Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: isolasjonsøvelser

Gold Member guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002

isolasjonsøvelser

Slik jeg forstår DC så er det baseøvelser det bør gå i. Men det virker ikke som han forkaster isolasjonsøvelser helt. Han sier at man kan bruke hva slags øvelser, så lenge man kan øke. Og at det er lettest å øke i baseøvelser.

Nå har det seg slik at jeg har noen skader. En prolaps i nakken, og en i ryggen. Så for meg så passer det bedre å prøve meg med et par isolasjonsøvelser. Tror dere det vil funke, hva vil problemene bli?

Medlem
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Hvilke øvelser er det du ønsker å hive inn?

Ble medlem
    12-2002
    sliter med å få trent skuldrene og brystet skikkelig...så ser for meg noe sidehevsvarianter, opptrekk til hake, brystpress i maskin, sliter med andre bra brystøvelser. flaut å si, men vurderer også leg extensions

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Forslag til skuldrene er jo å kjøre en press øvelse, og så kjøre widowmake på sidehev maskin f.eks

Brystpress maskiner er good shit, smell på!

Leg extension...prøv alt av pressøvelse maskiner først. Da leg extension ikke får med seg baken og slikt.

Ble medlem
    12-2002
    takk mr.muscle

mener du å kjøre først et lav rep sett, og så en 20 repper på sidehevmaskin?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ja, visst du får problemer i nakken med skulderpress så kjør et sett du kan gjennomføre. Kanskje fokuser på negativer, og så fyrer du på med en widowmaker så sidehev

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.