Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Jævla legger!!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2004

Jævla legger!!

Har trent bygging i noen år men nå trenger jeg råd fra noen som har/har hatt det samme problemet som meg...nemlig at leggene mine ikke vil vokse noe særlig. Kunne tenkt meg å fått noen tips fra dere som i utgangspunktet hadde tynne legger men som har klart å få brukbar størrelse alikevel. Reps, sett, hvor mange dager i uka, øvelser osv. Takker!

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Jeg la ut en tråd om det samme problemet for ei stund tilbake, fikk mye gode tips der. Kjør ett søk

Superior newbie
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    tren superintensiv non-stop sett for leggene, de blir utsatt for lite intesniv trening uansett ellers om dagene, men måkk tildem med ett eller to superduper sett med 10-15 reps. Virker for meg.

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Jeg starta å trene legger i oktober. Pipstilker, på omtrent 2mnd vokste de 2,5cm.

For meg virka det som om det fungerte å først kjøre de helt ut på 2-3stående tåhev -> så liggende 2-3 sett (10-15reps), for så å kjøre de totalt ut med kroppsvekt. Bare å stille seg på en liten høyde, vippe opp og ned.

Har ikke prøvd så mange andre varianter, men tviler noe kunne fungert så mye bedre for MEG.
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Superior newbie AF pojken sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    26
    Leste litt på en artikkel en plass husker ikke helt hvor men her anbefalte hvertfall han som skrev artikkelen å trene legger 2ganger i uken (pga leggenes veldig raske restutisjonstid). Donkey Calf raises var det han sverget til. Er ikkje sikker på om det skrives sånn men hvertfall
    Quote Tivoli-Kroppen:
    Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.

Superior newbie
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    Opprinnelig skrevet av RogerH
    Leste litt på en artikkel en plass husker ikke helt hvor men her anbefalte hvertfall han som skrev artikkelen å trene legger 2ganger i uken (pga leggenes veldig raske restutisjonstid). Donkey Calf raises var det han sverget til. Er ikkje sikker på om det skrives sånn men hvertfall
    hvis du trener leggene hardt og intensivt nok den ene økten i uka så holder det i massevis. Da mener jeg HARDT, nesten til det punkt der du skriker. Husk at leggene er vant med lav-intensiv-trening hele dagen, derfor må det en helt sinnsyk "utmattelses-økt" til for å få dem til å vokse da. (hvis man er så genetisk bra at man bare trenger å trø på en vekt så vokser man)

Broren min gav meg det tipset at for at hvis leggene og lårene skal bli digre og sterke, så må det tung og skikkelig høy-intensiv-økt til for å skremme dem til vekst. Han hadde da spilt fotball i 10 år, men sa at det ikke var nok. derfor løp han opp BRATTE bakker til han stupte av utmattelse. Han hadde GODE lår og legger for å si det sånn, skikkelige traktordekk

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Stående og 45* tåhev
    10-15rep ta et drop set for å kjøre leggen ut

TEAM BODYTECH

Kliss nytt medlem kimmen-- sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Arnold sa engang, tror det også står i Encyclopedia boken hans, at leggene tåler ekstreme belastninger og at de faktisk trener netopp det for å vokse.
    Så kjør tungt, mange sett til max, det bare må bli mål det
    mens sana in corpore sano

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.