Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Jeg Trenger Hjelp!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    21

Jeg Trenger Hjelp!

Hei! jeg trenger hjelp med å bygge opp min kropp!

har store problemer med låran min, brukte å sykle og spill ganske mye fotball, men så startet jeg å bli litt for mye datanerd og nå er dæm gigantisk også har jeg ikke overkropp! mine venner sier at jeg har skuldrer som ei Jente....

var ganske stor ei tid, men så tyntes jeg ut, men lårene mine var like store.. de buler jo ut på sidene av muskler og overkroppen min er, ja.. liten

trenger noen tips for å bygge opp overkroppen og få mindre lår!

Hilsen g 16

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Siden du er 16 år så skal du fokusere på grunntrening. Ikke fall for fristelsen som mange gjør, med å hoppe på allslags avanserte programmer.

Vi trenger å vite litt mer om deg skal vi kunne hjelpe. Trener du noe nå? Visst du skal trene, hvor blir det gjort? Hjemme? treningstudio?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    21
    Trenger litt hjemme, med 50 situps, 15 pushups hvær dag og ta meg noen gå turer i uka

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hikkorom
    Trenger litt hjemme, med 50 situps, 15 pushups hvær dag og ta meg noen gå turer i uka
    Push ups og situps er absolutt fine ting. Men vi kan legge til et par ting. Nå sitter jeg opp noe du kan gjøre HJEMME. Men visst du velger å joine et treningsenter, så fikser vi på det. Du har ikke noe vekter og slikt hjemme har du? Visst ikke, så foreslår jeg noe slikt:

5 minutter hoppetau som oppvarming

Utfall 3x12 (uten belastning)
    Kroppshevinger 3 x max (undergrep, dvs håndflaten mot deg. Dette kan du gjøre i trappen, tverrbjelken etc)
    Push ups 3 x 15 (klarer du mer en 15 lett så gjør dette. reduser farten BETRAKTELIG. Begynn med strake armer, bruk 3 sekunder ned, og så bruk nye 3 sekunder opp. når dette blir for lett, reduser farten igjen)
    Sidehev 3x12 (Finn noen literdunker og fyll dem med vann. Bruk dem, når det blir for lett kjøp noen 2 liters dunker etc.)
    Hengende beinhev 3x12 (Kjør disse samme plass som du kjører kroppshevinger. Heng beint ned, og, med strake eller bøyde knær, løft beina opp foran deg, og slipp de kontrollert ned igjen)
    Sit ups 3x 15

Du vil raskt se at du vil trenge litt utstyr for å kunne trene tyngre. Da er enten det å begynne på et treningstduio, eller kjøpe litt frivekter, løsningen.

Tren dette MAKS 3 ganger i uken. Dvs minst 1 dag mellom hver gang du gjør det.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    21
    Tusen takk for all hjelp, men jeg lurer på hva er utfall og sidehev?

Medlem
    Ble medlem
    08-2005
    her er en link med sidehev demonstrert. kan vel gjøres med vannflasker ol. hvis du ikke har manualer. eneste med flasker er dårlig grep
    sidehev http://exrx.net/WeightExercises/Delt...eralRaise.html

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.