Hei - jeg har drevet og lurket her inne en stund med stort utbytte.
Har veldig lyst til å finne andre jenter og kvinner som trener med vekter - og som har lyst til å diskutere vektløfting, programmer, øvelser, etc.
Jeg har ikke holdt på med dette så veldig lenge enda, men er fullstendig bitt av basillen. Jeg liker å løfte tungt, og jeg liker å bli sterkere. Å trene med vekter passer meg virkelig helt yppelig (jeg fikk aldri noe utav det å sulle rundt inne med apparatene). Jeg har så langt mer enn doblet vekten på alle øvelsene jeg gjør siden jeg begynte i sommer: kjempegøy!
Bruker en 3 dagssplitt og trener 3 ganger i uken, med rimelig klassiske øvelser: knebøy, benpress, leg curl, skulderpress, flatbenk, bicepscurl, enarmroing, fransk press, lat pulldown, rygg extensions, rotary torso, ab crunch, etc.
Nærmer meg slutten på et 3-måneders program, så jeg er klar for å sette opp et nytt et - nå i begynnelsen av november. Bruker instruktør ved treningsstedet til det, siden jeg er temmelig fersk enda.
Der jeg trener er det bare gutter/menn som løfter - og selv om de selvfølgelig er kjempehyggelige- så hadde det vært kjekt å diskutere programmer og øvelser med andre hunkjønn.
Jeg har så langt bare hilst på schakver, men det finnes da vel mange flere der ute som har lyst til å snakke litt om vekter?

LinkBack URL
About LinkBacks
- så hadde det vært kjekt å diskutere programmer og øvelser med andre hunkjønn.
Svar med sitat
Det faller nok på plass. Keep going sisters...

Må få kjøpt meg no kondis...
Men, jeg kan ikke gå etter mandagens beintrening
Blir nok bedre til imårra, det er herlig å trene skikkelig igjen, har gått turer og jogget litt i pauseperioden, men DET ER SÅ GODT Å TRENE HARDT
som gjør at jeg ikke kan trene for tungt.
Har sikkert glemt noen muskelgrupper, men nå er jeg så sulten, klarer ikke tenke helt klart..hjemmelaga pizza på tur i ovnen roflm