    Sist endret av Ingar; 01-08-05 kl 22:30

GridIron Barbell

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Motivet for å lyve om at han er ren, burde være åpenbart: oppmerksomhet.
    http://www.dingsekongen.no

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Hehe, maybe. Man vet jo aldri, det blir uansett tåpelig å diskutere ytterligere.

GridIron Barbell

Lignende tråder

1. Doggcrap-trening oversatt til norsk!
    By Oracle in forum Trening
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 24-10-04, 15:32
  2. Doggcrapp ,,,ikke hørt om han Hmm
    By NK in forum Trening
    Svar: 23
    Nyeste innlegg: 22-07-03, 16:00
  3. Svar: 3