Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: It's not easy to be me

Registered User Lee Priest sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27

It's not easy to be me

Som dere alle vet, eller har sett i mange av innleggene mine får et par uker tilbake så har jeg hatt store problemer med magen og diare. Det ble bare verre og verre og til slutt klarte jeg ikke å holde på veske eller mat det kom begge veier, det ente med at jeg måtte innleggest på sykehus.

jeg bor på Vestlandet så lokalsykehuset mitt er i Førde, jeg lå en hel mnd i førde med feil behandling og det fant ikke ut noe ting. Så kom jeg endelig til Rikshospitalet jeg var i dårlig form, 12kg lettere, det tok Rikse 1 uke på å finne ut at jeg hadde gått med en soppinfeksjon i blodet i over lang tid som hadde spredd seg til tarm og mage. og antibiotikaen jeg fikk i Førde hadde bare gjort ting verre, ikke bare var jeg resistent mot den men den gjorde diaren og soppinfeksjonen verre.

Jeg kom hjem fra Oslo torsdag nå går jeg bare små turer på rundt 1 halv km hver dag, resten av dagen spiser og sover jeg. Men jeg skal nok komme sterkt tilbake igjen, selv om det sikkert vil ta et helt år før jeg er tilbake der jeg var før dette startet, men menst jeg lå på sykehuset i oslo så tenkte jeg over at det er mange som har det verre en meg, og her ligger jeg og klager over noe som jeg vil bli frisk av, gutten som jeg lå på rom med var nyretransplantert. han hadde fått nyre av moren sin, men det hadde oppstått komplikasjoner så han hadde nesten ikke nyrefunksjon, og han gjikk på store doser immun dempende medisiner, jeg føler vell kanskje at denne opplevelsen har lært meg en ting eller 2 om livet.

jeg har vert deppa fordi jeg kommer til å bruke lang tid på å bygge meg opp igjen, det får meg til å tenke at jeg er ingen kriger, det virkelige krigerne er dem som kjemper mot sykdommen sin ver dag, jeg følte bare får å dele denne opplevelsen med dere, takk

dr. fatkins tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Godt at de fant ut av det. Vet du hva som kan være årsakene til soppinfeksjon i blodet? Det høres temmelig heftig ut!

Du får bare stå på og komme sterkt tilbake!
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av tjeh
    Godt at de fant ut av det. Vet du hva som kan være årsakene til soppinfeksjon i blodet? Det høres temmelig heftig ut!

Du får bare stå på og komme sterkt tilbake!
    Takk for omtanken, de kunne ikke fastslå noen konkret årsak, men det tror at det har noen med bakterie floraen i tarm/mage regionen og gjøre, kan vere noe jeg har spist eller til og med vere kosttilskudda jeg har tatt som har gjort det, uansett så hadde soppen starta i tarm/mage regionen, og siden jeg har gått med det i over lengre tid så hadde det uheldigvis komt inni blodomløpet mitt. men som sagt det kunne ikke fastslå noe, men sopp er noe alle har i kroppen, men når det blir ubalanse i bakterie floraen kan slike ting oppstå.

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    eww.. ikke artig uansett da.. menmen, bare å komme seg opp og gå og i form igjenn

Bronse Member STEEL sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    29
    Kjipt!

Men greit å ha med seg til ettertanke, selv er jeg litt for ukritisk når jeg hiver meg over nye kosttilskudd. Hvis det er årsaken da!
    Have a good one :)

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av STEEL
    Kjipt!

Men greit å ha med seg til ettertanke, selv er jeg litt for ukritisk når jeg hiver meg over nye kosttilskudd. Hvis det er årsaken da!
    ja det er kjipt, men man må bare gjøre det beste ut av situasjonen man har havnet i, jeg har vert så langt nede nå jeg er bare så uffattelig glad får at jeg blir helt frisk, og denne episoden har gjort at jeg har vokst som menneske jeg har fått et nytt syn på ting.

Superior newbie Tori sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lee Priest
    ja det er kjipt, men man må bare gjøre det beste ut av situasjonen man har havnet i, jeg har vert så langt nede nå jeg er bare så uffattelig glad får at jeg blir helt frisk, og denne episoden har gjort at jeg har vokst som menneske jeg har fått et nytt syn på ting.
    Ønsker deg lykke til videre

En slik "åpenbaring" du har fått er noe jeg unner alle å oppleve. Vokste enormt selv etter at jeg lå på sykehus for halvannet år siden. Det tar liksom litt lengre tid nå før jeg synes synd på meg selv. Og gleden og takknemligheten ved livet er større. Jeg har smilt hver dag i over et år nå
    Ingenting er umulig for den som er positiv

-Han Dynastiet-

WWW.DOORMAN.NO

Medlem SuperMan! sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23
    Flott at dem fant ut hva det var, lykke til videre og du kommer nok helt sterkt tilbake Tror mange tenker seg litt ekstra om. heldigvis er det ting du kan gjøre noe med, og andre ting ikke.

Jeg er bare født med 2 fingre på venstre hånda, så det er noen øvelser du ikke klarer, og noen du sliter med, men du finner alltid ut en løsning, og det ordner seg til slutt
    The only thing we have to fear is fear itself

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.