Så at det norske FHM skriver om Jay Cutler i siste utgave.
Noen som har lest artikkelen?
Verdt å kjøpe bladet for?
Så at det norske FHM skriver om Jay Cutler i siste utgave.
Noen som har lest artikkelen?
Verdt å kjøpe bladet for?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Bladet ligger pent og pyntelig på skittentøyskurven som do-underholdning. Jeg syns bladet er verdt å kjøpe, fordi det er ett morsomt og lettlest blad.. men ville ikke kjøpt det for kun Jay Cutler artikkelen. Den var ikke mye å skryte av.
En helt ok artikkel for menigmann , et par skriveleif men man har da sett verre.
Bra blad
Skriveleif??Opprinnelig skrevet av NK
![]()
tog u an
Bladet er morsomt generelt, artikkelen om Jay Cutler er OK minus.
Better living through chemistry
Greit blad det da, damene er bedre enn i Vi menn, men artiklene er bedre i Vi menn. Robinson-Alexandra er ikke akkurat noe å hoppe i taket av. Jay Cutler-artiklen var helt ok.
Synes FHM er perfekt til dolesning, kjede, og sengelesning! (bestillte meg abb hehe) Artikkelen om Jay er ikke noe å hoppe i taket for nei.. Bra bilder av han da, men liker damene i bladet bedre![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

kjøpte bladet utelukkende omtrent bare på grunn av Jay artikkelen.
synes maen er dritrå!
men bladet i seg selv er også morsomt lesestoff.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Ser at det er endel som leser FHM her, men er det ingen som leser kvalitets bladet SLITZ her?
Uteliv, inneliv eller underliv?
Send inn en melding til FHM da og krev ein hundringsOpprinnelig skrevet av NK
![]()
Jeg leser slitzOpprinnelig skrevet av stor og sterk
,og det bladet har garantert det lekreste sløtsa
![]()
Den eneste grunnen til at du merker skriveleifene er at du får 100kr når du påpeker de (de har jo ikke mer feil enn andre blad).Ikke nå lengre da, nå får du penger for feilinformasjon og opplagt mangel på norsktimer. Jeg sendte inn en melding angående feil på den siste utgaven, de hadde satt opp en setning feil og skrevet feil på Jay Cutler-artikkelen. :P
Kongeblad, synes de burde hatt enda mer babes :![]()
![]()
Japp ingenting som slår slitz på noe i det hele tattOpprinnelig skrevet av xtest
!
Damn her er det fine jenter gitt : www.slitz.se
jeg har fått slitz t-skjorte av svenske slitz-sløtz![]()

Jeg synes de skulle hatt flere Cutler artikler hehehe![]()
Morsomt at noen kjøper et "manneblad" med lettkledde damer for og se på en gutt![]()
Synes FHM er et helt grei blad, enig i at art. ikke var kjempe bra... slitz er hakke dårligere
slitz hakke dårligere???
Fortell meg gjerne hvorfor hehe?
Den eneste grunnen jeg kan tenke meg er at den er på svensk
Men dette går jo fort opp i opp med deilige svenske damer og sykelige bra og morsomme artikler.
Mmmmmm, svenske damer... Mmmmmmm... Bortsett fra de som jobber i godtebutikkene der borte da, de ser jo ut som dårlig stappa pølser! Muaha.
Måtte ha user/pass for å se på bilder på slitz.se jooo.
Hehe legger ut det når jeg kommer hjem!

Kjøper ett manneblad for og se på en gut?? Jay er vel ikke akkurat en gutt!!!!
Jeg tror det ikke det var poenget egentlig..Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
FHM er et knallbra blad, har ikke lest så mye av de norske utgavene, men de engelske er bra.
Jeg har hørt at de engelske er mye bedre enn de norske. Selv har jeg kun lest de norske!
Ettersom jeg har en jobb som tillater meg å lese alle, så kan jeg utifra det si at de er ca likens, eneste som skiller er språket.. UK, US, NO og et til. Samme greia egentlig
.......................................R.I.P..........................................
Hmmm, lukter litt narvesen av deg da?Opprinnelig skrevet av Coleman
Hehe. Da kan du jo bare låne med deg bladene hjem! Så sant du putter de tilbake i hel bit.
![]()
Bladene skal også helst være uten flekker når de settes tilbake!Opprinnelig skrevet av MBT_Fjell
![]()
![]()
Hehehe. Rått om Coleman hadde plassert den ladningen i et FHM blad, for så å sette det tilbake i hylla... :Opprinnelig skrevet av AxMataz
![]()
Pøh. Med den produktrekka jeg har tilgang til, så sparer jeg ladningene til andre blader(tenk på det neste gang dere skal handle kjønnsliteratur til helga)