Vis resultat av spørreundersøkelsen: Når du blir eldre

Antall stemmer
79. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen
  • Jeg vil bruke testosteron for å holde helsen vedlike

37 46,84%
  • Jeg vil bruke HGH for å holde helsen vedlike

42 53,16%
  • Nei jeg vil bli gammel og dø naturlig

31 39,24%
Flervalgsundersøkelse.
Viser resultatene 1 til 48 av 48

Tråd: Ja jeg bruker veksthormon

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Ja jeg bruker veksthormon

http://www.seher.no/php/art.php?id=505902

Hollywoods actionstjerne nummer én - Sylvester Stallone (61) - forkaster ryktene om at han tok steroider for å forberede seg på rollen som Rambo. Samtidig innrømmer han at han har blitt større ved hjelp av veksthormoner.

Rocky-stjernen brukte nemlig testosteron på resept for å få litt ekstra muskler å rutte med i forbindelse med innspillingen av den nye Rambofilmen, som kommer i februar.

Ifølge Stallone selv, holder hormonene ham i form mens han bare blir eldre og eldre...

- HGH (menneskelige veksthormoner, journ. anm) er ingenting. Alle som kaller det steroider er mildt sagt feilinformert. - Alle over 40 år er smarte hvis de sjekker det ut. Hvorfor? Fordi det øker kvaliteten på livet ditt. Merk mine ord: Om ti år vil det selges over disk overalt, sier den 61 år gamle skuespilleren.

I mars i fjor ble Stallone anklaget for ulovlig å ha importert hormoner til Australia - etter at de ble funnet i hans personlige baggasje på flyplassen i Sydney. Dette førte til at hotellrommet hans ble ransaket.

Totalt fant man 48 medisinglass fulle av testesteron på skuespillerens rom. Og Stallone selv la alle kortene på bordet...

?

Superior newbie Liquid sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Skulle akkurat til å poste dette Får se hvor rett han har ang. HGH i fremtiden. Ingen tvil om at ekstra tilskudd av testosteron og HGH kan forbedre livskvaliteten når en begynner å dra på åra.
    JA, det skal gjøre vondt...!!!

Spiser mye egg og lever fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Jeg tror så gjerne at KORREKT ADMINISTRERT test og HGH kan bedre livskvaliteten til "de eldre".
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Får håpe man kjenner noen som kan smugle det inn på pleiehjemmet når man har rundet 80 år
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Superior newbie Liquid sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Ingen tvil om at Stallone er i bra form til å være i en alder av 61år. Får bare håpe for hans del at det indre står i stil med det ytre...
    JA, det skal gjøre vondt...!!!

Satyr blah sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    hgh + testo når alderen sniker innpå hadde nok vært fint det :P
    forlenge "ungdommen" littt :P

får se når den tid kommer heller, men slik som jeg tenker nå hadde
    jeg ikke hatt noe mot det
    “Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”

- Arnold Schwarzenegger

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jeg vet ikke hvor mye 48 glass testo forbedrer helsen, men brukt riktig og moderat kan testo og vekst definitivt forbedre livet når man begynner å dra på åra.

Satyr blah sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Er vel ikke snakk om monsterdoser her.
    holde seg litt, ikke bli monster jeg snakker om

ved oppfølging tror jeg ikke det er det værste man
    kan gjøre, tror snarere det gir mer positivt enn negativt.
    “Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”

- Arnold Schwarzenegger

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Jeg syns veksthormoner virker som det kan ha en del kjipe bivirkninger som jeg helst ikke vil ha som endring i skjelettstruktur etc. Og om en går lenge på det må en bruke insulin, stemmer det? Det er mulig jeg bare preiker piss nå, hvis det er tilfellet så får dere rette på meg.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Tror de journalistene har null peiling og blander i hytt og gevær når det gjelder steroider,vekst og testosterone.
    Se på den teksten da

Forøvrig så har han vel som veldig mange andre amerikanere med kroner full pakke med vekst og hormoner fra en eller annen life extention klinikk fullt lovlig

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Deviant Vis post
    Jeg syns veksthormoner virker som det kan ha en del kjipe bivirkninger som jeg helst ikke vil ha som endring i skjelettstruktur etc. Og om en går lenge på det må en bruke insulin, stemmer det? Det er mulig jeg bare preiker piss nå, hvis det er tilfellet så får dere rette på meg.
    Det kan stemme det. Men er mye rykter ang. veksthormoner også. Det jeg har lest er at det ikke foreligger noen komplett liste over reelle bi's på dette stoffet, da det er relativt nytt..
    Har hørt at det kan få div. organer til å vokse osv..:O

Men om jeg trener etter fylte 40, ja, jeg kommer til å bruke testo og gjerne HGH også

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    En ting jeg syns er rart med byggere er at det virker som de ikke bare har større muskelmasse enn vanlige folk, men også større ledd. Såg en gang et bilde av handa til Jay Cutler som skreiv autograf til en fan, og albuen var kanskje dobbelt så stor som albuen til han som fikk autografen. Kan det skyldes veksthormoner?

Platinum Member TommyMSI sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    Hmm. har et lite spørsmål. Når stopper testosteron produksjonen hos menn?

Når burde man eventuelt starte opp med litt ekstra testosteron?
    http://fitnessprat.no/showthread.php?t=27446 <---treningsdagbok

1.pl City Open 2007

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av TommyMSI Vis post

Testosteron nivået hos men synker gradevis fra ca. fylte 30år.

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av TommyMSI Vis post

Begynnelsen av 20 åra begynner det å gå nedover
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Ah, hvis noen hadde gitt meg vekst skulle jeg tatt det alt sammen. P&#229; en gang. Jummi. Vi stakkars studenter har jo ikke r&#229;d til &#229; meske oss med s&#229;nt. Det burde v&#230;rt et eget stipend eller legat for denslags. Legatet for studenters personlige vekst eller noe.

Medlem
    Ble medlem
    05-2003
    Så en amerikansk dokumentar om dette for et års tid siden. Mange var for av helsemessige grunner, andre var imot fordi man ikke fullt kjenner effekten av dette og bl.a kan visstnok høyere hormonnivåer gjøre at kreft vokser/sprer seg fortere.

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    Begynnelsen av 20 åra begynner det å gå nedover
    har du kilder for dette? Vet jeg ikke hadde det selv, da jeg leste det i musclemag..

Medlem Slækkis sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Jeg må innrømme at jeg ler av de som tror de må stikke seg for å ha god helse i alderdommen. Spis sundt(inkl. mat som booster testo naturlig) og tren. Kjenner mange gubber mellom 50 og drøye 70 som gjør det og er i kjempeform.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Det jeg har lest er at det ikke foreligger noen komplett liste over reelle bi's på dette stoffet, da det er relativt nytt..
    Ja det er relativt nytt men etter 30-40år så må de vel begynne å få en viss peiling.
    Har hørt at det kan få div. organer til å vokse osv..:O
    Det er jo det som er det gode med HGH bruk i aldersomsopplegget , organer krymper og veksten får de tilbake til sin opprinnelige størrelse.
    Husk på at vi her snakker om å bruke HGH og testo som hermer hva kroppen naturlig gjorde ved 20års alderen , ikke å øse på slik byggerne gjør.

Blir man ikke insulinresistent pågrunn av hormonene i 20års alderen eller får digre ledd osv så får man det heller ikke om man justerer hormonene sine til 20års utgangspunktet når man er 40 eller 50år.

Poo
    Poo er ikke aktiv
    Superior newbie Poo sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    En balansert artikkel om veksthormoner:

http://www.pasienthandboka.no/?mode=...sid=244&page=0

Liker konklusjonen på siste side

Jørgen
    Jørgen

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Hvordan er det med tilf&#248;rsel av HGH og egenproduksjon. Vil den reduseres n&#229;r man tilf&#248;rer HGH p&#229; samme m&#229;te som med testo?

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    har du kilder for dette? Vet jeg ikke hadde det selv, da jeg leste det i musclemag..
    Nei, ikke annet enn det jeg lærte i starten av min treningskarriere, hadde egentlig regnet med at noen annen enten sa meg i mot, eller kom med en link

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Leser en f&#248;lgende uttalelse fra Stallone, er det kanskje mulig &#229; kategorisere ham som en testosterone-junkie:

- For meg er testosteron s&#229; viktig i forhold til velv&#230;re n&#229;r du blir eldre. Alle over 40 &#229;r burde pr&#248;ve det, fordi det &#248;ker livskvaliteten. Merk mine ord. Om ti &#229;r selges det over disken, sier han i intervjuet.
    http://www.kjendis.no/2008/01/26/525019.html

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Nice, om ti &#229;r er jeg neste 40, da kan jeg kj&#248;pe det over disken. Slipper jeg &#229; bli pitteliten som f&#248;rti&#229;ring

Superior newbie thegreatone sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    I USA ja, men husk at her i Norge er aksepten for sånne ting mye mindre. Tar vel 20 år før det vil bli solgt over disken her.

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Slækkis Vis post
    Jeg må innrømme at jeg ler av de som tror de må stikke seg for å ha god helse i alderdommen. Spis sundt(inkl. mat som booster testo naturlig) og tren. Kjenner mange gubber mellom 50 og drøye 70 som gjør det og er i kjempeform.
    Hva er vitsen med å spise mat som booster testosteron "naturlig" når man kan administrere det selv? Lavt testosteronnivå er faktisk en medisinsk diagnose. De blir som å be folk spise mat med antibakteriell aktivitet om de får en infeksjon i stedet for å ta antibiotika.

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Poo Vis post
    En balansert artikkel om veksthormoner:

http://www.pasienthandboka.no/?mode=...sid=244&page=0

Liker konklusjonen på siste side

Jørgen
    Hvordan i alle dager kan du påsta at den artikkelen er balansert? Fra første stund jeg åpnet og begynte å lese på artikkelen fremgår det tydelig at det er en NEGATIV vinkling. Det vises jo også ganske tydelig på tittelen hvilken retning det her tar.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Om 10 år blir det nok kun solgt Bli-feit-og-gro-fitte-piller her til lands. Feks en leken miks av østrogen og kortisol for menn.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Om 10 år blir det nok kun solgt Bli-feit-og-gro-fitte-piller her til lands. Feks en leken miks av østrogen og kortisol for menn.
    Hahaha! Skremmende :|
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    S&#229; en lite innslag p&#229; youtube. De snakker med en ung og en mann i 70&#229;ra som bruker testosteron av og p&#229;. For &#229; snakke om skader, bivirkninger osv.
    Han p&#229; 70&#229;r hadde brukt det av og p&#229; i 50&#229;r:O Men han fikk n&#229; spr&#248;ytet det inn hos legen sin. Herlig deal. S&#229;nne skulle det v&#230;rt for de eldre her ogs&#229;.

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    http://www.youtube.com/watch?v=z0LEj8IPHGU

The truth about steroids. Her snakker de bl.a med en p&#229; 70&#229;r som f&#229;r testo av legen..

Poo
    Poo er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Odyssey Vis post
    Hvordan i alle dager kan du påsta at den artikkelen er balansert? Fra første stund jeg åpnet og begynte å lese på artikkelen fremgår det tydelig at det er en NEGATIV vinkling. Det vises jo også ganske tydelig på tittelen hvilken retning det her tar.
    En balansert artikkel betyr ikke at konklusjonen er 50 % positiv og 50% negativ. En balansert artikkel om heroin vil ikke være spesielt positiv i forhold til bruk av heroin den heller (Uten sammenligning forøvrig) Det handler om hva slags kilder man bruker, og at en ikke har en forutinntatt holdning til det man skriver om. Denne artikkelen tar for seg seriøse forskningsstudier og belyser de positive sidene og de negative sidene ved bruk av veksthormoner - altså en balansert artikkel.

Jørgen
    Jørgen

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Tja, jeg &#248;ynet en spekulativ og tabloid overskrift der; &#216;KT KUGALSKAP!
    Dette er jo selvsagt bare spr&#248;yt, i og med at vekst ikke blir trukket ut av hypofysen p&#229; d&#248;de dyr lengre, og ikke har blitt det p&#229; 30-40 &#229;r.

Poo
    Poo er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Tja, jeg &#248;ynet en spekulativ og tabloid overskrift der; &#216;KT KUGALSKAP!
    Dette er jo selvsagt bare spr&#248;yt, i og med at vekst ikke blir trukket ut av hypofysen p&#229; d&#248;de dyr lengre, og ikke har blitt det p&#229; 30-40 &#229;r.

Det st&#229;r vel der det du sier:

"I dag kan ubegrensede mengder med veksthormoner produseres i laboratorier, men for noen ti&#229;r siden var menneskelik den eneste kilden til veksthormoner. Da ble hypofysen fjernet fra likene, bearbeidet, og hormonene gjort tilgjengelige i injeksjons/spr&#248;yteform.

De som fikk veksthormoner som ble utvunnet fra menneskelik, fikk ogs&#229; &#248;kt risiko for &#229; utvikle Creutzfeld-Jacobs sykdom ("kugalskap"), en sykdom som har en inkubasjonstid p&#229; hele 30 &#229;r. Syntetisk fremstilte veksthormoner har ikke denne infeksjonsrisikoen. Medikamentene som ble fremstilt av menneskelik, og som ga denne risikoen, ble inndratt i 1985."

Synes bare det er interessant &#229; vite, og med en inkubasjonstid p&#229; 30 &#229;r er det vel veldig relevant &#229; ha med.

Du kan jo lese denne artikkelen ogs&#229;: http://www.adressa.no/sport/article153597.ece
    Jørgen

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Det står vel der det du sier:

"I dag kan ubegrensede mengder med veksthormoner produseres i laboratorier, men for noen tiår siden var menneskelik den eneste kilden til veksthormoner. Da ble hypofysen fjernet fra likene, bearbeidet, og hormonene gjort tilgjengelige i injeksjons/sprøyteform.

De som fikk veksthormoner som ble utvunnet fra menneskelik, fikk også økt risiko for å utvikle Creutzfeld-Jacobs sykdom ("kugalskap"), en sykdom som har en inkubasjonstid på hele 30 år. Syntetisk fremstilte veksthormoner har ikke denne infeksjonsrisikoen. Medikamentene som ble fremstilt av menneskelik, og som ga denne risikoen, ble inndratt i 1985."

Med en inkubasjonstid på 30 år er det vel veldig relevant å ha med.
    Men lenge så var det vanskelig å oppdrive orginal vekst, det var nok en betydlig sortebørs handel etter 1985

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    En balansert artikkel betyr ikke at konklusjonen er 50 % positiv og 50% negativ. En balansert artikkel om heroin vil ikke være spesielt positiv i forhold til bruk av heroin den heller (Uten sammenligning forøvrig) Det handler om hva slags kilder man bruker, og at en ikke har en forutinntatt holdning til det man skriver om. Denne artikkelen tar for seg seriøse forskningsstudier og belyser de positive sidene og de negative sidene ved bruk av veksthormoner - altså en balansert artikkel.

Jørgen
    Det er brukt forholdsvis lite forskning som bakgrunn i den artikkelen. Ene kilden er snart 20år gammel. Den har klart en forutintatt holdning mot vekst. Herav "tabloid overskriftene".
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Poo
    Poo er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Odyssey Vis post
    Det er brukt forholdsvis lite forskning som bakgrunn i den artikkelen. Ene kilden er snart 20&#229;r gammel. Den har klart en forutintatt holdning mot vekst. Herav "tabloid overskriftene".
    Jeg lar meg alltid forbause av diskusjoner p&#229; forum. Hvis man leser denne tr&#229;den s&#229; inneholder alle innlegg: "Jeg tror", "Jeg synes", "Intervju med en p&#229; 70", linker til de som selger, henvisninger til noe noen p&#229; gymmet har sagt osv. Jeg kommer med en link til en artikkel som faktisk er forskningsbasert og hvor kildene er seri&#248;se og hvor artikkelen FAKTISK er balansert og belyser positive og negative sider ved veksthormoner. (Artikkelen til Adressa er som eksempel ikke balansert, og tar for seg kun en liten del av det artikkelen om veksthormoner gj&#248;r - ats&#229; mer tabloid) Det som skjer hver gang man henviser til seri&#248;s forskning - er at folk st&#229;r i k&#248; for &#229; rakke ned p&#229; forskningen. Man vil mye heller h&#248;re om "Han p&#229; gymmet".

Det er ikke muligens s&#229;nn at man har litt skylapper p&#229; og bare vil h&#248;re det en vil?

Legg merke til at artikkelen skriver at veksthormoner f&#248;rer til :

&#216;kt beintetthet
    &#216;kt muskelmasse
    Redusert andel kroppsfett
    &#216;kt yteevne til hjertet
    Forbedret hum&#248;r og motivasjon
    &#216;kt treningskapasitet

Det st&#229;r videre: "Bemerk at slikt tilskudd av veksthormon gjelder ikke ved naturlig, alderesrelatert reduksjon. Studier av friske voksne som f&#229;r injeksjoner med veksthormon, viser kun &#248;kt muskelmasse og redusert andel kroppsfett. &#216;kningen i muskelmasse, gir dessuten ingen &#248;kning i styrke."

S&#229; her er det belyst at man f&#229;r &#248;kt muskelmasse ved bruk av veksthormoner. Det er ogs&#229; flere andre "positive" sider ved veksthormoner som blir belyst. Men s&#229; er det jo ogs&#229; selvf&#248;lgelig belyst det negative og bieffekter.

Hva er det dere vil ha? En artikkel som forteller dere hvor fantastisk veksthormoner er som f&#248;rer til &#248;kt muskelmasse, evig ungdom, stor sexlyst - uten bivirkninger? En forskningsbasert artikkel med tittelen "Mirakelkuren"? Da er det nok lettere &#229; st&#248;tte seg til "Han p&#229; gymmet" eller nettsidene til de som produserer og selger, for den finnes ikke!

En annen ting som er litt morsomt er at det blir alltid referert til det som er det siste og det beste (Det som Sylvester Stallone bruker), og at det er helt uinteressant med hva som finnes p&#229; det illegale markedet. Som om at det den gjennomsnittlige bruker p&#229; gymmene i Norge bruker er det siste og beste. Sannhetene er at nesten alt som brukes av slike stoffer i Norge er fra det illegale markedet - fordi det er Illegalt. Derfor er bivirkninger, kugalskap og lignende veldig relevant.
    Jørgen

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    N&#229; var den youtube greia jeg kom med om testosteron. Det finnes vel gjerne ingen som har brukt veksthormon i 50&#229;r? S&#229; her har man vel ingen eldre brukere &#229; referere til.. Men blir spennende og se om en 20&#229;rs tid, hva som m&#229;tte poppe opp av bivirkninger hos disse brukerne.

Bronse Member BigDaddy sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    29
    Når jeg blir gammel og begynne å miste testo, så skal jeg ha tilskudd.
    Vekt:103,3 kg (10.04.08)
    Høyde: 1.90

Beste løft:
    Benkpress: 150kg, 5*125kg
    Markløft: 5x150kg

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Bigdaddy, hvordan kan du ha 5reps med 125kg og ta 150kg i benken..burde du ikke ha 5reps med 135kg da.
    RockyRock

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Bigdaddy, hvordan kan du ha 5reps med 125kg og ta 150kg i benken..burde du ikke ha 5reps med 135kg da.
    Jeg tror ikke jeg greier 5x135, men har 1x160 i benk Teknikk, muskelfibre, etc
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    10-2002
    Jeg har 6 med 135kg i benken men sliter med 150kg
    RockyRock

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    jeg har 13 p&#229; 100 men sliter med 120..
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Jeg har 6 med 135kg i benken men sliter med 150kg
    Jeg tipper du løfter med armene rett ut derav får et vanskelig midrange parti og presser for sakte. Om det du sier er rett da
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Superior newbie onakosano sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    25
    jeg kommer til &#229; sette HGH og testo som bare juling n&#229;r den tid kommer.

Spiser mye egg og lever fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Animal er mer fast twitch enn Rock.
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Ble medlem
    10-2002
    Animal rett ut, du mener rett frem p&#229; en m&#229;te..at jeg burde holde viere og innvolvere skuldrene mer.
    RockyRock

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.