Viser resultatene 1 til 21 av 21

Tråd: Jente trening (nybegynner)

Medlem Alexk sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    26

Jente trening (nybegynner)

Heisann!

har ei venninde som skal begynne og trene 3 dager i uken for og øke i vekt,

Burde hu kjøre vanlig tre splitt eller fullkropps 3 dager i uken ala RYP osv..

Superior newbie Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alexk
    Heisann!

har ei venninde som skal begynne og trene 3 dager i uken for og øke i vekt,

Burde hu kjøre vanlig tre splitt eller fullkropps 3 dager i uken ala RYP osv..
    Om hun ikke bruker AAS vil jeg anbefale HST/RYP eller andre program som trener hele kroppen flere ganger per uke. Fullkroppsprogram 3 dager i uken, eller annenhver dag, vil være det optimale mtp muskelvekst.

Medlem Alexk sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sorin
    Om hun ikke bruker AAS vil jeg anbefale HST/RYP eller andre program som trener hele kroppen flere ganger per uke. Fullkroppsprogram 3 dager i uken, eller annenhver dag, vil være det optimale mtp muskelvekst.
    Seff ikke AAS, da går vi for RYP

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    jeg ville kjørt en treer splitt på henne...
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Medlem Alexk sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh
    jeg ville kjørt en treer splitt på henne...
    kan du begrunne det?

Bronse Member Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    Fullkroppsprogram 3 dager i uken, eller annenhver dag, vil være det optimale mtp muskelvekst.

hvorfor?
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Enig, en nybegynner vi absolutt ha best utbytte av et fullkroppsprogram da det å lære kroppen en håndfull med gode flerleddsøvelser vil gjøre kroppen kjent med vektrening. Pluss at det hjelper veldig på nervesystemet. Og en nybegynner vil ikke klare å ta seg ut 100% på hver trening, så 48 timer med hvile er mer en nok før man kan trene samme muskelgrupper igjen.

Medlem Alexk sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Enig, en nybegynner vi absolutt ha best utbytte av et fullkroppsprogram da det å lære kroppen en håndfull med gode flerleddsøvelser vil gjøre kroppen kjent med vektrening. Pluss at det hjelper veldig på nervesystemet. Og en nybegynner vil ikke klare å ta seg ut 100% på hver trening, så 48 timer med hvile er mer en nok før man kan trene samme muskelgrupper igjen.
    så da annbefaler du RYP?

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Hva for en påstand er det?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Ble medlem
    07-2005
    kan du begrunne det?
    om hun vil trene tre dager er dte en fin måte å lære seg basis øvelser på, og du får også delt opp kroppen bra. du kan jo også sette opp en to dagers til henne, men i og med at hun vil trrne tre dager er jo det fint. start med tr til fire øvelser pr muskelgruppe

Ble medlem
    05-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av QuizMaster
    Hva for en p&#229;stand er det?
    Stemmer det ikke at AAS ikke bare gj&#248;r at proteinsyntesen forh&#248;yes, men at det ogs&#229; gj&#248;r at den vil v&#230;re forh&#248;yet i en mye lengre periode etter en trenings&#248;kt, enn om man ikke brukte AAS? Jeg mener &#229; ha lest at proteinsyntesen kan v&#230;re forh&#248;yet i s&#229; mye som 1-2 uker etter en trenings&#248;kt? Dette betyr vel at man kan trene en muskelgruppe &#233;n gang per uke, men fremdeles ha en topp proteinsyntese i hele hvileperioden?

N&#229;r man trener uten AAS vil vel proteinsyntesen kun v&#230;re nevneverdig forh&#248;yet i opptil 48 timer etter en trenings&#248;kt? Vil det da ikke v&#230;re gunstig &#229; trene slik at kroppen bygger muskler for full maskin hele tiden? Om man skulle trene f.eks. brystet kun &#233;n gang per uke, s&#229; vil vel dette si at det skjer lite oppbygning av brystmuskulatur i de siste fire dagene f&#248;r neste trening?

Igjen: Her snakker jeg om maksimal muskelvekst, ikke styrke&#248;kning ved neurale tilpasninger.

Til Freshh: Base&#248;velser er gode greier! Om hun skal trene s&#229; mange som mulig av disse kan det v&#230;re smart &#229; fordele de p&#229; forskjellige treninger. Kneb&#248;y og markl&#248;ft p&#229; samme dag kan raskt bli litt for mye for korsryggen. Man kan som oftest likevel trene hele kroppen p&#229; hver trening.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Sorin: Har du lest mye B&#248;rge litteratur?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Ble medlem
    05-2005
    Sorin: Har du lest mye B&#248;rge litteratur?
    Tja, en del

Du mener at dette ikke stemmer? Jeg er fullstendig &#229;pen for &#229; se artikler og forskning som gruser skriveriet hans nord og ned

Teach me (Quiz) Master!

Medlem Alexk sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    26
    men uansett hvor stor er sjansen for at en undervektig jente som er nybegynner skal begynne og krutte?

Ble medlem
    07-2005
    men uansett hvor stor er sjansen for at en undervektig jente som er nybegynner skal begynne og krutte?
    Krutte?

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Tja, en del

Du mener at dette ikke stemmer? Jeg er fullstendig åpen for å se artikler og forskning som gruser skriveriet hans nord og ned

Teach me (Quiz) Master!
    Nei, er du endevendt av han gidder jeg ikke bruke tid på deg

Freshh: "krutte" betyr sikkert i denne sammenheng å bruke AAS.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Ble medlem
    05-2005
    Nei, er du endevendt av han gidder jeg ikke bruke tid p&#229; deg
    Skal vi se:

Jeg er fullstendig &#229;pen for &#229; se artikler og forskning som gruser skriveriet hans nord og ned
    Jeg st&#229;r fremdeles ved dette, men om du heller vil sitte p&#229; tronen din og knuge p&#229; all din eminente kunnskap og erfaring s&#229; skal ikke jeg stoppe deg (etter dette fors&#248;ket).

Det hadde riktignok v&#230;rt fint for meg om du hadde frembrakt noe som strider imot min oppfattelse av hvor lenge man har en forh&#248;yet proteinsyntese etter en trenings&#248;kt, b&#229;de med og uten AAS. Hva mener du om dette? Er B&#248;rge virkelig langt ute p&#229; viddene her? Har jeg blitt feilinformert p&#229; det aller groveste?

Hmm... Har du forresten tidligere antydet at B&#248;rge var en smule arrogant? I s&#229; fall: What incredible irony

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Det stemmer, men jeg er ikke arrogant, jeg bare velger mine kommentarer med omhu.

S&#229; det eneste positive du ser ved bruk av AAS er proteinsyntenseforh&#248;yelse?

Legger snart fra meg denne tr&#229;den, s&#229; kan du si hva du vil, eller B&#248;rge kan, da B&#248;rge er mannen du h&#248;rer p&#229;
    Syng, RakeMagic, Syng!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    42

opp i vekt?!!!

Hei. har netopp begynt med litt forsiktig vekttrening i kombinasjon med kondisjonstrening. Jeg vil IKKE opp i vekt!!! Man kan vel få til en vektreduksjon, selv om man trener vekter?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dama
    Hei. har netopp begynt med litt forsiktig vekttrening i kombinasjon med kondisjonstrening. Jeg vil IKKE opp i vekt!!! Man kan vel få til en vektreduksjon, selv om man trener vekter?
    Klart, men det du må huske på et at du må trene vekter for å opprettholde (og bygge) muskler. Visst man ikke gjør det så vil man miste muskelmasse sammen med fettet. Og det er veldig kjedelig, da det er musklene som gir kroppen den formen den har utseendemessig. Så visst man har litt pæreform, og bare "slanker" seg og trene kondisjon, så blir man bare en litt mindre utgave av den pæreformen. Man forandrer ikke på det.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    I tillegg &#248;ker muskler metabolismen.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.